@elazar-miller, @חכם_בלילה, @שלום-ה
לכל השואלים, אענה אחד אחד, ובהתנצלות מראש על האריכות אך גם זה בקושי נגיעה בעניין:
לגבי החיבור, אפשר לחבר את האורגן למחשב בכבל מדפסת, והוא משמש כחיבור מידי יוצא ונכנס. ואסביר:
מידי הוא בעצם פקודות שבעזרתן המחשב/ האורגן מזהים את התווים, אבל מלבד זאת הן כוללות פרטים רבים מאוד, למשל עוצמות, סוגי קולות, sustain, ואפילו אפקטים.
זו שפה שלמה, שגם אני לא יודע עדיין את כולה. אני רק יודע שזה קיים.
במקרה שלנו, יש כאן שני נתיבים: האחד הינו הפקודות שהמחשב שולח לאורגן, והן כוללות את התווים ואפקטים וכו'. ויש את הנתיב השני- שהאורגן מוציא את הצליל המבוקש ומעביר אותו למחשב. בעבר היו מחברים את זה עם שני כבלי מידי, אחד לאינפוט ואחד לאאוטפוט. אך כיום כבל מדפסת עושה את שתי הפעולות.
בכל אופן, מקצב מידי מורכב משמונה ערוצים. אם תשים לב, גם כשאתה בונה פלייבק מידי על האורגנית הוא מחולק לשישה עשר ערוצים, ומערוץ 9 זה המקצב בדר"כ.
באותה צורה עובדים בבניית המקצב על הקיובייס (או כל תוכנה אחרת בשינויים כאלו ואחרים):
מחברים כבל מדפסת אל המחשב מהאורגנית (יציאת host ביאמהה). אם אתה רוצה לשמוע מהרמקולים של האורגנית תשאיר את זה כך, ואם אתה רוצה לשמוע מהמוניטורים או דרך הכרטיס קול שלך (או שאתה רוצה להקליט את הצליל מהאורגנית אל המחשב) חבר לפט-רייט אל כרטיס הקול שלך.
סוגרים באורגנית מקצב ריק- בלי כלום, משנים לו את הסיומת במחשב מ-sty ל-mid, ומייבאים לתוכנה כקובץ מידי.
כרגע כל ערוץ שהגיע מהמקצב יושב לפי סדר- משמאל לימין באורגנית מקביל למלמעלה למטה שבתוכנה (ערוץ מידי 9-16). ותגדיר לכל ערוץ מידי הנ"ל לצאת ולקבל מ/ל-digital keyboard.
בשלב זה אתה יכול להגדיר באורגנית את הצלילים שרצית שיהיו במקצב (כרגע בשביל אינדיקציה בלבד- שתשמע מה שאתה עושה), ותתחיל לבנות. אך כפי שכתבתי אתמול- חשוב מאוד לא לשנות את המיקומים של הסימניות שהמחשב פתח על פי המקצב, אתה יכול להוסיף תיבות באמצע אבל בסימניות לא לגעת.
(לשאלת @שלום-ה, לא. אי אפשר להכניס אפקטים הקיימים כפלאגינים במחשב לאורגנית, אבל זה כן אפשרי בפקודות מידי. זה מעט מורכב, אולי בעתיד ארחיב בעניין אי"ה.)
כמו כן תיאורטית אפשר לבחור דרך המחשב גם איזה צלילים האורגנית תנגן (ויהיו במקצב), ואפילו כמה ריוורב ודיליי יהיה עליהם וכן סייד צ'יין וכו'. אבל גם זה מעט מורכב.
כשאתה גומר, תייצא כקובץ מידי, ותשנה את סיומת הקובץ ל-sty בחזרה. כעת תפתח את המקצב באורגנית, ותגדיר בבניית המקצב איזה צלילים שהם יהיו, בהתאם למה שעבדת בבנייה.
סליחה על האריכות (ועוד לא נגעתי בתורה השלמה הזו...)
מקווה שעזרתי למישהו!
הרבה הצלחה!!!
איש אחד
-
בניית מקצבים לאורגן ימהה SX 700 -
השירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי@המעבד-המתאבד כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@משה-פפירוב כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@דג-במים יש קיק גם בהתחלה
אבל הממקסס - יענקי כהן הנמיך אותו בבלאנס לכמעט בלתי שמיע...
