דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
da5258D

dovi abeles

@da5258
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
אודות
פוסטים
180
נושאים
25
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
6
עוקב אחרי
2

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • ניגון בס-בסיסט
    da5258D da5258

    @הד-פנימי
    ברמת העיקרון אתה צריך לדעת בכל מקצב מה התפקיד של הבס אמור להיות אתה יכול פשוט לנסות להקשיב להרבה סגנונות,
    במקרה שאתה כבר יודע פחות או יותר מה אמור להיות התפקיד כל פעם, פה מגיע שלב האימון לפתח את הקורדינציה הרי בעצם עושים פה שתי פעולות שונות והבעיה היא בשנייה שמתחילים לנגן בס ופסנתר וכו’ ביחד זה מתבלבל כזה…
    הנה סרטון שיכול לעזור לפתח את הקורדינציה:https://www.youtube.com/watch?v=EIgN9Z23bZQ
    ועוד אחד:https://www.youtube.com/watch?v=KXT4XMhvGS8

    קלידים - כללי

  • סקיצה שהופכת לעיבוד עם בסיס טוב
    da5258D da5258

    @לוי-ל לגבי הבס יש פה בס פשוט כמו שאמרתי זה סקיצה אז לא השתגעתי יותר מידי,הגיטרה מקונטקט

    שיתוף התוצרת

  • סקיצה שהופכת לעיבוד עם בסיס טוב
    da5258D da5258

    מכירים את זה שמישהו מבקש ממכם “תעשה לי משהו פשוט בלי להשקיע יותר מידי” ומבלי להשים לב אתם נשאבים פנימה ואז אתם שמים לב שעל כזה דבר יכלתם להוציא את זה כבר בתור עיבוד הרשמי של השיר?

    אחד פנה אליי שהוא הלחין שיר וביקש שאני יעשה לו “סקיצה” בשביל להשמיע את זה לאיזה זמר וזה מה שקרה בסוף…
    (אני יודע המיקס לא משהו מכיוון שזה סקיצה , מוקדש לכל “המעויררים”)

    Your browser does not support the audio element.

    שיתוף התוצרת

  • קבוצת נגינה
    da5258D da5258

    @שירת-העשבים אני מנגן פסנתר אני יכול גם לעשות בס ופסנתר (יותר בשירים איטיים כי זה יותר קל אני עדיין עובד על הקורדינציה)
    גר בבני ברק

    כלי נגינה

  • כשחבר החליט לפרגן לך עם שיר...
    da5258D da5258

    @Mendi-Einhorn
    יפה מאד!!!
    (מה קרה היית שקט עד היום?)

    שיתוף התוצרת

  • מה לעשות?
    da5258D da5258

    @י.פ דרייבר לימהה.rar

    ציוד לאולפן

  • מה לעשות?
    da5258D da5258

    @י.פ בלי דיליי
    עובד חלק

    ציוד לאולפן

  • מה לעשות?
    da5258D da5258

    @י.פ יש לך את הדרייברב הזה?
    למה אני עם טיירוס וזה עובד פיקסדרייבר לימהה.rar

    ציוד לאולפן

  • כמה אתם גובים על שעת אולפן???
    da5258D da5258

    @איש-אחד הוא לקח אז 900 וזה היה לפני שנתיים וגם בגלל שהוא מכיר את חבר שלי ועשה מחיר…(שוב אני מדגיש גם לווקאל וגם ל stems לפלייבק שזה אולי עוד כמה שקלים אבל בסדר)
    ומה המחירים שלו היום??? השם יודע

    דיונים מקצועיים

  • כמה אתם גובים על שעת אולפן???
    da5258D da5258

    @איש-אחד סליחה, לא הסברתי את עצמי טוב אם זכור לי טוב זה היה פחות מ1500
    זה היה משהו באיזור ה 850 נראה לי ואחרי הנחה…

    אני יברר לך בדיוק

    דיונים מקצועיים

  • כמה אתם גובים על שעת אולפן???
    da5258D da5258

    @Studio-Bit>

    בפורים אני זוכר שיענקי ביקש בסביבות 1500 שקל למיקס לבד (לא נעול בדיוק כמה זה היה לפני כמה שנים @da5258 אתה זוכר כמה זה יצא בסוף?)

    זה היה עם מיקס stems לפלייבק וכולל מיקס ווקאל כמובן ואחרי הנחה…

    דיונים מקצועיים

  • velocity ב nexus 4
    da5258D da5258

    @Studio-Bit מצאתי שם תודה רבה!!!

    תוכנות - עזרה הדדית

  • velocity ב nexus 4
    da5258D da5258

    image.png@Studio-Bit

    תוכנות - עזרה הדדית

  • velocity ב nexus 4
    da5258D da5258

    מישהו משהו?..

    תוכנות - עזרה הדדית

  • velocity ב nexus 4
    da5258D da5258

    יש לי איזה צליל בנקסוס שזה באותו ווליום כל הזמן אני רוצה לשנות (velocity) שאם אני אלחץ חלש זה ישמע חלש ואם חזק אז חזק בשביל שישמע יותר דינמי
    ואני יציין שניסיתי בvelocity של קיובייס עצמו וזה לא זז שמסתבר שזה בתוך הנקסוס

    איך עושים את זה?

    תוכנות - עזרה הדדית

  • אתגר חדש
    da5258D da5258

    @יוני-בר מה הטמפו?

    שיתוף התוצרת

  • תמחור נכון של הפקה מוזיקאלית הקלטה באולפן וכו'
    da5258D da5258

    @Studio-Bit מה הייתי עושה בלעדיך כל מה שאני היום זה בזכותך מלך שלי!!!

    דיונים מקצועיים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר