דילוג לתוכן
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • כאן המקום לקרוא ולדון בכל מה שקשור לתוכנות הdaw - תוכנות הפקת האודיו.

    550 7k
    550 נושאים
    7k פוסטים
    מ
    @רה-מינור איך??? לי יש רק את הB6 וזה עזר לי תמיד כבר ב3 מחשבים!
  • כל מה שרציתם לדעת על נגינה באורגן, טיפים, מדריכים, ומקצבים.

    965 14k
    965 נושאים
    14k פוסטים
    נפתלי בר נתןנ
    @מנדי-0 ממש ממש יפה
  • קהילה לנגנים על כלים פיזיים, לשאול שאלות, לשתף ידע ולהחליף רשמים.

    164 2k
    164 נושאים
    2k פוסטים
    המוזיקאיה
    למה זה לא מתקדם?
  • מערך הבלוגים של המוזיקאי. הכותבים המובילים שלנו חולקים איתך את הידע והניסיון שלהם, ומציעים פרספקטיבות ייחודיות על הנושאים שמעניינים אותך.

    86 2k
    86 נושאים
    2k פוסטים
    מ
    @יוחנן-בלייך כולם פה מחכים לסרטוני סקירה של עבודות שלך!!!
  • פורום מקיף לכל סוגי הפלאגינים, החל מווירטואל אנלוגים ועד לפלאגינים מורכבים.

    201 3k
    201 נושאים
    3k פוסטים
    מ
    @המוזיקאי כן אבל מה עם הAmple Guitar הפריצה דורשת חיבור?
  • פורום דיונים לכל נושאי תיאוריית המוזיקה, מהיסודות ועד לנושאים מתקדמים.

    278 5k
    278 נושאים
    5k פוסטים
    bendaB
    מכירים את זה כשאתם בבריכה ומנסים לדבר מתחת למים וכל מה ששומעים זה “מווו” עמום?! למה זה באמת קורה??? הסיבה לכך היא הצפיפות של המים… צפיפות המולקולות של מים היא בערך: 1000kg/m ולתדרים גבוהים יש גלי קול קצרים וחלשים יחסית. וכשהם נתקלים במים, אין להם מספיק אנרגיה כדי להזיז את המולקולות הצפופות של המים, אז הם פשוט נבלעים ונעצרים. לעומת זאת, לתדרים נמוכים (בס) יש גלי קול ארוכים, רחבים ובעלי עוצמה פיזיקלית חזקה בהרבה. הגלים האלה מסוגלים “לדחוף” את מולקולות המים ולהמשיך לזוז דרכן. (לשם השוואה, אוויר (המורכב מחמצן ופחמן דו חמצני) - צפיפות המולקולות שלו היא: 1.204kg/m) תכל’ס, איפה זה פוגש אותנו?? תעשו ניסוי - כשאתם יוצאים מהמקלחת, תקחו אוזניות (בסיליקון ממש תרגישו את זה!) ותשמעו שיר אהוב. רוב הסיכויים הם שתשמעו נחיתה בהיי-מיד (Hi-Mid)ומעלה, והגברה משמעותית בלאו-מיד (Low-Mid)… מים שנשארים בתעלת האוזן אחרי מקלחת פועלים כמו פילטר טבעי!! אם תמקססו בצורה כזאת סביר מאוד שתגבירו ב-hi מה שייתן למיקס אופי מאוד בהיר. וחוץ מזה שיתכן ובאוזן אחת כמות המים תהיה גבוהה מהשנייה, ותמונת הסטריאו שלך תתעוות… מסקנה: האוזניים שלנו הן “המוניטורים” הכי יקרים וחשובים שיש לנו באולפן. וכדי לקבל החלטות מיקס נכונות - האוזן חייבת להיות יבשה, מאוזנת ומכוילת. אז בפעם הבאה כשאתם יוצאים מהמקלחת: אל תרוצו ישר למקסס. תנו לאוזניים 10 דקות להתייבש, ורק אז תפעילו. המיקסים שלכם יודו לכם על זה! Spoiler למי שמעניין אותו מקורות https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15699733/
  • בפורום החומרה תמצאו את כל המידע הנצרך בענייני חומרה להפקה מוזיקלית.

    145 2k
    145 נושאים
    2k פוסטים
    מ
    @ღ Shira ღ@Studio-Bit @איש-אחד @חכם_בלילה אני חושב שסיבכתם כאן את השואלת שפתחה את השרשור. מהשאלה נראה שלא מדובר על מישהו שהוא כבר בתוך העניינים, אלא רוצה להיכנס לתחום. אולי היא כרגע בלימודים או משהו כזה. ולעניות דעתי התשובה המותאמת צריכה להיות, שכרגע תקנה משהו טוב ברמה בסיסית. ואם בעז"ה תיכנס חזק לתחום ותרוויח מזה כסף, שתשדרג לכל מה שכתבתם כאן. לגבי מעבד I7, לפי הידוע לי יש כיום סידרת מעבדים שנקראת CORE והיא תחליף של סידרת הI. יש לי חבר שעובד בהייטק, והוא קיבל מחשב כזה מהעבודה. זה הרבה יותר מהיר, אבל גם עולה לדעתי באיזור 6000 (לא בדקתי. מה שיש לו,זה עם מסך מגע וזיכרון גדול).
  • שתפו את חברי הפורום בחומר שיצרתם. יש לקרוא את התקנון לפני השליחה.

    556 10k
    556 נושאים
    10k פוסטים
    מייבין באקורדיםמ
    @נפתלי-בר-נתן כן. אתה תצטרך ללמוד לפתוח ערוצי מידי ולצייר אוטומציות לפרמטרי ה CC. ולחווט עם מידי אאוט ומידי אין להתחבר לאורגן… כצובן שאפשר גם לייצא מידי לאונקי ומשם לאורגן, אבל יותר נח לבנות עם הסט של הדגימות שלך כבר…
  • איזור לסחר במוצרי מוזיקה יד שנייה. יכול להיות שהכלי הבא שלך נמצא ממש כאן.

    94 452
    94 נושאים
    452 פוסטים
    מוטי למ
    אני מעונין לקנות קייס במחיר טוב
  • כאן המקום לשאול, להעיר, לברר, ולקרוא הודעות חשובות מההנהלה.

    36 1k
    36 נושאים
    1k פוסטים
    מ
    @המוזיקאי זה דבר תקין? [image: 1781779319929-15391130-f434-43f0-8d93-04218d8ba1d1-image.png]

18

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.6k

פוסטים