דילוג לתוכן

FL studio

53 נושאים 1.0k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • איך להפעיל הקלטה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    243 צפיות
    א
    @הגיטריסט ואם אני רוצה להקליט לייב
  • איך מייבאים פלאגינים בFL STUDIO?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    438 צפיות
    YossileY
    @אליה-טירוס באהבה. שמח לעזור.
  • באג בASIO4ALL

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    386 צפיות
    איש אחדא
    @חכם_בלילה אה, עכשיו אני נזכר שיש לך מיקרופון USB. נכון. בכל מקרה, אני לא מכיר כרטיס קול עם כניסת USB. זה אכן מיועד לעבוד דווקא ישירות למחשב.
  • דיסטורשן

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    283 צפיות
    י
    @הגיטריסט אם אתה מכיר סרטונים שמסבירים טוב אשמח לשמוע עליהם(עדיפות לעברית)
  • 8 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    Studio BitS
    @Yossile כתב בחוק ה-3 לחיצות | אם לוקח לך יותר מ3 לחיצות לעשות משהו, אתה כנראה עושה אותו לא טוב. התייעץ עם מומחים בFL Studio על עניינים טכניים בתוכנה: (בעצם לקחת כותרת של שרשור שאמורה להיות מושכת ולהבהיר את הרעיון והפכת את התוכנה לבדיחה)! אם זה מה שיצא תחת דברי אני מתנצל באמת! התכוונתי יותר למי שענה את התשובה כי לא הוא פתח את האשכול ואני יודע שזה תהליך הרבה יותר קצר לשנות צבע ולחווט למיקסר בצורה מהירה דעתי ידוע ולכן אני לא מתערב בפורום לא לי (וגם אם כן זה לא יעזור)
  • דיוק קצב

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    259 צפיות
    YossileY
    @ARI-K דובר על זה פה. Spoiler בפעם הבאה אולי תחפש קצת.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה פשוטה בFL..

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    286 צפיות
    הגיטריסטה
    @מיכאל Spoiler אגב, מומלץ לשנות את שם הנושא למשהו כמו “איך עושים תפקיד פיץ’ בFL STUDIO” בשביל משתמשים עתידיים
  • Fl studio

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    127 צפיות
    אין תגובות
  • אני לא שומע ב FL סטודיו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    171 צפיות
    א.סא
    תודה בסוף חבר עזר לי וסתדרתי זה הייה אחד הקבצים או משהו כזה שהוספתי ששם שם את השמע דרכו ושם הייה מושתק
  • מקלדת שליטה

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    403 צפיות
    IL FLI
    @ארי בשביל שלא יהיה דיליי תכינס ל Options Audio Settings [image: 1741275574928-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-85.png] [image: 1741275574965-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-84.png]
  • 2 אפקטים שאני צריך

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    151 צפיות
    הגיטריסטה
    @יודלה כתב ב2 אפקטים שאני צריך: אפקט שמנקה לכלוכים מההקלטה (סוג של רעש לבן כזה), אם יש דבר כזה בכלל… אם לא אז איך אפשר לשחק באפקטים הקיימים כדי להתגבר על זה. תכניס למיקסר את הסאונד שאתה רוצה לנקות לערוץ מסויים, אח"כ תפתח עליו אפקט שנקרא Edison אתה צריך להגיע לכאן: [image: 1741184893148-d0648ab4-cd0d-436c-bf4d-be5b00d85c03-image.png] @יודלה כתב ב2 אפקטים שאני צריך: אפקט של Auto-Tune לFL STUDIO. יש את NewTone כמובן ששניהם במסגרת הFL סטודיו ללא הרחבות.
  • איך מוסיפים ריוורב ב-FL?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    189 צפיות
    הגיטריסטה
    @קורג-PA-700 פשוט תוסיף את הסמפל או הפטרן לערוץ במיקסר, אחר כך מימין יש אפשרות להוסיף אפקטים, תחת הכותרת ריוורב ודיליי (אגב, ברוב המקומות זה הולך יחד) יש את האפקטים של ריוורב: [image: 1740694120890-fdcf65b0-1c85-4eeb-bb0b-af22ee9af275-image.png]
  • תקלה בעבודה בfl studio

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    185 צפיות
    חכם_בלילהח
    @אליעזר-פפר זה תמיד אצלך על הASIO של FL?
  • איך עושים מוזיקה לסרטים בFL Studio

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    544 צפיות
    חכם_בלילהח
    @איש-אחד דלגתי על זה אחרי שראיתי כמה זה שוקל, ה’ ירחם… שיחקתי קצת עם התוכנה ואני המום! מה זה התוכנה המטורפת הזאת? ואני איתה רק כמה דקות!! @יוחנן-בלייך גלית לי עולם חדש שלא הכרתי, תודה
  • קורס לתוכנה לבחור ישיבה..

    49
    0 הצבעות
    49 פוסטים
    2k צפיות
    אורגו מדליא
    @ש-פ FL STUDIO
  • עזרה ביצוא מFL Studio

    16
    1
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    364 צפיות
    Hagai HabaniH
    @Studio-Bit רק בתיקון זיופים. בגלל שהדגימה יותר צפופה אז השינויים שעושים בwav פחות מורגש כי זה יותר חלק. חוץ מזה, אני לא חושב שיש כ"כ השפעה.
  • עזרה בתוכנת FL

    הועבר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    338 צפיות
    יוני ברי
    @Studio-Bit @Hagai-Habani טוב תודה על העזרה ואני מקווה שהפרויקטים שלי יצאו באיכות טובה
  • FL Studio 21

    נפתר
    151
    0 הצבעות
    151 פוסטים
    5k צפיות
    איש אחדא
    @Studio-Bit כתב בFL Studio 21: (כמובן הכל בהומור אם ח’‘ו וכו’ אבל להשתדל להסתדר לבד) כמובן, גם אני מצטרף!
  • דיליי בחיבור מידי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    144 צפיות
    דוד משהד
    @אוריה-אדרעי בקיובייס יש את הכפתור בצד שמאל למטה (לא זוכר איך קוראים לו) שמקטין את הלייטנסי

13

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.7k

פוסטים