הפלאגין כולל את כל צלילי הכלים של הרכב תזמורת פילהרמונית, ומה שמיוחד בו שהוא מגיע כבר ממוקסס ומסודר מבחינת הבאלאנס - כל כלי נמצא במקום המתאים לו מבחינת המיקום שלו בתזמורת.
הפלאגין הוא של תזמורת רשות השידור הבריטית(BBC Symphony Orchestra) והצלילים נדגמו והוקלטו על ידי התזמורת.
בעמוד ההורדה לחצו "הוסף לעגלה" והמשיכו לפי ההוראות.
תידרשו להתקין גם את האפליקציה spitfireaudio , ולפתוח חשבון משתמש, ודרך האפליקציה הזאת תוכלו להתקין את הפלאגין. אחרי שתפתחחו שם חשבון תראו שם עוד הרבה חבילות הורדות חינמיות לבחירתכם.
מומלץ מאד גם להוריד את הטמפלט לתוכנה בה אתם משתמשים
הטמפלט מגיע מוכן כבר לערוצים לכל כלי וכלי.
הכנסו לאוירה שקטה ורגועה עם מחרוזת נעימות ממיטב השירים החסידיים בביצועו של הקלידן מרדכי הס. שתהיה לכם האזנה עריבה!
00:00 משכנו - דודי קאליש
3:40 כי לישועתך - שרולי ליפשיטץ
5:55 פתחי לי - יענקי היל ויענקי לנדאו
7:17 טוב לי - לוי פאלקאוויטש
9:46 באחרית הימים - ליפא שמעלצער
13:49 - ברכי נפשי - אברהם מרדכי שוורץ
ולמען הצלחת הפורום הזה -
אני מציע לכל אחד מכם - ספרו ושתפו עם חבריכם! שכל מוזיקאי/זמר/קלידן/טכנאי אולפן יכיר את הפורום הזה ויצטרף לכאן
לפורום הזה יש עתיד בעז"ה!
מי שרוצה לדעת לנגן פסנתר מקצועי שזה מאוד עוזר גם לנגן על אורגן רגיל שילך לאחיה כהן הוא יקר אבל שווה מי שלומד אצלו לומד איך לנגן באמת כמו מוסיקאי אמיתי כל הסולמות איצבוע נכון מי שרוצה אני יעלה כאן את המספר של המנהל שלו
ולמי שמעניין אותו יש לו גם קורסים מוסרטים באתר 'בסט קורס'
זה התחיל סתם בערב אחד כשישבתי עם חבר שרצה להכיר קצת את קיובייס,
ופתחתי לו שני ערוצים נחמדים עם איזה רצף נחמד של אקורדים שזרקתי באותו רגע, פלוס ערוצים לתופים - קיק סנר וכו', וחשבתי שכאן תם הענין.
אבל בלילה כשפתחתי שוב את הפרויקט חשבתי שדווקא יש כאן משהו שאפשר להמשיך לפתח אותו,
ישבתי על זה, הוספתי, שיפרתי, ובמשך תקופה חזרתי מידי פעם לפרויקט הזה עם עוד איזה רעיון ועוד שיפור.
לסיום ערכתי את הוידאו עם קצת גרפיקה ו -
התוצאה לפניכם!
תהנו!
הזמרים ואנשי ההפקה היום מוצפים במאות (!!!) פניות של לחנים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות, אך בכל מקרה בכדי לקבל את התשומת לב לא משנה כמה השיר הוא מקצועי, חשוב להשקיע בהפקה ובעיבוד של השיר, וכן, גם ביח"ץ.. נכון שיש מקרים יוצאי דופן אבל היום זה המצב בגדול.
לשם דוגמה, בפודקאסט של שמילי אונגר הוא אמר שכל מי שיש לו לחן לא משנה אם הוא בחור ישיבה או איש מפורסם יותר, שישלח לו הקלטה. הגיעו אליו כמה מאות לחנים!! הוא אכן בחר משם שיר והוציא אותו לאור (איני זוכר כעת איזה שיר) אבל אף אחד לא מבטיח שהוא אכן הקשיב לכולם..
ורק נוסיף, מי שאכן כבר נמצא עמוק בפנים ומכר כבר הרבה לחנים, ישלמו לו טוב על לחן גם עם הסקיצה היא מהקלטה פשוטה בפלאפון (ידוע לי על מלחין מפורסם שכך מוכר את הלחנים שלו באלפי שקלים),
אז מה ההבדל? במקרה שאכן המלחין מפורסם, הזמר לא משלם על הלחן אלא על המלחין שהלחין את השיר, ולכן זמר משלם גם אם הוא לא שמע את הסקיצה הכי ברור. ככה זה עובד, הוא פשוט כבר סומך בעיניים עצומות שהוא יקבל לחן טוב. לעומת זאת, למלחין חדש, הזמר לא ישלם על המלחין אלא על הלחן ועל כן צריך להשקיע שהזמר ישמע את הלחן בהגשה ובתפאורה הכי טובה שמתאפשרת
מזל טוב לרגל פתיחת הפורום החדש!
מתרגש יחד עם כולם ושמח שסוף סוף פתחתם לנו כאן פורום מקצועי ואיכותי
שהשם יעזור שהפורום הזה יצליח ויהיה הבית של כל המוזיקאים!
זה פרק מתוך פודקאסט של אהרן זילבר ומשה הרשלר
אמנם הוא לא מדבר רק על להתפרנס ממוזיקה, אבל מתמקד בעיקר על זה
תקציר הפרק:
אמנות וכסף - הילכו שניהם יחדיו?
מה הסיבה שאמנים לא מצליחים להתפרנס בכבוד?
למה אמרגנים חותכים נתח כל כך גדול מהרווחים של האמנים?
🟰 מה המכנה המשותף בין אמנים לעולם המזון?
מה האתגרים הייחודיים של אמני הבמה?
ומה צריך לדעת כל מי שהוא טיפוס של אמן, גם אם הוא עובד בתחום שלא קשור לאמנות.