ובהתפתחות של השיר הוא הגביר אותו - אבל לא בצורה שרציתי ותכננתי
אבל זה מה שקורה כששולחים למיקס ואני לא המחליט ונותן ההוראות למיקס - אלא רק המעבדמה הפירוש?
המעבד נותן את ההוראות לממקסס!
בשביל מה יש מעבד?גם אני נפלתי עם זה פעם, ומאז אני לא מוכן שאף אחד יגע בפרויקט שלי בשום שלב בלי שאני נוכח במקום.
עשיתי פרויקט ושלחתי אותו למיקס אצל מישהו גדול שכמובן לא נזכיר את שמו, ואמרתי לו שאני רוצה לשבת לידו בשעת המיקס. בשביל זה אפילו נסעתי במיוחד לאולפן שלו, מרחק נסיעה של כמה שעות טובות בשבילי. הוא לקח את זה קשה והתחמק בשלל תירוצים, דווקא לשבחו יאמר שהוא נתן לי שלשת רבעי שעה יעוץ חינם על כל הפלאגינים שהוא עובד איתם.
בסוף המיקס חזר אלי בלי כינורות ועם שאריות של פסנתר שנשמע כאילו מישהו ערף לו את הראש, ולא היתה לי אפילו הזדמנות לתיקונים כי זה היה מהרגע להרגע והדד ליין היה קצר מאוד.(זו גם אחת הסיבות שבגללן הלכתי לפרוג, כדי ללמוד מיקס ושלא אצטרך טובות, למרות שאסף אומר שוב ושוב שהוא אוחז עקרונית שהמעבד לא יכול להיות הממקסס כי יש דברים שהוא לא יעשה והממקסס כן.
אך במקרה שלי זה רק הרס ולמדתי על בשרי מה זה, וכדברי הגמרא "הרוצה שיאבדו נכסיו ישכור פועלים ואל ישב עמהם"...) -
פלאגינים דחופים@שימי-מלכה כתב בפלאגינים דחופים:
תופים:
Addictive drumshttps://pesktop.com/en/windows/xln-audio-addictive-drums-2-complete
לתופים אלקטרוניים:
Battery 4https://4download.net/1244-3-native-instruments-battery-full-version.html
פסנתרים:
)קונטקט )The grandeurkeyspace
כבר דנו כאן אודותיו ארוכות, הוא טורנט.
ראה כאן.גיטרות:
: AMPEL SOUND
Ampel Guitar Thttps://pesktop.com/en/windows/ample-sound-ample-guitar
Ampel Bass j
לא מצאתי.
אולי התכוונת לזה?פריטות אקוסטית וחשמלית:
)קונטקט )session guitarsיש לך כאן כמה כאלו.
Real Guitar
https://softprober.com/audio-processing/musiclab-realguitar-2023-free-download/
VG IRON
https://softprober.com/audio-processing/ujam-virtual-guitarist-iron-2-2021-free-download-85645622/
לכינורות:
)קונטקט )Session stringshttps://4download.net/1691-native-instruments-session-strings-pro-2-kontakt.html
בראס:
)קונטקט )Session hornshttps://4download.net/2033-native-instruments-session-horns-pro-kontakt-library.html
הרבה הצלחה!!!
(אבל תעשה טובה, אל תבקש את זה הרבה. זה הרבה עבודה לחפש את זה.
כמו כן, באותה מידה שאני מחפש גם אתה יכול, כמו שאני עושה כשאני צריך משהו.
בתקווה להבנה!) -
בניית מקצבים לאורגן ימהה SX 700@elazar-miller כתב בבניית מקצבים לאורגן ימהה SX 700:
@איש-אחד
תודה רבה!
זה ממש יפה מצידך שאתה מסביר לכל אחד ועונה תשובות ענייניות
שכוייח בשם כולם!ברוך ה'...
אני רק משתדל...
שכוייח! -
רמיקס שעשיתי לאנשים כשרים של נפתלי קמפה@שרולי-מיוזיק כתב ברמיקס שעשיתי לאנשים כשרים של נפתלי קמפה:
אשמח לתגובות!!
https://youtu.be/s8SnSeVqIpcהכיוון של הבניה מעולה,
אבל אם היית שואל אותי- אתה יכול לשפר הרבה,
למשל: בהתחלה, תכניס את הוואקל בפילטר, וגם בדרופ השני תן גם אקורד super saw עם סייד צ'יין, גם באוקטבות הגבוהות ולא רק בנמוכות. [אני מתכון למשהו ברעיון של "א זכיה" של שמילי אונגר מהדיסק החדש (אגב, שם המעבד אינו יהודי!)]
