@קורג-PA-שבע-מאות
אני גם התחלתי לפני כמה חודשים.
ובעיקר בניתי פתיחים ופליבקים.
אבל גם בניתי כמה מקצבים.
ואני מסתבך עם האפקטים.
שאפשר לעשות רק שתי אפקטים בכל מקצב דרך המיקסר.
אם למישהו יש דרכים אחרות.[ברור שיש]
אשמח שישתף.
בעז
@בעז
הנושאים החמים
טוען נתונים...
-
בניית מקצבים על פי איי 700