@לוי-ל נראה לי שכתבתי עליו בפרק אחר. אבל בגדול זה סגנון מאד הרמוני - כלומר האקורדים תופסים המון נפח, מסורים שמנים וכו’, לא תמיד יש מלודיה אבל גם אם יש בד"כ האקורדים תופסים יותר נפח ממנה.
תופים ואפקטים עוצמתיים כמו בדאבסטפ, בס שמן, מגיע בכמה מהירויות: לרוב זה באזור 140, אבל יש גם באזור ה-90.
באמת מכאן אני שולח קריאה קדושה לכל האנשים בענף:
תוציאו יותר “דיפ האוס”, זה יפה, זה מעניין, זה חדשני, זה אפילו מרגש לפעמים, והכי חשוב - זה עוד לא חפר!
חבל שאין לנו מזה מספיק…
@אורגו-מדלי כתב בז'אנרים אלקטרוניים - היכרות • פרק 6: הארדסטייל Hardstyle:
@הקלידן-הצפוני יש לך גם את חלק 1?
א אידישע טאנץ קלמי שווארץ שרולי גרין חזקי שווארץ.mp3
בהנאה
@יוחנן-בלייך כשלמדתי אצל שרוליק מנדלסון
הגדרנו את זה - סגנון - “ראש בקיר”
בום, בום, בום, בום (אה… ו… בום!)
דופקים ת’ראש (לטוב ולמוטב)
זה הקטע שבו החברה מנענעים ת’ראש (ושאר הגוף) כמו באקסטזה
קופצים כמו משוגעים
וכו’…
@יוחנן-בלייך כתב בז'אנרים אלקטרוניים - היכרות • פרק 2: פרוגרסיב האוס Progressive House:
קודם כל יש לי עוד כמות יפה על מוזיקה אלקטרונית, שזה תחום ששורר בו בלאגן
זה התחום האהוב עליי
@יוחנן-בלייך כתב בז'אנרים אלקטרוניים - היכרות • פרק 5: טראנס Trance:
@איש-אחד
אלו לא סגנונות חדשים, ואני כבר יוצר את כל אלו כמעט 10 שנים כבר. נכון שלמגזר שלנו כל דבר נכנס באיחור של עשור… אבל המטרה שלי פה היא שתוכלו לשמוע דרופ ולזהות מיד באיזה ז’אנר הוא, או לדעת מה הקווים הכלליים של ז’אנר שתרצו ליצור.
ברור, זה מה שהתכוונתי, אבל זה שעשע אותי מהכיוון השני- שגם אצלנו תמיד יהיה את ההוא שיחפש להכניס דברים שעוד לא היו אצלנו במגזר…