בכללי, שתהיה התפתחות בעיבוד, גם בתוך הקטעים עצמם (בין פעם ראשונה לשניה ובין דרופ לדרופ) ולא רק בין קטע ראשון לקטע שני.
אבל שוב, כמו שפתחתי- הכיון מצויין ושאפו גדול!!! -
החומר שלי@elazar-miller כתב בהחומר שלי:
אשמח שימחקו פוסטים שלא קשורים לשרשור זה מאחר וזה גורם לבלאגן תודה לכולם
@איש-אחד @מרים-מרים @המעבד-המתאבד @החושבבהתנצלות... מחקתי.
ולענייננו, הקשבתי לקטעים שהעלית. הכיוון מדהים!
אם היית שואל אותי, מלבד מה שכבר דיברנו אודות הקוונטייז, כדאי לפתח את הרידם עצמו, ואסביר:
ישנו סגנון מתחמם יותר, וישנו סגנון שכבר "נכנס לעסק". הסגנון המתחמם בדר"כ יהיה בלי משהו שנותן גרוב מלא, יותר עם הרגשה שעוד לא הגענו לשיא. (כמו שמקובל בבילד אפ באלקטרוני- שבדר"כ בארוכים יותר יהיה בלי קיק למשל, ואף אם בבית הקודם הוא היה- פעמים רבות יורידו אותו בבילד אפ כדי ליצור הרגשה שכל מה שהיה עד עכשיו עוד לא היה "זה".)
ולענייננו, למשל כאן אחרי 16-+ תיבות לא היה מזיק להכניס למשל בס (או קונטרה בס, במקרה שלך) שיתן גב בכל רבע או חצי, וכן טימפני שנותן דגש גם בפעמות ולא רק כחלק מהמלודיה.
אני מתכוון, בכללי יש רידם ויש תוספות על הרידם, כאן יש בעיקר תוספות אך רידם פחות. גם אם אפשר (ומומלץ) להתחיל כך, מכל מקום להישאר כך עד סוף הקטע לא כ"כ כדאי, לענ"ד.
סתם, זו דעתי, אך שוב- הכיוון בכללי מדהים, ואין מזרזין אלא למזורזין... -
הצעות על מראה ועיצוב הפורום -
מחשב לאולפן@יעקב-מ-פינס כתב במחשב לאולפן:
@ღ-Shira-ღ
מחשב כדאי לקנות כל מחשב שהמעבד שלו הוא I5\I7 דור 10 ומעלה וזיכרון הראם בו הוא 16GB ומעלהאת כל תוכנות האולפן ניתן למצוא פה בפורום פרוצות וגם פלאגינים
אשמח לענות על כל שאלה
תרשה לי להסתייג מעט ממה שאמרת.
גם אני חשבתי כך בתחילה, ואף קניתי מחשב שכזה. אך לאט לאט כשהתחלתי להתעסק בפרויקטים גדולים יותר ועם פלאגינים איכותיים יותר- המחשב כיום כמעט קורס לי מרוב עומס, ויש לי מעבד i7 עם זיכרון מעבד 16 RAM וזיכרון פנימי טרה, שחשבתי בשעתו שזה המון.
אני הייתי ממליץ להשקיע מעט את הכסף לטווח ארוך על מעבד לפחות i7 אם לא מעליו, ועם זיכרון מעבד 32 RAM לפחות.
(אני משתמש הרבה למשל בפסנתר של keyscape, בתופים של superior drummer, בכינורות של session strings pro 2 ובבראס של session brass pro. הפלאגינים הנ"ל מוכרים ומפורסמים באיכותם המאוד קרובה ללייב ומאידך בגודלם האסטרונומי. קייסקייפ שוקל 77 GB, סופריור דרומר שוקל 140 GB, סשן בראס וסשן סטרינגס שוקלים כל אחד קרוב ל-33 GB, ועוד היד נטויה...
