לשאלת משתמשים, נסביר:
בתקופה האחרונה הצטרפו לפורום כמות גדולה של משתמשים, שלא קראו את התקנון והתחילו מיד להתכתב תוך הפרות חוזרות ונשנות של התקנון.
נוצר מצב שהיינו צריכים לנקות סך גבוה מאוד של פוסטים לא רלוונטיים, כגון ספאם, פוסטים אחד אחרי השני, שאלות שחזרו על עצמן פעמים רבות ללא חיפוש בפורום, ושאר תופעות בסגנון כזה או אחר.
בתחילה ניסינו לשתוק ולעבור על כולם אחד אחד כפי שעשינו עד היום, אך עקב הכמויות פשוט נשחקנו ולא היינו מסוגלים לעשות זאת כל כך הרבה.
אשר על כן הנהגנו, שמשתמשים אשר להם פחות מ-15 מוניטין (היינו שקיבלו פחות מ-15 לייקים על פוסטים שפרסמו), יישלחו הפוסטים שלהם למצב המתנה ועדיין לא יפורסמו, ומאחורי הקלעים אנו מקבלים את כל הפוסטים הללו במרוכז ומאשרים רק מה שרלוונטי.
בתקווה להבנה, צוות הפורום.