@אברהם-ברוך-גרינבלט תקשיב לי טוב! קודם כל שירים ממש חמודים אבל וזה אבל גדול, אם אתה רוצה לשלוח את השירים האלו לזמרים ושיתיחסו לזה ברצינות אתה צריך לשלוח להם סקיצה ברמה אם לא אז הם לא יספיקו לשמוע את המילה השניה בשיר לפני שהם יכבו את השיר. אתה טוב! אבל כדי להצליח צריך להשקיע. אני אומר לך את זה מנסיון לא קטן… בהצלחה חבר.