דילוג לתוכן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • כאן המקום לקרוא ולדון בכל מה שקשור לתוכנות הdaw - תוכנות הפקת האודיו.

    550 7k
    550 נושאים
    7k פוסטים
    רה מינורר
    @מוישי-0 הבעיה היא לא בפריצה, עד כמה שאני מבין הבעיה היא שדוריקו לא מצליחה לפתוח את מנהל ההפעלה של שטיינברג (steinberg activation manager) כי כשקיובייס כבר פתוח - דוריקו נפתח בלי בעיות [image: 1782307192191-4017a6f2-34e2-4793-ac50-96a9e91fed34-image.png]
  • כל מה שרציתם לדעת על נגינה באורגן, טיפים, מדריכים, ומקצבים.

    969 14k
    969 נושאים
    14k פוסטים
    ש
    @יהודה-גוטסמן- 100% אנחנו לא עושים כאן השוואות בין מוזיקאים, זה לא המטרה וגם לא משנה מי בונה את המקצבים האלו, זה על שמו של מוטי ופה זה נגמר יש למוטי מלא לקוחות מרוצים שאוהבים ומתחברים לסטייל הזה, ואני מבין שבשביל לקדם ביזנעס אי אפשר להתקדם בנגינה לייב כשאתה כל היום תהיה עסוק בבניה, מוטי משקיע מאוד בנגינה לייב (ורואים זאת) ומצד שני מצמיח את הביזנעס של המקצבים וזה לא רלוונתי מי בונה
  • קהילה לנגנים על כלים פיזיים, לשאול שאלות, לשתף ידע ולהחליף רשמים.

    164 2k
    164 נושאים
    2k פוסטים
    ש
    תשואות חן חן לכולם, גם אני מסכים לגמרי עם הסברות של אריק, מי שמביא מיקום יש לו זכות קדימה, יש גם סקספון, יש גם תופפן, ויש אפי’ אחד שיש לו ציוד ומיכשור סאונד מלא אם נרצה (לדעתי אין כ"כ צורך, אלא א"כ רוצים להקליט) אבל כמו שהוא כתב יהיה זכות קדימה לבעל המקום ואח"כ למצטרפים הראשונים, ואחר כך לפי העניין ולפי המקצוענות.
  • מערך הבלוגים של המוזיקאי. הכותבים המובילים שלנו חולקים איתך את הידע והניסיון שלהם, ומציעים פרספקטיבות ייחודיות על הנושאים שמעניינים אותך.

    86 2k
    86 נושאים
    2k פוסטים
    מייבין באקורדיםמ
    @SHLNX אני מנסה ללמוד את ה ‘‘דה גוד פרטיקל’’, יש לו הגבהת ווילוים מובנת? כי הכל נשמע יותר טוב גם אם הכל על 0…
  • פורום מקיף לכל סוגי הפלאגינים, החל מווירטואל אנלוגים ועד לפלאגינים מורכבים.

    201 3k
    201 נושאים
    3k פוסטים
    איש אחדא
    @מייבין-באקורדים פלאגינים/ אינסטרומנטים וסמפלרים/ ample guitar.
  • פורום דיונים לכל נושאי תיאוריית המוזיקה, מהיסודות ועד לנושאים מתקדמים.

    280 6k
    280 נושאים
    6k פוסטים
    מ
    @Studio-Bit לא. רק בפרוייקטים גדולים זה קורה ואכן רק שאני רואה בF12 שזה באמת עם פיקים, שהמחשב עם מצב רוח טוב יותר-בלי קפיצות ופיקים אני מרנדר ואז זה כן יוצא אותו דבר… אגב באמת עזרת עם הF12 ככה אני יודע מתי לרנדר. (לא תמיד זה עוזר כי זה משתנה בשניות אבל בדר"כ זה נותן כיוון מתי לרנדר.)
  • בפורום החומרה תמצאו את כל המידע הנצרך בענייני חומרה להפקה מוזיקלית.

    146 2k
    146 נושאים
    2k פוסטים
    אהרן 2א
    אולי זה יעזור תסתכלי בעיקר על הפוסט האחרון: https://hamusicay.com/topic/2668/באיזה-מיקרופון-לבחור-זקוק-לדעת-המומחים/27
  • שתפו את חברי הפורום בחומר שיצרתם. יש לקרוא את התקנון לפני השליחה.

    557 10k
    557 נושאים
    10k פוסטים
    מ
    @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...: תסדר אוקי! מחר בעז"ה תשמעו א"ז שוב ושוב בלי אפשרות לעצור! @מייבין-באקורדים כתב בשיתוף התוצרת...: נוכל להתרשם מהכישרון שלך… ברור…
  • איזור לסחר במוצרי מוזיקה יד שנייה. יכול להיות שהכלי הבא שלך נמצא ממש כאן.

    94 452
    94 נושאים
    452 פוסטים
    מוטי למ
    אני מעונין לקנות קייס במחיר טוב
  • כאן המקום לשאול, להעיר, לברר, ולקרוא הודעות חשובות מההנהלה.

    36 1k
    36 נושאים
    1k פוסטים
    איש אחדא
    לשאלת משתמשים, נסביר: בתקופה האחרונה הצטרפו לפורום כמות גדולה של משתמשים, שלא קראו את התקנון והתחילו מיד להתכתב תוך הפרות חוזרות ונשנות של התקנון. נוצר מצב שהיינו צריכים לנקות סך גבוה מאוד של פוסטים לא רלוונטיים, כגון ספאם, פוסטים אחד אחרי השני, שאלות שחזרו על עצמן פעמים רבות ללא חיפוש בפורום, ושאר תופעות בסגנון כזה או אחר. בתחילה ניסינו לשתוק ולעבור על כולם אחד אחד כפי שעשינו עד היום, אך עקב הכמויות פשוט נשחקנו ולא היינו מסוגלים לעשות זאת כל כך הרבה. אשר על כן הנהגנו, שמשתמשים אשר להם פחות מ-15 מוניטין (היינו שקיבלו פחות מ-15 לייקים על פוסטים שפרסמו), יישלחו הפוסטים שלהם למצב המתנה ועדיין לא יפורסמו, ומאחורי הקלעים אנו מקבלים את כל הפוסטים הללו במרוכז ומאשרים רק מה שרלוונטי. בתקווה להבנה, צוות הפורום.

20

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.7k

פוסטים