@נפתלי-בר-נתן אם כבר אז תעשה דובסטאפ, מקצב היפ הופ פשוט לא מתאים פה.
SynthMaster
מומחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית (EDM) איכותית
פוסטים
-
סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן -
סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן@נפתלי-בר-נתן מקצב האוס הוא המקצב הכי קלאסי וידוע בEDM -
האוס.mp3
קיק בכל פעימה, קלאפ בכל פעימה שניה, והייט בכל חצי פעימה -
הקלידנים 3@Studio-Bit כי את מי זה יעניין? רק אותנו המפיקים
הציבור שלא מבין ישתעמם מאודשלא תבין לא נכון אני הכי בעד אבל הציבור לא…
-
הקלידנים 3@Studio-Bit לפני השופטים צריך לראות שיש ביקוש וקהל…
-
הקלידנים 3@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אולי על זה נעשה תחרות ממקסים בנפרד
הלוואי, תחרות ממקססים זה חלום מבחינתי…
הבעיה שאף אחד לא יתחבר לזה כי אף בן אדם נורמלי לא יבין מה הכוונה “הנמכתי 3 DB בסיידס של ה10K עם הSSL9000” -
הקלידנים 3@Studio-Bit ואתה חושב שיהיה מספיק ביקוש לתוכנית כזאת?
ומספיק אנשים ירשמו? -
הקלידנים 3@Studio-Bit ואתה חושב שהקהל יכול להתחבר לתחרות כזאת?
-
הקלידנים 3@לוי-ל לא רק במיקס, גם בעצם ההפקה עצמה
מפיק לא מוגבל לערוצים מתכנת כן
מפיק לא מוגבל בסאונדים מתכנת כן
וכן על זו הדרך… -
הקלידנים 3@חכם_בלילה כתב בהקלידנים 3:
אי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
נכון, פשוט בדיחה להשוות בין מיקס במחשב לבין מיקס באורגן.
-
הקלידנים 3@מייבין-באקורדים כתב בהקלידנים 3:
אני אומר תחרות המתכנתים.
ליצור מוזיקה על אורגן/מחשב, מי שיוצר דברים ברמת מיקס ומאסטר/או הפקה הכי ברמה הוא ינצח.
הרעיון מאוד יפה אבל לדעתי אין מספיק קהל לתחרויות מפיקיםאי אפשר להשוות בין מפיק במחשב למתכנת באורגן, אלה שתי תחומים שונים בהחלט
@Studio-Bit כתב בהקלידנים 3:
אבל כן תחרות של מפיקים
בשביל להפיק צריך מחשב עם מעבד טוב וגישה לאינטרנט ולא לכל אחד יש את זה היום בבית…
יש המון שאין להם מחשב אבל אורגן כן ככה שתחרות קלידנים יותר נגישה לציבורלדעתכם תחרות של גיטריסטים זה דבר שיכול להצליח?
אני מסכים עם מה שכתב @Studio-Bit צריך כישרון יוצא דופן בגיטרה ואלא לא דברים שיש בארץ, כיום רוב מי שמנגן בגיטרה מנגן רגיל ולא מיוחד, בחו"ל למשל יש לך המון כישרונות שעושים עם גיטרה אקוסטית דברים מטורפים (ארי אטינגר) בארץ זה פחות נפוץ וא"כ לא במגזר שלנו