כמו כן אני משתמש הרבה ב-SWAM, שלמרות שהם לא תופסים הרבה מקום בזיכרון המחשב כי זה סינת'י ולא סמפלר (למי שמבין), בכל זאת הם תופסים הרבה מקום במעבד עצמו. (גם הם מאוד ריאליים, למרות שהם סינטים). -
השירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי@Yossile כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@איש-אחד כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
למרות שאסף אומר שוב ושוב שהוא אוחז עקרונית שהמעבד לא יכול להיות הממקסס כי יש דברים שהוא לא יעשה והממקסס כן.
מי זה אסף הזה שאתם מדברים עליו כל הזמן?
@elazar-miller כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@Yossile
מורה בשירת הלוויים@המעבד-המתאבד כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@elazar-miller כתב בהשירים שעיבדתי לאחרים - לא שירים שלי:
@Yossile
מורה בשירת הלווייםלא ידוע לי שהוא בשירת הלווים
אסף רטוביץ הוא מרצה במכללת פרוג ו @איש-אחד אחד לומד שם.@המעבד-המתאבד יכול להסביר לכם, גם הוא מכיר אותו...
וגם הוא לומד שם, מחזור אחרי...שמו המלא הינו אסף רטוביץ, והוא היה שנים ארוכות אחד מטכנאי האולפן הגדולים בציבור שלנו. הוא עבד באולפני בנט. (עיין למשל: אהרל'ה- אהרל'ה סמט, הנשמה בקרבי- מוטי שטיינמץ, ועוד רבים, שהוא חתום עליהם כאחד מהטכנאים).
כיום הוא עוסק בעיקר בבניית אולפנים, ויש לו ניסיון רב בתחום הסאונד. בשלב מסוים הוא התחיל להעביר את הידע הרב שברשותו כשיעורים, אחד מראשוני תלמידיו הינו הממקסס הנודע חיים גוטסמן.
בהמשך כשפרוג התבססו ורצו לפתוח מסלול אולפן, הוא נקרא אל הדגל והתחיל להעביר את שיעוריו אצלם, וכיום הוא בעצם זה שאחראי על המסלול הזה ועל התכנים המקצועיים שלו, כמו גם על זהות המרצים השונים שהוא זה שהביא אותם.
בגלל שהוא מוסר את השיעורים כ"כ הרבה, ישנם מטבעות לשון שכל מי שעבר אצלו מכיר, כגון "@הפרעת-קצב-וריקוד" וכן "boofer is lauder" (=חזק יותר נשמע טוב יותר) ועוד כהנה וכהנה.
מקווה שעניתי... -
מחשב לאולפן@החושב כתב במחשב לאולפן:
אני הייתי ממליץ להשקיע מעט את הכסף לטווח ארוך על מעבד לפחות i7 אם לא מעליו, ועם זיכרון מעבד 32 RAM לפחות.
(אני משתמש הרבה למשל בפסנתר של keyscape, בתופים של superior drummer, בכינורות של session strings pro 2 ובבראס של session brass pro. הפלאגינים הנ"ל מוכרים ומפורסמים באיכותם המאוד קרובה ללייב ומאידך בגודלם האסטרונומי. קייסקייפ שוקל 77 GB, סופריור דרומר שוקל 140 GB, סשן בראס וסשן סטרינגס שוקלים כל אחד קרוב ל-33 GB, ועוד היד נטויה...אני גם רוצה לקנות כרגע מחשב, [יש לי קיובייס 12 ועוד המון פלאגינים שאין מקום להתקין אותם] לפי מה שביררתי יש אפשרות להרכיב לבד מחשב נייח, אני ישמח אם תוכל לפרט יותר על המחשב שלך, ואם שווה להשקיע על נייד.
ואגב, איפה אפשר להשיג את הפלאגינים האלו, ראיתי שיש המון סוגים ואין לי מושג מה להתקין ומה איכותי באמת.@חכם_בלילה כתב במחשב לאולפן:
@החושב בכללי אם אתה רוצה לקחת את האולפן כמשהו רציני אז רק מחשב נייח...
הרכבה אישית של מחשב נייח זה דבר יקר ממש אבל משתלם ולכל החיים..
דומיניטור זה חנות שאפשר להזמין מחשב מתואם אישית..
לצורך העניין במחשב נייד אתה לא יכול לשדרג ולהוסיף דברים (כמו אחסון כרטיס מסך אמצעי קירור וכ'ו)
זה רק במחשב נייח...
