דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
איציק שטייןא

איציק שטיין

@איציק שטיין
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
אודות
פוסטים
17
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • מיקס חרדי
    איציק שטייןא איציק שטיין

    @מייבין-באקורדים קודם כל זה שאלה שאני בתקופה האחרונה משתגע ממנה זה ממש מעצבן שאתה שומע שירים שהם ממגזר אחר והם ברמה פנומנלית ואז אתה שומע משהו מבפנים זה באופן יחסי גרוע בתכלית. ולאחרונה שאלתי את זה חבר טוב שאגב הוא אחד המעבדים והממקססים הגדולים היום!!! והוא אמר לי שלאחרונה הוא היה אצל צמד חילוניים שהם מספר אחד בארץ(!) לסדנה (אני לא זוכר את שמם כרגע) עם איזה 20 ממקססים נחשבים אצל החילוניים בתכל’ס הוא היה היחיד חרדי שם, והוא אמר לי שהוא לוקח את זה ברצינות את נושא המיקסוס. אבל זה נראה שכל השאר ממשיכים לשבת על הגדר…

    דיונים מקצועיים

  • עצור לרגע...
    איציק שטייןא איציק שטיין

    בניגוד לדיווחים - אהרן רזאל מעדכן: יונתן אחי מאושפז, הוא בהכרה. מרגיש טוב, אוכל, שותה, מדבר ומחייך. בנתיים מצבו יציב. זירת החדשות

    תוכנות - עזרה הדדית

  • סוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום)
    איציק שטייןא איציק שטיין

    @מוזיקה-ללב נכון ממש הלחן בנוי בצורה פשוטה אבל זה השיר השני הכי טוב באלבום לדעתי (אחרי אהבתי), ואם כבר דיברת על זה אז שתדע שזה לא לחן של יצחק בן ארזה -הוו שאוגין אלא לחן של בחור ממיצד בשם רוטמן, וזה מעניין שהוא לקח שיר מבחור השירים היחידים שהוא לקח הם של קרליבך… יחי ההבדל!!!

    בדיקת ינשוף | האזנות וניתוחים למוסיקה חדשה

  • שיתוף התוצרת...
    איציק שטייןא איציק שטיין

    אני פחות יודע להגיד לך על משהו ספציפי אבל צריך שיהיה התפתחות אם זה לא מצד ההרמוניה אז לפחות שבמעטפת ישתנה משהו, לי מאוד היה חסר באס

    שיתוף התוצרת

  • מיקס חרדי
    איציק שטייןא איציק שטיין

    נכון לגמרי דיברתי על ריימי ואני יודע מבפנים על כמויות החומרים שהוא מקבל למקסס והוא תותח שלוקח את זה ברצינות

    דיונים מקצועיים

  • לחנים שלי
    איציק שטייןא איציק שטיין

    @אברהם-ברוך-גרינבלט תקשיב לי טוב! קודם כל שירים ממש חמודים אבל וזה אבל גדול, אם אתה רוצה לשלוח את השירים האלו לזמרים ושיתיחסו לזה ברצינות אתה צריך לשלוח להם סקיצה ברמה אם לא אז הם לא יספיקו לשמוע את המילה השניה בשיר לפני שהם יכבו את השיר. אתה טוב! אבל כדי להצליח צריך להשקיע. אני אומר לך את זה מנסיון לא קטן… בהצלחה חבר.

    שיתוף התוצרת

  • שיתוף התוצרת...
    איציק שטייןא איציק שטיין

    @מוישי-0
    מגניב ומדהים אפילו… אבל בפעם השניה בהתחלה והלאה היה לי ריק מדי מבחינת הבאסים אלא אם כן בכוונה תחילה רצית את זה עדין. אבל אתה מוכשר

    שיתוף התוצרת
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר