דילוג לתוכן

דיונים מקצועיים

156 נושאים 2.5k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...
  • מקהלות

    42
    0 הצבעות
    42 פוסטים
    916 צפיות
    מ
    @רה-מינור כתב במקהלות: יש להם - למיטב זכרוני - כ30 חברים שמהם מרכיבים צוותות לפי המתבקש בכל אירוע אז כנראה קראתי את זה על מקהלת שירה בארה"ב. אבל למעיישה מה שרציתי להביע, שמקהלה שמתפקדת טוב, יש לה הרבה חברי מקהלה, ואם לא ישבצו מישהו בכל אירוע, לפחות יזדקקו לו מידי פעם.
  • פריטות בSession Guitarist

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    29 צפיות
    אין תגובות
  • קומפרסורים אנולוגיים...

    68
    2 הצבעות
    68 פוסטים
    601 צפיות
    מ
    @י.פ כמו ש> @Hagai-Habani כתב לי וזה נרא’לי נכון. שאנימבקש ממנו הסבר טכני והוא מסביר לי טכני’ש מה עושה כל פרמטר וכו’ אבל הוא לא ממש מפרט למה ואיך…
  • הנושאים החמים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    92 צפיות
    מ
    @צפונבון העליתי את הנושא בגלל שזה נעשה בגלל רעיון שהעליתי כאן בפוסט שהכותרת שלו 'ליעל את האתר. וזה מה שכתבתי: יש פה המון חברים ‘מבינים’ היטב בתחומים שונים, בעיקר בתחום תוכנות הDAW, ומגיע להם המון תודה והוקרה. לכן אני חושב שאולי מידי פעם ההנהלה תעלה כאן סקר עם רשימת השמות הכי משפיעים בפורום, בשאלה ‘נא דרגו מי לדעתכם הכי תורם לפורום’. כך המשפיעים הכי הכי, יוכלו לקבל פידבק מכלל המשתמשים. אבל למעיישה מה שההנהלה עשתה עם זה, זה לא ממש מה שהתכוונתי. אולי כוונת ההנהלה זה בגלל מה שהוא כתב: יהודה גוטסמן Y.G היי חברים הייתי מציע שאולי יעשו באתר היכן שהוא במקום בולט נושאים שיהיו שם קישורים לכל הנושאים שיש שם חומר מעניין ושלא יצטרכו להפוך את האתר עד הנושא הראשון שכתבו כדי למצוא איזה משהו פשוט שרוצים לדעת, לדעתי זה ממש יעזור תודה רבה!
  • שאלה על תורת העיבוד

    55
    1 הצבעות
    55 פוסטים
    697 צפיות
    ה
    @מרדכי-S כתב בשאלה על תורת העיבוד: בדרך כלל ההתקדמות הכי משמעותית מגיעה ממה שאנחנו באמת מחוברים אליו ואוהבים. משפט חזק שצריך לזכור אותו בהרבה תחומים,
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    57 צפיות
  • כמה אתם גובים על שעת אולפן???

    52
    5 הצבעות
    52 פוסטים
    748 צפיות
    S
    @Studio-Bit קודם כל כן. תעודה זה כסף. ב’ עזוב אני לא משווה לפסיכולוג כי אנשים יגידו לך זה בריאות, הוא למד 3324 שנה , יש לו תואר מגה אולטרא ואז אותיות באנגלית… אני משווה לחדר שלו!!! זה לא נורמלי…
  • מיקס נכון ב EZdramer

    23
    1 הצבעות
    23 פוסטים
    432 צפיות
    מ
    @Studio-Bit כתב במיקס נכון ב EZdramer: כל מה שמופיע בריבוע צהוב זה אומר הגדרות שצריך לשנות: להגדיר יציאות בקיובס- ימין להגדיר יציאות בEZD - אמצע לפתוח את היציאות בשביל לראות אותם - שמאל אה, וואלה תודה רבה! עכשיו הצלחתי… ||באמת מזל שחזרת… ||
  • מיקס חרדי

    47
    3 הצבעות
    47 פוסטים
    833 צפיות
    לוי לל
    @איש-אחד בסוף קשה מאוד לתת פרויקט שלך למיקס אלא אם כן אתה לא יודע למקסס, @איציק-שטיין סליחה אבל לדעתי אתה מגזים, הקול של שמוליק קליין לא נשמע מיליון דולר אבל הוא גם לא נשמע כאילו הוא מזעזע והוקלט במקווה, שמעתי הרבה הרבה יותר מזעזעים מזה, זה עדיין בגדר הבסדר גמור עד מצוין.
  • טיפים למיקס קולות רקע

