@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכל
מומחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית (EDM) איכותית
@מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:
אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?
קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
זה הכל
וואו סליחה טעיתי
בס הוא ממש לא צליל סולו,תסתכלו מה כתבתי עלה
כתב בשיתוף התוצרת...:
1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)
@מוזיקה-ללב מצטרף
@ר.פ. נושא חמוד מאוד
חחחח
לחברים שלי יש אלפי צילצולים חחח
תפתח
נטפרי
@חולם אני יכול להבין אותך, אבל אישית אני גם הרגשתי שהטראק הזה צריך מהירות מטורפת ומקצב עוצמתי יותר.
@שלום-צוקר מסכים לחלוטין!
@מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה"
, וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, ואני ממליץ לוותר כל פעם על ה"הכרזה המפוצצת" ש"הנה הנה מגיע ביצוע מטורף שאף פעם לא שמענו", זה יפה למוזיקאי מתחיל, לא מעבר לכך, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר, אני ממש מתנצל אם התגובה הייתה מעט תוקפנית, אבל מרגיש לי שכך צריך להגיב.
@שלום-שלום אופסס…
@מוזיקה-ללב הם עוברים לכל מיני הרים ומקימים אולפן נייד וסוג של תושבי העיר מגיעים להתמודד
משהו כזה
@יואל-גלס הקדמת אותי