@מוישי-0 צר לי, אבל אני מסכים עם @שלום-צוקר ו @מייבין-באקורדים זה פשוט מלא בהמון זיופים שבלתי אפשרי לשמוע, צריך לעשות פה תיקונים רצינים ולהבין איך בכלל בונים קול שני נכון(תזמור בלע"ז), כי כרגע זה עוד לא שם.
SynthMaster
מומחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית (EDM) איכותית
פרטי
פוסטים
-
שיתוף התוצרת... -
מחפש את המקצב הזה באיכות@מנדי-0 ארד סטייל ממשטוב
-
טראקים שבניתי.@מנדי-0 חמוד
-
סט חדש לקורג של נפתלי בר נתן@נפתלי-בר-נתן זה קורג???
אני בהלם…
וואו פשוט מדהיםםםם -
סינגל נוסף שהייתי שותף בו...נחלת אברהם -אשדוד@Studio-Bit אהבתי מה החלק שלך???
-
"ובאו האובדים" - הרכב כליזמר בביצוע חי | מרדכי הס, משה שיינברג ואלישע טבעון@מרדכי-S כיף לשמיעה
אתה לא מכביד עם הבס פשוט מדהים -
שיתוף התוצרת...@מוישי-0 אחי יש שם זיוףףף
תקשיב לזה שוב ומעניין אותי אם לא שמעת את זה -
מקצבים מיילך אורלנציק@יוסי-2 מעניין
-
מחפש את המקצב הזה באיכות@לוי-ל בדיוק
-
עבודה באוזניים - פרה אמפ NEVE@מייבין-באקורדים טוב, אני לא מסכים איתך, החום והצבע שאנלוג מוסיף לדברים הוא הכרחי(לא פריאמפ, אלא סטורציה וכו’), וכל ממקסס מהמתחיל ביותר למקצוען ביותר יגיד לך את זה.
סרטונים.zip