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    510 צפיות
    Aviv musicA
    היי חברים! בהמשך לדיון הזה, אני מצרף כאן שיר של איציק אשל “רק אתה” (רק לשם הדוגמא). לאורך השיר ניתן לשמוע את הקולות רקע שמלווים את הפיזמון. אם אין לכם כוח לשמוע את כל השיר פשוט תעבירו לפזמון האחרון ותשמעו את הקולות רקע. אשמח שהמקצוענים יגידו מה “הקסם” שיש שם בקולות רקע. יש בקולות רקע משהו מאד מאד עם נוכחות, לדעתי יש שם פוקוס מאד גדול לתפקידים שהוא עשה באוקטבה גבוהה, ועם כל זה הליד ווקאל נשמע פצצה בלי מיסוכים. נשמח לשמוע את דעתכם בנושא מה פחות או יותר הצ’יין שנעשה בקולות רקע האלו. 07 רק אתה.mp3
  • פוסט נמחק

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    201 צפיות
    לוי לל
    @מייבין-באקורדים כנ"ל @האש-שלי-תוקד בלי להבין את התוכנה, לבנות פרויקטים קטנים ולהבין תכל’ס איך עובד סאונד, אז מצטער להגיד לך אבל הפרויקט הזה לא יצלח, תתחיל בקטן ובללמוד תכל’ס עיבוד הפקה ומיקס, אחרת זה לא ילך.
  • למה לי ללמוד מיקס??

    11
    9 הצבעות
    11 פוסטים
    134 צפיות
    חכם_בלילהח
    @מייבין-באקורדים קראתי הכל ונהנתי מאוד, אתה צודק לחלוטין! רק אחרי שעשיתי מיקס ומאסטר רציני לאלבום התחלתי להעריך יותר את הדבר הזה שעד היום זלזלתי בו קשות… להכין טראק בלי מיקס ומאסטר זה כמו להכין אוכל בלי פרופורציות ותבלינים
  • שיטות לבאלנס מיקצועי ונכון

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    125 צפיות
    לוי לל
    @AULPAN תתחיל בקיק והווקאל, ואם מדובר בתופים אקוסטים אז תתחיל בתופים אקוסטים מול הווקאל, ולאט לאט תוסיף את כל הכלים, ככה תוכל להגיע לבלאנס כל שהוא, בהצלחה!
  • נושא זה נמחק!

    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    64 צפיות
  • מה הסטורציה האהובה עליכם?

    64
    1 הצבעות
    64 פוסטים
    708 צפיות
    י.פי
    @לוי-ל יש לך קישור לטראש?
  • תמחור נכון של הפקה מוזיקאלית הקלטה באולפן וכו'

    28
    4 הצבעות
    28 פוסטים
    599 צפיות
    מ
    @Studio-Bit @לוי-ל נכון, מסכימה עם זה! יש כ"כ הרבה מקומות לימוד- עד כדי כך שבכל הסמינרים הכי טובים- יש ממש מסלול ללימודי מוזיקה! ומלא קורסים עם מורות מהשורה הראשונה. זה ליגה בציבור שלנו להיות אולפניסטית זו עבודה לכל דבר ועניין. אין בה פסול. ואפשר לפרנס ככה בית (של תורה עם בעל אברך!) תחשבו שבסמינר סטנדרטי (לפחות מה שאצלנו)- כמות ההמנונים הממוצעת היא 7 המנונים לפחות בשנה (לכל תוכנית, פתיחה של סדרת הרצאות- יש הקדמה- שיר שהוקלט במיוחד…!) לפני מחנות- פעמיים בשנה- התמודדות!- (למי שלא מכיר מתחלקים לקבוצות וכל קבוצה מקליטה שיר!) קרינויות- לכל תוכנית, מסיבה- קרינות! בקיצור אם יש לך 4 סמינרים שעובדים איתך בקבוע- את לא צריכה יותר מזה… בנוסף- כמובןן- בנות מצווה - שהיום זה ממש הפך להיות להיט שכל בת מצווה יש שיר, והרבה פעמים שיר אחיות בבת מצווה-שיר אמא ובת… ועוד ועוד… לכן יותר יקר- כי יש אולפן שמיועד להקלטות ווקאל בלבד! זה ההתמצאות של האולפניסטית- בהקלטות ווקאל. ויש בזה עבודה בציבור שלנו. שאצל הגברים זה שונה- יותר מתמקדים בלחנים ועיבודים.
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    26 צפיות
  • איפה לדעתכם אפשר להוציא אתה פלייבק הכי טוב

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    167 צפיות
    M
    @הגיטריסט כתב באיפה לדעתכם אפשר להוציא אתה פלייבק הכי טוב: תוכנה ממש טובה https://ultimatevocalremover.com/ ממליץ
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    26 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    3 צפיות

23

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.6k

פוסטים