@מוזיקה-ללב אני בעד לעשות דברים כאלה(שיר לרגוע לקצבי), אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון, ולא להפוך את זה לחפלת דרבוקות, יש היום דיג’ים בעולם שעושים דברים כאלה בצורה גאונית(מלודיק הארדסטייל נניח) ויש כאלה שפחות כמו אצלנו…
SynthMaster
מומחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית (EDM) איכותית
פוסטים
-
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי! -
מחפש את המקצב הזה באיכות@מנדי-0 מצוין ממש!, רק שני הערות - הליד נמוך בבלאנס, וכדאי להגביה אותו(אולי לעשות ליירינג של עוד כמה לידים שינגנו אותו הדבר, לא יודע אם אפשרי באורגן), והמהירות ממש איטית.
-
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@מייבין-באקורדים תודה רבה!, באמת יצא טוב ב"ה
@אילן-פ תודה רבה!, ניסיתי פשוט לבחור מהלך אקורדים טוב.
@מוזיקה-ללב זה אכן נושא מעניין, מילונית, רמיקס הוא “גרסה מחודשת ליצירה קיימת, לרוב שיר, המותאמת לסגנון חדש או נועדה לשפר את איכות ההאזנה, במיוחד לרחבות ריקודים”, בכל אופן, זהו לא הנושא כאן. -
שרשור בקשות פלאגינים@איש-אחד לא הבנת, אין לי אפשרות כלל להוריד את הקובץ, גם החסימה עושה לי בעיות, בקיצור יש מצב תעלה את זה לכאן?
-
שרשור בקשות פלאגינים@איש-אחד גוגל חוסם לי את ההורדה כוירוס, בכוונה ביקשתי האם ניתן להעלות לכאן.
-
לוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים@יצחק.ש זה רמיקס מלפני כמעט שנה, כבר ממש לא רלוונטי.
-
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@el-m תודה רבה!
@מוזיקה-ללב תודה רבה!, נכון מאוד, חשוב לדעת שרק בארץ כל בן אדם שלישי לוקח קיק בס, אקורדים ולופ דרבוקות ולא מתבייש להעלות את הזבל הנ"ל ליוטיוב תחת השם “רמיקס”, ועוד לקרוא לעצמו בכלל DJ. בעולם, הרמיקסים מפותחים מאוד וכל שיר מפורסם מקבל רמיקס בהמון זאנ’רים שונים ומשונים, כשלרוב הרבה מתעלים על המקור, ברוקס נניח שעוסק בזאנ’ר הפיוצ’ר באונ’ס עשה בעבר כשנים או שלוש רמיקסים רשמים למרטין גריקס. -
לוי יצחק ל. | טראקים ופרויקטים -
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@לוי-ל עבודת מוזיקה ממש ממש מקצועית וטובה
תצליח -
יוחנן בלייך ורועי לביא - היה כדאי - הרמיקס הרשמי - עיבוד והפקה שלי!@natinati תודה רבה!
@שלום-צוקר קודם כל תודה רבה!, דבר שני רק עכשיו באמת כשיצא הרמיקס לצערי שמתי לב לזה, הווקאל הגיע אלי כבר אחרי פרוסס של יוחנן, ולא חשבתי על להוסיף לו ריוורב, נדע לפעם הבאה.