@The-processor-M.M כתב באני מחפש פתרון לחדר שלא מטופל אקוסטית {להקלטת שירה}:
פתרון גאוני מחוץ לקופסה
לשים ווילונות בקירות החדר!
זה בולע רעשים
@The-processor-M.M כתב באני מחפש פתרון לחדר שלא מטופל אקוסטית {להקלטת שירה}:
פתרון גאוני מחוץ לקופסה
לשים ווילונות בקירות החדר!
זה בולע רעשים
@MENDI-RIVNI תודה רבה
(רק שכחת לתייג אותי, כך שראיתי את זה רק עכשיו אגב)
@MENDI-RIVNI ניסיתי להתקין את זה על האורגן וזה מגיב שזה לא קובץ PA
האם אתה יודע מה הבעיה?