בהצלחה!!כל מילה!
אם בכל אופן מעניין אותך מה יש לי, אז לי יש מחשב asus עם מפרט טכני שכבר כתבתי.
אבל דבר שחשוב מאוד לדעת- לא מתקינים פלאגינים כאלו על המחשב כפי שהם, זה שואב הרבה כח מהמחשב ומהעיבוד והזיכרון שלו.
את תיקיות הדגימות שלי (כמעט כולן!) הושבתי על כונן קשיח חיצוני מסוג ssd (ולא HDD האיטי יותר), וכולן מקושרות לפלאגינים שכן מותקנים.
כך זה עם נקסוס, עם קונטקט, ועם כל שאר הפלאגינים שציינתי קודם.
אפילו הפרויקטים שלי יושבים עליו.
לגבי איפה משיגים אותם- זו עבודה. ממש לא קל.
יש הרבה שאפשר להשיג כאן, כאן, וגם כאן וכאן וכאן.
הם האתרים העיקריים שמהם אני מוריד.
מה שאני לא משיג בהם בדר"כ חיפוש מאומץ בגוגל יניב את התוצאה. (בדר"כ זה לא יהיה בתוצאות ראשונות ובכיתוב רגיל, וזה הרבה לקמבן ולחפש.
צריך הרבה כח רצון...)
מה שבכל זאת לא מצאתי- השגתי מחברים שפתוח להם טורנטים. לי כמנוי נטפרי חסומות הורדות מסוג זה. -
שיתוף - לחן שלי@מרדכי-S כתב בשיתוף - לחן שלי:
לשם דוגמה, בפודקאסט של שמילי אונגר הוא אמר שכל מי שיש לו לחן לא משנה אם הוא בחור ישיבה או איש מפורסם יותר, שישלח לו הקלטה. הגיעו אליו כמה מאות לחנים!! הוא אכן בחר משם שיר והוציא אותו לאור (איני זוכר כעת איזה שיר) אבל אף אחד לא מבטיח שהוא אכן הקשיב לכולם..
הוא מספר שם שפנו אליו הרבה אנשים למה הוא מוציא רק לחנים ממלחינים ידועים ולא מאנשים רגילים שגם להם יכולים להיות שירים טובים, אז כמענה לזה בשלב הוצאת האלבום שלו הוא פתח תיבת מייל שיוכלו לשלוח לשם שירים.
הגיעו לשם מעל 500 שירים (!) והוא בחר מתוכם באופן אקראי 100.
מתוך ה-100 הללו הוא ושלום וגשל בחרו שניים, והמלחינים הללו קיבלו את התשלום המלא על הלחן.
מדובר ב"אביטה" (רצועה 5 באלבום), לחן של חיים אלטמן ממודיעין עילית, ו"א זכיה" (רצועה 13) ממלחין בשם מנדי מנדל (לחן שקיבל עיבוד אלקטרוני מדהים, ממעבד שאינו יהודי ככל הנראה, בשם larren getty). -
שרשור שאלות ותשובות בקיובייס.@המעבד-המתאבד כתב בשרשור שאלות ותשובות בקיובייס.:
@דניאל כתב בשרשור שאלות ותשובות בקיובייס.:
אני צריך לדעת איך לוקחים ערוץ מסויים בפרוייקט וממהרים רק אותו בלבד.
אם אתה רוצה לפי טמפו מסוים צריך ללחוץ על ה"Musical Mode" הציור של התו בערוץ עצמו
כאן-
ואז ללחוץ פעמיים על האובייקט ונפתח לך חלון
ושם תלחץ על זה-
ויש סיכוי שבחלון הזה תצטרך לרשום לו על כמה טמפו אתה רוצה שזה יהיה
מקווה שעזר
@Studio-Bit מכיר?צריך לרשום שם גם את המהירות המקורית, ואז אתה יכול לשחק עם זה.
-
עזרה !יש לי כרטיס קול של סטיינברג ובאמצע ההעבודה בקיובייס הוא נתקע לי למשך 2 שניות כזה ואז ממשיך
רצוי לציין שזה חוזר על עצמו כמה פעמים בשעה
מישהו יודע מה מקור הבעיה ?
או שיש מישהו שזה קרה לו גם אשמח לדעת איך הוא פתר את זה .
