@מוזיקה-ללב כתב בקבוצת נגינה:
חדר בתוך חניון זה נשמע רעיון טוב, אבל אם זה חנוק בלי חלונות פחות מגרה מבחינתי…
חדר גדול עם מזגן תאורה הכול.
זה בעיקרון מועדון של בנין אבל לא נראה לי שמישהו יהיה שם משמונה והלאה
@מוזיקה-ללב כתב בקבוצת נגינה:
חדר בתוך חניון זה נשמע רעיון טוב, אבל אם זה חנוק בלי חלונות פחות מגרה מבחינתי…
חדר גדול עם מזגן תאורה הכול.
זה בעיקרון מועדון של בנין אבל לא נראה לי שמישהו יהיה שם משמונה והלאה
@מנדי-0
בחינם?
@אלי-1
יפה מאוד הספקתי לעבור רק ברפרוף אבל נשמע טוב
ואולי לעניות דעתי [הדלה והלא מקצועית] צריך יותר נפח
יותר בסים וגם יותר ערוצים
בקיצור למלאות
@שירת-העשבים
וכ"כ אשמח להצטרף.
אבל אני מנגן על אורגן.
@קורג-PA-שבע-מאות
אני גם התחלתי לפני כמה חודשים.
ובעיקר בניתי פתיחים ופליבקים.
אבל גם בניתי כמה מקצבים.
ואני מסתבך עם האפקטים.
שאפשר לעשות רק שתי אפקטים בכל מקצב דרך המיקסר.
אם למישהו יש דרכים אחרות.[ברור שיש]
אשמח שישתף.
המקצבים החדשים אשמח שוב לתגובות
DANS 2.MP3
DANS 1.MP3
@מוזיקה-ללב
איך תביא לשם אורגן.
דבר שני מניסיון, זה גורם להתקהלויות ומצלמים גם.
אני יכול לבדוק על מקום בפתח תקווה, שזה חדר גדול בתוך חניון.
ואפשר לנגן עד השעות המאוחרות.
וגם ב"ב יש חדר תופים מתחת לבסר, אבל זה מקום די קטן והוא לוקח כסף.
אבל יש שם הגברה וגם “תופים”
@MENDI-RIVNI
איך בדיוק אני מוריד את הסט האורגן לא קולט אותו תודה רבה!
@לוי-ל
ממש ממש תודה!!!
דרך אגב קיוביס 5 היא תוכנה קלה לשימוש?
יש לי אותה במחשב ישן בלי אינטרנט.
זה אפשרי להעביר אותה למחשב אחר?
@לוי-ל
הורדתי כבר אבל לא כ"כ יודע איך להתקדם.
@לוי-ל
חומת האש מתריעה לי האם לאשר?
@לוי-ל
ממש תודה רבה הסתדרתי.
מקווה כי עכשיו אני באמצע להוריד
מקווה שיעבוד
והאם אפשר להעלות קבצים שערכתי שם לאורגני קורג דגם pa700
@מייבין-באקורדים
איזה תוכנות חינמית כן שווה ללמוד
האם מישהו מכיר את התוכנה הזאת מצורף קישור
https://www.google.com/search?q=LMMS&oq=LMMS&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQABiABDIHCAIQABiABDIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIHCAgQABiABDIHCAkQABiABNIBCzQ4MjYyN2owajE1qAIIsAIB8QUW5W8KTlZUP_EFFuVvCk5WVD8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#:~:text=קישורים לאתר (sitelinks)-,LMMS | Home,-LMMS
ודרך אגב האם הסט של מיכאל שטענדיג לpa700 שווה
כמה זה בערך עולה ואיפה קונים
איפה מסיגים סאונדים ואם הכוונה דגימות וגם אני בסך הכול התחלתי לפני שבוע יש מקומות שמסבירים לעומק