@הד-פנימי
ברמת העיקרון אתה צריך לדעת בכל מקצב מה התפקיד של הבס אמור להיות אתה יכול פשוט לנסות להקשיב להרבה סגנונות,
במקרה שאתה כבר יודע פחות או יותר מה אמור להיות התפקיד כל פעם, פה מגיע שלב האימון לפתח את הקורדינציה הרי בעצם עושים פה שתי פעולות שונות והבעיה היא בשנייה שמתחילים לנגן בס ופסנתר וכו’ ביחד זה מתבלבל כזה…
הנה סרטון שיכול לעזור לפתח את הקורדינציה:https://www.youtube.com/watch?v=EIgN9Z23bZQ
ועוד אחד:https://www.youtube.com/watch?v=KXT4XMhvGS8
dovi abeles
-
ניגון בס-בסיסט -
סקיצה שהופכת לעיבוד עם בסיס טוב@לוי-ל לגבי הבס יש פה בס פשוט כמו שאמרתי זה סקיצה אז לא השתגעתי יותר מידי,הגיטרה מקונטקט
-
סקיצה שהופכת לעיבוד עם בסיס טובמכירים את זה שמישהו מבקש ממכם “תעשה לי משהו פשוט בלי להשקיע יותר מידי” ומבלי להשים לב אתם נשאבים פנימה ואז אתם שמים לב שעל כזה דבר יכלתם להוציא את זה כבר בתור עיבוד הרשמי של השיר?
אחד פנה אליי שהוא הלחין שיר וביקש שאני יעשה לו “סקיצה” בשביל להשמיע את זה לאיזה זמר וזה מה שקרה בסוף…
(אני יודע המיקס לא משהו מכיוון שזה סקיצה , מוקדש לכל “המעויררים”) -
קבוצת נגינה@שירת-העשבים אני מנגן פסנתר אני יכול גם לעשות בס ופסנתר (יותר בשירים איטיים כי זה יותר קל אני עדיין עובד על הקורדינציה)
גר בבני ברק -
כשחבר החליט לפרגן לך עם שיר...@Mendi-Einhorn
יפה מאד!!!
(מה קרה היית שקט עד היום?) -
מה לעשות? -
מה לעשות?@י.פ בלי דיליי
עובד חלק -
מה לעשות?@י.פ יש לך את הדרייברב הזה?
למה אני עם טיירוס וזה עובד פיקסדרייבר לימהה.rar -
כמה אתם גובים על שעת אולפן???@איש-אחד הוא לקח אז 900 וזה היה לפני שנתיים וגם בגלל שהוא מכיר את חבר שלי ועשה מחיר…(שוב אני מדגיש גם לווקאל וגם ל stems לפלייבק שזה אולי עוד כמה שקלים אבל בסדר)
ומה המחירים שלו היום??? השם יודע -
כמה אתם גובים על שעת אולפן???@איש-אחד סליחה, לא הסברתי את עצמי טוב אם זכור לי טוב זה היה פחות מ1500
זה היה משהו באיזור ה 850 נראה לי ואחרי הנחה…אני יברר לך בדיוק
-
כמה אתם גובים על שעת אולפן???בפורים אני זוכר שיענקי ביקש בסביבות 1500 שקל למיקס לבד (לא נעול בדיוק כמה זה היה לפני כמה שנים @da5258 אתה זוכר כמה זה יצא בסוף?)
זה היה עם מיקס stems לפלייבק וכולל מיקס ווקאל כמובן ואחרי הנחה…
-
velocity ב nexus 4@Studio-Bit מצאתי שם תודה רבה!!!
-
velocity ב nexus 4 -
velocity ב nexus 4מישהו משהו?..
-
velocity ב nexus 4יש לי איזה צליל בנקסוס שזה באותו ווליום כל הזמן אני רוצה לשנות (velocity) שאם אני אלחץ חלש זה ישמע חלש ואם חזק אז חזק בשביל שישמע יותר דינמי
ואני יציין שניסיתי בvelocity של קיובייס עצמו וזה לא זז שמסתבר שזה בתוך הנקסוסאיך עושים את זה?
-
אתגר חדש@יוני-בר מה הטמפו?
-
תמחור נכון של הפקה מוזיקאלית הקלטה באולפן וכו'@Studio-Bit מה הייתי עושה בלעדיך כל מה שאני היום זה בזכותך מלך שלי!!!
