דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
IL FLI

IL FL

@IL FL
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
אודות
פוסטים
215
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
5
עוקב אחרי
6

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • אוזניות למיקס ולעיבוד.
    IL FLI IL FL

    @מוישי-0 אין לאודיו טכניקה חנות רשמית באלי אקספרס.

    ציוד לאולפן

  • אוזניות למיקס ולעיבוד.
    IL FLI IL FL

    @מוישי-0 https://drive.google.com/drive/folders/13Gy93n9HwOmxiQednv89cL87CwT9E4cD?usp=drive_link

    ציוד לאולפן

  • אשמח שמישהו יכתוב הסבר בסיסי על הדברים הבאים
    IL FLI IL FL

    @י.פ כתב באשמח שמישהו יכתוב הסבר בסיסי על הדברים הבאים:

    ד. הוספה של סטריאו שיהיה כלים ששומעים אותם באמצע יהיה כלים שנשמעים בצד וכו’…

    כן. רק שזה לא שלב ד במאסטרינג, אלא שלב 2 במיקס.

    מדריכים - DAW

  • מה לעשות?
    IL FLI IL FL

    @י.פ אם הקיר שלך צריך צביעה אז תקנה בית חדש?

    ציוד לאולפן

  • מה לעשות?
    IL FLI IL FL

    אל תקנה מקלדת שליטה רק בגלל שעוד לא פתרת את בעיית הדיליי

    ציוד לאולפן

  • בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
    IL FLI IL FL

    Sonarworks SoundID Reference התיקייה ריקה
    תודה רבה

    המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!

  • אוזניות למיקס ולעיבוד.
    IL FLI IL FL

    @מוישי-0
    יש פלאגין ייעודי לזה
    https://4download.net/3270-soundid-reference-windows.html

    ציוד לאולפן

  • חובה למפיקי EDM: פלאגין חינמי אחד - במקום רוורב ורוורס ורנדר 🥵| RVRSE
    IL FLI IL FL

    @לוי-ל @א.ב לי עובד מצויין, אני בוחר סאמפל בחלון למעלה, וכשאני ינגן אותו הוא יתנגן ברוורס.
    @יוחנן-בלייך משום מה כשאני גורר אליו סאמפל הוא לא נקלט, אלא רק דרך החלונית למעלה.
    וגם אחרי שהסאמפל טעון הוא יהיה צמוד לפיץ’ המקורי, ולא ישתנה גם על תווים שונים.

    פלאגינים חינמיים

  • בקשות להעלאת פלאגינים למאגר הרשמי
    IL FLI IL FL

    תודה רבה לכולם על כל המאגר הזה
    אם אין לי מקום ל200 גיגה של נקסוס , יש אפשרות להוריד רק חלקים?

    המאגר הרשמי של פורום המוזיקאי!

  • שאלה באף אל סטודיו
    IL FLI IL FL

    @מוזיקה-ללב בטח
    רק תלחץ למטה על מה שמסומן בוי כי זה ממיין את זה לפי תיקיות

    FL studio

  • מולטי בנד
    IL FLI IL FL

    @משה-היישריק
    אם אתה רוצה להשתמש בכלים של FL STUDIO
    שם על הערוץ ווקאל Fruity Peak Controller
    תגדיר את הBASE לאמצע, הVOL אחראי על רמת ההשפעה על הבנד
    שים על הערוץ שאתה רוצה שיקשיב לוואקל Parametric EQ 2
    תבחר בנד (בצד) תתפרס על האיזור שאתה רוצה, או כמה איזורים וכמה בנדים,
    לחיצה ימנית Link to controller, ו Peak ctrl - Peak.
    מתחת Mapping formula ותבחר Inverted
    (זה גורם לעשות פעולה של הורדת התדרים ולא העלאה)
    עכשיו הוואקל יחליש את התדרים בהתאם לעוצמה
    בFruity Peak Controller הDECAI אחראי על מהירות חזרה והTENSHION על העוצמה

    אם אתה רוצה עם מולטיבנד קומפרסור ויש לך MB
    תבחר את ערוץ הווקאל
    לחיצה ימנית על החץ הקטן בערוץ הנשלט למטה - Sidechain to this track
    בMB- לחיצה על גלגל ההגדרות בשמאל למעלה -וגלגל הגדרות עם שקע
    לחיצה על PROCESSING ובאופציה 2. STEREO SIDE CHEIN לבחור את ערוץ הוואקל
    לבחור בנדים ,בצד ימין EXPERT וEXT
    הדרך הטובה ביותר-
    Trackspacer או Soothe 2 ולחבר את הסיידציין כמו עם הMB
    בSoothe 2 להפעיל מצב SIDE CHEIN
    בהצלחה

    plugins | פלאגינים

  • עזרה ב-FL studio
    IL FLI IL FL

    @מרדכי-חדש בעיה. תנסה לבד, ואם יש לך שאלה ממוקדת תשאל

    FL studio

  • שאלה באף אל סטודיו
    IL FLI IL FL

    @מוזיקה-ללב כתב בשאלה באף אל סטודיו:

    וזה נמתח ריק.

    בשביל זה או שפשוט תניח את הפטרנים אחד אחד, או שתעשה מצב לופ ואז תגרור אחד ארוך
    לופ.png

    FL studio

  • שאלה באף אל סטודיו
    IL FLI IL FL

    @מוזיקה-ללב כן

    אתה יכול פשוט לנסות לפני שאתה שואל…

    FL studio

  • אתגר חדש
    IL FLI IL FL

    @יוני-בר כתב באתגר חדש:

    האם זה באמת נשמע גיטרה חשמלית?

    בסיס די טוב אבל בשביל שישמע גיטרה חשמלית תהיה חייב להוסיף תנועות פיץ’ ועיצורים

    שיתוף התוצרת

  • משתמש מתקדם ב FL
    IL FLI IL FL

    @מוזיקה-ללב ככה זה אמור להיראות צילמתי לך 3 כלים שונים
    בשביל לפתוח את פלקס פשוט תלחץ על הפלוס בצ’אנל ריק ותחפש שם

    FL studio

  • משתמש מתקדם ב FL
    IL FLI IL FL

    @מוזיקה-ללב גיטרה 1.png גיטרה 2.png גיטרה 3.png

    FL studio

  • ליעל את האתר
    IL FLI IL FL

    @המנגן-1 בדרך כלל הם מוכנים לפתוח פורומים עם תנאים נוקשים ובין היתר שלא יהיה אפשר ליצור קשר

    תוכנות - עזרה הדדית

  • סירום 2! - כשהאיכות חשובה יותר מהכמות!
    IL FLI IL FL

    @י.פ האחרונה

    הבלוג של SHLNX shlnx

  • סירום 2! - כשהאיכות חשובה יותר מהכמות!
    IL FLI IL FL

    @מייבין-באקורדים @י.פ @לוי-ל קודם כל לי יש את שניהם ואין לי שום בעיה אז אל תמהר למחוק
    למה יש לי את זה? בגלל הפרוייקטים הישנים
    גם אני הסרתי את 1 כשהגיע 2 אבל כשפתחתי פרוייקטים ישנים…
    אז החזרתי את זה ושניהם חיים בשלום אחד עם השני
    אז אין צורך להסיר והבעיה שלך היא כנראה מסיבות אחרות

    הבלוג של SHLNX shlnx
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר