@מייבין-באקורדים קודם כל זה שאלה שאני בתקופה האחרונה משתגע ממנה זה ממש מעצבן שאתה שומע שירים שהם ממגזר אחר והם ברמה פנומנלית ואז אתה שומע משהו מבפנים זה באופן יחסי גרוע בתכלית. ולאחרונה שאלתי את זה חבר טוב שאגב הוא אחד המעבדים והממקססים הגדולים היום!!! והוא אמר לי שלאחרונה הוא היה אצל צמד חילוניים שהם מספר אחד בארץ(!) לסדנה (אני לא זוכר את שמם כרגע) עם איזה 20 ממקססים נחשבים אצל החילוניים בתכל’ס הוא היה היחיד חרדי שם, והוא אמר לי שהוא לוקח את זה ברצינות את נושא המיקסוס. אבל זה נראה שכל השאר ממשיכים לשבת על הגדר…
איציק שטיין
-
מיקס חרדי -
עצור לרגע...בניגוד לדיווחים - אהרן רזאל מעדכן: יונתן אחי מאושפז, הוא בהכרה. מרגיש טוב, אוכל, שותה, מדבר ומחייך. בנתיים מצבו יציב. זירת החדשות
-
סוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום)@מוזיקה-ללב נכון ממש הלחן בנוי בצורה פשוטה אבל זה השיר השני הכי טוב באלבום לדעתי (אחרי אהבתי), ואם כבר דיברת על זה אז שתדע שזה לא לחן של יצחק בן ארזה -הוו שאוגין אלא לחן של בחור ממיצד בשם רוטמן, וזה מעניין שהוא לקח שיר מבחור השירים היחידים שהוא לקח הם של קרליבך… יחי ההבדל!!!
-
שיתוף התוצרת...אני פחות יודע להגיד לך על משהו ספציפי אבל צריך שיהיה התפתחות אם זה לא מצד ההרמוניה אז לפחות שבמעטפת ישתנה משהו, לי מאוד היה חסר באס
-
מיקס חרדינכון לגמרי דיברתי על ריימי ואני יודע מבפנים על כמויות החומרים שהוא מקבל למקסס והוא תותח שלוקח את זה ברצינות
-
לחנים שלי@אברהם-ברוך-גרינבלט תקשיב לי טוב! קודם כל שירים ממש חמודים אבל וזה אבל גדול, אם אתה רוצה לשלוח את השירים האלו לזמרים ושיתיחסו לזה ברצינות אתה צריך לשלוח להם סקיצה ברמה אם לא אז הם לא יספיקו לשמוע את המילה השניה בשיר לפני שהם יכבו את השיר. אתה טוב! אבל כדי להצליח צריך להשקיע. אני אומר לך את זה מנסיון לא קטן… בהצלחה חבר.
-
שיתוף התוצרת...@מוישי-0
מגניב ומדהים אפילו… אבל בפעם השניה בהתחלה והלאה היה לי ריק מדי מבחינת הבאסים אלא אם כן בכוונה תחילה רצית את זה עדין. אבל אתה מוכשר