@ציפור-שיר כמעט בלתי אפשרי עבורי לבוא לב"ב עם המפלצת הזו
מה הוא עושה? מתקן בזול שיהיה שווה להשקיע לבוא עם רכב בשביל זה (ואם כן, באיזה סדר גודל)?
הוא יכול למכור לי חלק מקורי?
איך אני יוצר קשר?
תודה רבה
@ציפור-שיר כמעט בלתי אפשרי עבורי לבוא לב"ב עם המפלצת הזו
מה הוא עושה? מתקן בזול שיהיה שווה להשקיע לבוא עם רכב בשביל זה (ואם כן, באיזה סדר גודל)?
הוא יכול למכור לי חלק מקורי?
איך אני יוצר קשר?
תודה רבה
@אורגניסט-צעיר אלקטרו מיוזיק זו מעבדה.
איזו מעבדה נוספת אתה מכיר שמשתמשת בחלקים מקוריים?
מהיכן בכל אופן אפשר להשיג מקורי?
אלקטרו מיוזיק לא מסכים למכור חלקים
באיביי ראיתי במחירי תקרה
@יידל-amp-amp-amp-x27-וייס זה לא דבוק. הקליד מורכב ממקשה אחת שבנקודה מסויימת היא בעובי מ"מ-2 מ"מ.
@נפתלי-בר-נתן הגיעו לך קלידים איכותיים? זה מסתמא לא מקורי.
שאלה נוספת: זה מגיע גם בבודדים או רק בשביעיות?
עשית את זה עם מברג פיליפס מגנטי או הסתדרת בלעדיו?
ראשית: מישהו יודע אם אפשר לתקן לבד?
שנית: מכאן תצא האזהרה לציבור, שימו לב שהקלידים מחוברים עם פלסטיק בעובי כקליפת השום.
תודה מראש