דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
בעזב

בעז

@בעז
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
אודות
פוסטים
22
נושאים
2
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • קבוצת נגינה
    בעזב בעז

    @מוזיקה-ללב כתב בקבוצת נגינה:

    חדר בתוך חניון זה נשמע רעיון טוב, אבל אם זה חנוק בלי חלונות פחות מגרה מבחינתי…
    חדר גדול עם מזגן תאורה הכול.
    זה בעיקרון מועדון של בנין אבל לא נראה לי שמישהו יהיה שם משמונה והלאה

    כלי נגינה

  • סט חדש
    בעזב בעז

    @מנדי-0
    בחינם?

    קורג | korg

  • הינה לפניכם הדגמת טראקים לאורגני קורג 900 ו600
    בעזב בעז

    @אלי-1
    יפה מאוד הספקתי לעבור רק ברפרוף אבל נשמע טוב
    ואולי לעניות דעתי [הדלה והלא מקצועית] צריך יותר נפח
    יותר בסים וגם יותר ערוצים
    בקיצור למלאות

    דגימות וסאונדים

  • קבוצת נגינה
    בעזב בעז

    @שירת-העשבים
    וכ"כ אשמח להצטרף.
    אבל אני מנגן על אורגן.

    כלי נגינה

  • הינה לפניכם הדגמת טראקים לאורגני קורג 900 ו600
    בעזב בעז

    @אלי-1 כתב בהינה לפניכם הדגמת טראקים לאורגני קורג 900 ו600:

    Take1.MP3
    Take2.MP3

    אבל לא שומעים כלום

    דגימות וסאונדים

  • בניית מקצבים על פי איי 700
    בעזב בעז

    @קורג-PA-שבע-מאות
    אני גם התחלתי לפני כמה חודשים.
    ובעיקר בניתי פתיחים ופליבקים.
    אבל גם בניתי כמה מקצבים.
    ואני מסתבך עם האפקטים.
    שאפשר לעשות רק שתי אפקטים בכל מקצב דרך המיקסר.
    אם למישהו יש דרכים אחרות.[ברור שיש]
    אשמח שישתף.

    קורג | korg

  • סט חדש
    בעזב בעז

    המקצבים החדשים אשמח שוב לתגובות
    DANS 2.MP3
    DANS 1.MP3

    קורג | korg

  • קבוצת נגינה
    בעזב בעז

    @מוזיקה-ללב
    איך תביא לשם אורגן.
    דבר שני מניסיון, זה גורם להתקהלויות ומצלמים גם.
    אני יכול לבדוק על מקום בפתח תקווה, שזה חדר גדול בתוך חניון.
    ואפשר לנגן עד השעות המאוחרות.
    וגם ב"ב יש חדר תופים מתחת לבסר, אבל זה מקום די קטן והוא לוקח כסף.
    אבל יש שם הגברה וגם “תופים”😊

    כלי נגינה

  • יש למישהו מקצבי דאנס חינמים לPA700?
    בעזב בעז

    @MENDI-RIVNI
    איך בדיוק אני מוריד את הסט האורגן לא קולט אותו תודה רבה!

    קורג | korg

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @לוי-ל
    ממש ממש תודה!!!
    דרך אגב קיוביס 5 היא תוכנה קלה לשימוש?
    יש לי אותה במחשב ישן בלי אינטרנט.
    זה אפשרי להעביר אותה למחשב אחר?

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @לוי-ל
    הורדתי כבר אבל לא כ"כ יודע איך להתקדם.

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @לוי-ל
    חומת האש מתריעה לי האם לאשר?

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @לוי-ל
    ממש תודה רבה הסתדרתי.
    מקווה כי עכשיו אני באמצע להוריד
    מקווה שיעבוד😕

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @לוי-ל
    @בעז יש רק תוכנה אחת חינמית נורמלית בשוק שווה ללמוד, LUNA של חברת UAD, תחפש בגוגל
    מה זה התוכנה הזאת?
    אפשר בבקשה קישור יותר מדויק.

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    והאם אפשר להעלות קבצים שערכתי שם לאורגני קורג דגם pa700

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    @מייבין-באקורדים
    איזה תוכנות חינמית כן שווה ללמוד

    תוכנות - עזרה הדדית

  • תוכנה לסטים חינמית
    בעזב בעז

    האם מישהו מכיר את התוכנה הזאת מצורף קישור
    https://www.google.com/search?q=LMMS&oq=LMMS&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABiABDIHCAIQABiABDIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIHCAgQABiABDIHCAkQABiABNIBCzQ4MjYyN2owajE1qAIIsAIB8QUW5W8KTlZUP_EFFuVvCk5WVD8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#:~:text=קישורים לאתר (sitelinks)-,LMMS | Home,-LMMS
    ודרך אגב האם הסט של מיכאל שטענדיג לpa700 שווה

    תוכנות - עזרה הדדית

  • סט חדש
    בעזב בעז

    כמה זה בערך עולה ואיפה קונים

    קורג | korg

  • סט חדש
    בעזב בעז

    איפה מסיגים סאונדים ואם הכוונה דגימות וגם אני בסך הכול התחלתי לפני שבוע יש מקומות שמסבירים לעומק

    קורג | korg
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר