@מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
סרטונים.zip
SynthMaster
מומחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית (EDM) איכותית
פוסטים
-
עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE -
עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE@מייבין-באקורדים במחילה, אבל מה שנראה לי מטופש הוא דווקא לזלזל באנלוג ובגישה שכ"כ הרבה עובדים איתה, לא לחינם כל העולם משתמש באנלוג, גם אם אתה אישית לא שומע ולא מבין את זה, אי אפשר לזלזל בגישה הזו, ספציפית לגבי אמולציות פריאמפ אני מסכים איתך שפחות הגיוני להשתמש בהם כי כפי שאמר @Studio-Bit לא הגיוני להוסיף גיין אם כבר הקלטת עם פריאמפ, אבל אפשר להשתמש בהם מעט נטו בשביל הצבע(להגביר ממש בקטנה)
@מייבין-באקורדים כתב בעבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE:
יש מצב?
יש לי גרסה חוקית שקיבלתי חינם.
-
עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE@natinati אולי, מה שבטוח שזה לא מקסימסייזר של סטיינברג…
יש לו צבע וקומפרסיה יפה, על זה אין חולק, האם אפשר לחקות אותה באמצעים אחרים? ברור. -
עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE@Studio-Bit נשמע לי כמו פרובוקציה מגוחכת, השתמשתי בARTURIA 1973, פלאג מדהים ממש, לא יצא לי להשתמש במגבר המקורי, אבל זה נשמע לחלוטין כמו פרובוקציה כל שהיא.
הנה הסרטונים לצפייה ישירה באתר -
הסרטון המקורי - בגללו התעוררה כל הסערה
videoplayback (58).mp4סרטון תגובה של מישהו -
[videoplayback (59).mp4 -
סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן@מייבין-באקורדים כתב בסט חדש לקורג של נפתלי בר נתן:
בתנה על כל DAW באשר הוא, עם מידי אין ואאוט…
אני דווקא תומך בזה שימשיך לבנות על אורגן, מעבדים ומפיקים יש ב"ה הרבה, אנשים שיודעים לבנות על PA900(שזה אורגן שלא נחשב לטוב בשוק) ברמה כ"כ גבוהה כמעט ואין, ובפרט שהוא רכש כ"כ הרבה ידע מן הסתם בבניה על האורגן הנ"ל, חבל שילך לDAW, תמשיך להצליח @נפתלי-בר-נתן !
@נפתלי-בר-נתן , @מייבין-באקורדים רוצה בעצם שתתחיל לעבד ולהפיק במחשב באמצעות תוכנות וכו’
-
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@מוזיקה-ללב אני בעד לעשות דברים כאלה(שיר לרגוע לקצבי), אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון, ולא להפוך את זה לחפלת דרבוקות, יש היום דיג’ים בעולם שעושים דברים כאלה בצורה גאונית(מלודיק הארדסטייל נניח) ויש כאלה שפחות כמו אצלנו…
-
מחפש את המקצב הזה באיכות@מנדי-0 מצוין ממש!, רק שני הערות - הליד נמוך בבלאנס, וכדאי להגביה אותו(אולי לעשות ליירינג של עוד כמה לידים שינגנו אותו הדבר, לא יודע אם אפשרי באורגן), והמהירות ממש איטית.
-
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
@אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
@מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן. -
שרשור בקשות פלאגינים@איש-אחד לא הבנת, אין לי אפשרות כלל להוריד את הקובץ, גם החסימה עושה לי בעיות, בקיצור יש מצב תעלה את זה לכאן?