@Studio-Bit זה נשמע לי מאד הגיוני, כל זמן שהפלאגין אינסטרומנט עדיין פועל, מסתבר שהוא גם עלול להגיב בעצמו לשינויים שנעשים בסאונד,
אבל ברגע שמדובר באודיו , הסיגנל המקורי לא ישתנה מאפקטים שיוסיפו עליו.
אמנם אני לא מתעסק במיקס, אבל את הדילמה הזאת של EZDrummer יש לי גם, וניסיתי לפתוח כל כלי בערוץ מידי אחר שמחווט לEZDrummer , ומשום מה זה גרם לזה להשמע מזעזע.
@מוישי-0 בEZDrummer יש אפשרות לייצא ערוצי אודיו מתוך הפלאגין עצמו, יכול להיות שזה רק אם המידי נמצא בתוך הפלאגין, ולא בתוכנה. (אפשר פשוט לגרור את זה מהתוכנה לפלאגין), אבל אם יש לך שינוי טמפו באמצע השיר זה יסתבך.
מה שאני עושה זה כך:
אני מפריד את הכלים לטייקים נפרדים באותו ערוץ אינסטרומנט
[image: 1780660183162-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-06-05-144349.png]
ומרנדר אחד אחד