קראתי את רוב הקשקשת דלעיל
וברצוני לבקש מכל ה'מבינים' בנושאי המוזיקה/הקלידים/התכנותים/הביצועים/וכו'
לנסות לחוות את דעתם המלומדת
והפעם ב'משקפי' הזמר שעומד ומשורר בקדמת הבמה לאיזו 'תמיכה' הוא זקוק מאחוריו
או לבחור המקפץ במרכז הרחבה מה יחפוץ שיתנגן באזניו
זה קצת יותר חשוב מכל ההגדרות והנסיונות
בל נשכח שמודבר בקלידן/אורגניסט
ומי שירצה לשמוע מוסיקה 'אמיתית' יואיל בטובו לפנות אל הפילרהמונית https://www.ipo.co.il/
וטיפ קטן ל'אורגניסטים' שבינינו
אם תרצה לנגן טוב ו'להקפיץ' את ה'עוילם'
תצטרך להתאמן הן על המוסיקה המקצועית על כל אקורדיה וביצועיה
ומידי פעם לחדור אל תוך המעגלים והריקודים ולהבין את רוח הציבור
נתקלתי רבות במומחים אגדיים שפשוט אין ביכולתם להרקיד קהל
ועל שכמותם כבר שורר הרה"ג ר' שלום יוסף ראנד שליט"א
"לך תמכור להם שמחה, כשאתה אחד העצובים בעיר .... "
@Yossile כתב בהקלידנים 2 כל הפרטים בשרשור!!! | פורום המוזיקאי!:
אבל כמו שהביאו את בורשטיין במאסטרו שכל הקונספט של התוכנית היה דברים שהוא לא אוהב חוץ מאיזה קלרינט וכינור פה ושם ובכ"ז הביאו אותו בשביל ליצור עניין אז גם כאן שהתוכנית מיועדת בעיקר לצעירים הביאו את יוחנן בשביל ליצור עניין.