@אביעד-הרבסט אפשר עוד פרטים??
איפה ממוקם
מכשור וציוד
אקוסטיקה…
ואולי באמת תעלה תמונות??
AULPAN
-
אולפן הקלטות למכירה -
שרשור שאלות ותשובות בקיובייס.@natinati יכול להיות שזה מוגדר לך על שהפס קול מוצג יותר גדול
הקפתי בעיגול בצילום מסך
תוריד את הזחלן הזה עד למטה
-
אנחנו שואלים וצוות הפיקוח או המשתמשים יענו
תודה לכל העוסקים…



-
סטאז' באולפן -
מהלכי אקורדים יפיםמצחיק אותי לכתוב אקורדים ולא דרגות לגבי מהלכים
אבל באמת יותר מובן
זה אחלה מהלך שמתאים בעוצמה הדוגמא על סולם Am
Gm-A7-Dm-Am
משמאל לימין -
עיבודים שאני עושה באף אל סטודיו@מרדכי-חדש ברור!!!
רק ככה יש סיכוי!!! -
עיבודים שאני עושה באף אל סטודיו@מרדכי-חדש
ואווו
מדהים בהחלט!!!
תמשיך ככה -
קיובייס נתקע@AZ-Music כשהיה לי צחשב פחות טוב עזר לי לעשות הפעלה מחדש והכל פיקס
בהצלחה!! -
עקב פתיחת אולפן חדש אני מוכר ציוד איכותי שלא בא לי לשימוש מצב חדש!@אלעזר-זילבר
בכמה אתה מוכר תסטנדים?? -
אנחנו שואלים וצוות הפיקוח או המשתמשים יענו@Hamusicay-Studio אם אתה רוצה לעשות אני דסק או להיכנס דרך החשבון שלי תיצור איתי קשר
-
אנחנו שואלים וצוות הפיקוח או המשתמשים יענו@המוזיקאי זה בכל פוסט שכותבים
אולי תנסה להיכנס ממשתמש שאין לו ניהול ותעלה פוסט ותיראה על מה מדובר
ותודה על הכל!!! -
טיפים למיקס קולות רקעובדרך כלל איקיו בגרופ עוזר מאדד לאחד את הסאונד של המקהלה
-
איזה עכבר מומלץ לעבודה על קיובייס?אני אשמח לדעת מנסיון שלכם…
עכבר טוב ונוח לשעות של עבודה ברצף
ובעיקר בקטע של הכפתורים במקום קיצורי מקלדת
תודהה -
אחורה וקדימה במיקס - עכשיו זה פשוט מתמיד!והכי מטורף
שזה לא עושה שוםםם ליכלוך במיקס!!! -
אולפן ביתי מאפס מה קונים?אם אין אקוסטיקה אפילו עדיף אוזניות מיקס או אוזניות טובות
אבל אחרי כל מיקס כדאי לישמוע בעוד סוגים של רמקולים וכו… -
אולפן ביתי מאפס מה קונים?@יצחק-א.-לנדאו אפשר גם נייד
אבל יותר נוח נייח
הכי הרבה תחבר מסך לנייד -
שאלות ותשובות עם SHLNX - מתעדכן!@SHLNX
השתמשתי בפלאגין ששחררת THE DEEPER
ואווו
הוא פשוט תותחי ופשוט


יש לך עוד פלאגינים חינמיים או בתשלום??