@מנחם יפה מאד. אבל יש עוד מקום לעבוד על האקורדים המדויקים. אגב 2 נקודות לגבי ניגון זה, קודם כל הנקודה שהמודוסים משתנים באמצע הניגון (מפריגיש עובר לדורי וכו'), וגם שהקו בס בקטע האמצעי מהתיבה השניה יורד כל שתי פעימות בסדר הזה - טון, חצי, חצי, חצי. דוגמא בלה מינור - לה (Am), סול (Am7), סול במול (B7), פה (F7), מי (E) מה שיוצר משפט יפה שבחלקו יש היפוכי אקורדים. אגב הסולם המקורי של השיר הוא דו פריגיש ובקטע השני יש מודולציה לרה פריגיש - תנסה לנגן עכשיו בסולם המקורי....
י
יואל גלס
@יואל גלס