תודה מראש ! לכל החברה האלופים כאן !!!!!!!!!!!אין לי את הכרטיס הזה, אבל אני מנסה לחשוב.
יתכן שאתה עובד על פרויקט כבד מעט, או שהחיבור לא תקין 100%?
אם זה עניין של פרויקט כבד ,ואתה לא אוחז כבר בשלב ההקלטות, תנסה להוריד את ה- boofer size של הכרטיס לגבוה יותר (יותר latency).
זה יפחית משאבי מחשב ואוטומטי הוא יעבוד חלק יותר.
אבל בעבר זה קרה לי עם audiobox 96 של פרסונוס ואז לא זו היתה הבעיה. (זה לא היה הכרטיס שלי, הוא היה של חבר. לי עצמי יש כרטיס של פוקוסרייט והוא מאוד אמין, לא קרס לי כמעט אף פעם ואני משתמש בו כבר קרוב לשנתיים). -
שרשור בקשות פלאגינים@המעבד-המתאבד כתב בשרשור בקשות פלאגינים:
@המוזיקאי
אשמח אם תוכל להעלות את הפלגין "מלודיין"
לתיקון זיופים
תודה רבהמצו"ב קישור (פתוח בנטפרי).
https://en.taiwebs.com/windows/download-celemony-melodyne-studio-2244.html
הרבה הצלחה! -
ימאהה או קורג?לעניות דעתי, וכפי שכבר נאמר בשעתו באתר מקצב ו"ווכח" רבות, ההבדל העיקרי בין הימאהה לקורג הוא הקומפרסור. ואסביר:
ביאמהה כל החומר עובר דרך קומפרסור, ואפקטים כמו ריוורב וכדו'. ההשפעה הישירה של זה הינה שכל צליל המנוגן ביאמהה נשמע הרבה יותר גדול ממה שהוא, על פי הכלל הנודע בסאונד (בתרגום מאנגלית)- חזק נשמע תמיד טוב יותר. זה נותן אווירה חזקה ותחושה של בלגן ואנרגיה.
לעומת זאת, בקורג- מה שהכנסת זה מה ששמעת. אין אפקטים, אין ניפוחים, הכל כמו במקור. לכן אם המקצב או הסאונד שאתה מנגן לא בנויים או מכוונים ממש טוב- הם ישמעו גרוע ולא סוחף.
ומסיבה זו בחו"ל מנגנים כמעט כולם על קורג ובישראל הרבה מאוד על יאמהה, כיון שבארה"ב לא אוהבים הרבה בלגן ובישראל כן. זה מכניס הרבה אנרגיה.
(בערך זה הסיכום של מה שנאמר שם, וכן באחד מהפרקים האחרונים של הקלידנים ובפינה של @חכם_בלילה בקו המכלול ע"י ליבלה ליפסקר.)
אגב, לייבלה טען בפינה הנ"ל שהסמפלר הקרוב ביותר למקור הוא של ketron event, אחריו של יאמהה ואחריו של קורג.
נ.ב. גילוי נאות- אני יושב על SX900 של ימאהה. -
PreSonus Studio One 6.2.0 להורדה@אילן-פ כתב בPreSonus Studio One 6.2.0 להורדה:
@לייזר-גולדשטיין
נכנסתי לקישורים -חסומים באתרוגמעניין, כי בנטפרי הם פתוחים.
טוב, מה שאוכל להעלות אעלה בל"נ.
הנה קישור לקיובייס בדרייב. זו לא הגירסה המעודכנת ביותר (רק אחת לפניה... זו גירסה 13.0.21 והגירסה הנוכחית הינה 13.0.30), אבל אחרי שתתקין את הפריצה שנמצאת שם תוכל גם להוריד ולהתקין את הגירסאות המאוחרות שלהם מהאתר הרשמי של סטיינברג, כאן והן יעבדו לך על אותה הפריצה.
הנה studio one.
הרבה הצלחה! -
העברת פרוייקטים לקיובייס@elazar-miller כתב בהעברת פרוייקטים לקיובייס:
יש לי פרוייקטים שהייתי מקליט בתוכנת סטודיו וואן, ואני מעוניין להעביר אותם אל קיובייס האם יש כזו אופציה?
אתה יכול לייצא כקובץ OMF, או לייצא בערוצים (אקספורט אודיו ב-WAV על כל ערוץ בפני עצמו).