דילוג לתוכן

Yamaha | יאמהה

177 נושאים 1.9k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • סקר טיירוס 5 או ג'נוס

    146
    4 הצבעות
    146 פוסטים
    4k צפיות
    איש אחדא
    @חולם אבל עדיף מכלום…
  • מסך חדש לטיירוס 5?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    78 צפיות
    איש אחדא
    @חולם @אלי-שוורצברג פנו שניכם דרך ההנהלה ונקשר ביניכם.
  • מכירת זכות לסט של כהנא

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    61 צפיות
    אין תגובות
  • ימאהה sx920 איפה הכי כדאי לקנות?

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    356 צפיות
    רבקה מנדלר
    @זה-אש אתה יודע אולי כמה עולה שם SX700 או 720
  • כרטיס שרוף באורגנית SX 900

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    84 צפיות
    חכם_בלילהח
    @מני-22 כי כמו שאמרתי זה לא החליף חלק פיזי כמו קליד שלא מצריך הרבה ידע זה מצריך ידע אלקטרוני, זה להתעסק עם דברים מאוד מסובכים שקל מאוד לפקשש בהם… אין לי מישהו שאני יכול להגיד לך שהוא טוב…
  • עזרה באורגנית sx 600

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    103 צפיות
    D
    @yochi123אשמח לקבל חוות דעת מניסיון על הכלי.תודה
  • איך מכניסים קובץ אודיו למקצב בטיירוס?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    160 צפיות
    מאיר צורףמ
    https://hamusicay.com/topic/2740/עזרה-בימהה-אקספיישן.
  • Yamaha SX920\720

    39
    2 הצבעות
    39 פוסטים
    3k צפיות
    חכם_בלילהח
    @קורג-PA-700 סתכל פה השוואה בין ה920 ל720… בעבר עשיתי השוואה כזאת אם אני ימצא אני ישלח פה ב"נ
  • דחוף !! עזרה בטירוס 5

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    251 צפיות
    מוישי גלרמ
    עשיתי פירמוט והכל חזר לשלום תודה רבה
  • דגימות Expansion Manager

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    317 צפיות
    מוטי למ
    @חולם איפה הקישור לזה?
  • צריכים מקצבים לימהה?

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    265 צפיות
    MENDI RIVNIM
    Frailech-Mayer.S799.STY מקצב פריילעך סגנון מאיר אדלר תהנו!
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    15 צפיות
  • שילוב מענין של רוק ודאנס

    5
    4 הצבעות
    5 פוסטים
    173 צפיות
    הקלידן הצפוניה
    @HELL כתב בשילוב מענין של רוק ודאנס: ואין מי שבונה גואה בקלידים לפחות אני לא מכיר ולא סתם אין מי שבונה (למרות שאני חושב שכן יש, אבל לא משנה…) כי סט לאורגן לא אמור להקיף את כל סיגנונות המוזיקה - בונים בדר’'כ מה שצריך וגואה (ספציפית, הטראנס באופן כללי קצת חזר) כנראה לא כל כך הולך היום…
  • אורגן חדש מבית YAMAHAH או שלא? כל הפרטים כאן!

    19
    2
    2 הצבעות
    19 פוסטים
    384 צפיות
    הקלידן הצפוניה
    @חכם_בלילה Spoiler האמת שכבר שנים לא הקשבתי בקו ההוא, (גדלתי קצת…) אבל אם אתה אומר…
  • כרטיס קול באורגן ימאהה SX-720

    לא נפתר כרטיס קול
    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    190 צפיות
    חכם_בלילהח
    @קטרוניסט יש לך אפשרות לחבר כבל מדפסת (ההוא שליד הUSB, כן הזה שנראה קצת מוזר…) ולהוריד את הדריבר של האורגן שלך (נמצא באתר הרשמי של ימאהה) ולהקליט דרך תוכנה שנקראת audacity (תוכנה חינמית בעברית) לגבי להקליט ישירות לFL, אני ניסתי כל כך הרבה פעמים בדרך שהזכרתי למעלה אבל בתכלס אפשר רק דרך כרטיס קול… בהצלחה
  • סידיישין באורגן ימהה SX 920

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    606 צפיות
    יהודה גוטסמן Y.Gי
    תעלה לכאן בבקשה אגב אם יש לך כמה סוגים של מקצבים עם סיידצ’ן תעלה את כולם תודה רבה
  • עזרה דחוף ימאהה SX 920

    הועבר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    131 צפיות
    חיים.ג.ח
    @מנדי-0 כבר כתבתי שהסתדרתי עם הגמיני אבל בכל זאת תודה
  • עזרה בימהה אקספיישן.

    הועבר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    107 צפיות
    יואל גלסי
    ליצור חבילה חדשה למעלה (האפשרות הראשונה בריבוע הפלוס) בתוכה ליצור דגימה חדשה למטה (גם בריבוע הפלוס - אפשרות ראשונה היא דגימת סאונד חדשה והאפשרות השניה היא דגימת תופים חדשה), ללחוץ עליה פעמיים ואז אתה נכנס לתוכה, ואז: בסאונד - תלחץ על ריבוע הפלוס מעל המקלדת ותכניס דגימה ותחליט על איזה תו היא תהיה ממוקמת (גם את זה תגדיר שם) ולאיפה תהיה פרושה (אפשר להכניס כמה תוים שכל אחד פרוש על שטח מסוים במקלדת - והתוכנה לבד מעלה ומורידה בפיטש כך שהתוים יתאימו), ובתופים ללחוץ על התו הרצוי ואז למעלה ללחוץ על ריבוע הפלוס ולהכניס
  • עזרה בטיירוס 5

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    385 צפיות
    אני ואניא
    @ישיבה-בוחער הוא בא לומר איך לעשות קיצור לתיקיות מסוימות של מקצבים ע"י הכפתורים של האורגן.
  • פדים ל720

    הועבר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    290 צפיות
    מספר 1 במוזיקהמ
    @אלי-לב הכל טוב איתך לא ניראה לי

15

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.6k

פוסטים