סקר-זוכה "הקלידנים 2"
-
@מיכאל כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
@יונתן-וייס כי איידנסון משתמש ביד ימין יותר טוב. מלווה באקורדים בגיוון יותר גדול. ויותר יצירתי ומחדש במכלול של מה שהוא מבין.
אז יש לו מקצבים פחות טובים. ביג דיל. תצאו מהבועה הזאת שכל אחד שמפעיל טראקים ויש לו בס חזק - הוא יותר טוב...שאלתי את השאלה הזאת כדי להבין על מה אתה מסתכל בנגינה, ואם אתה אומר שהרשקוביץ לא טוב- אז אתה אומר שאין להרשקוביץ נגינה טובה ביד ימין, ליווי (מעולה) באקורדים, והוא גם לא יצירתי בעצם....(???)
תענה לי על זה בכן או לאלא יודע מה כתבתי, ואין לי מושג מאיפה הבנת את זה.
אתה כותב כ"כ הרבה על כמה הרשקוביץ לא טוב, אז אני מבין מה רמת ההבנה והנגינה שלך...
אם אתה מחפש לרדת על היכולות שלי (- ואם כל הצניעות הייתי מתקדם כמה שלבים קדימה.. לא גמר ומסתמא גם לא חצי.. אבל רבע זה גם משהו... -) בכבוד. אשמח להתחרות מול כבודו בנפרד. אבל אל תסטה מהנושא. דיברנו על המתמודדים הנ''ל.
אני מחפש שתעריך אנשים שעושים עבודה פצצה (גם אם זה בגלל כשרון כזה או אחר)
-
@יונתן-וייס אני אוהב את הציטוטים שלך... לא אמרתי שהוא גרוע. פשוט אני לא מבין מה מתלהבים עליו. ירדנו בתכנית הזאת לרמה שמי שלא מפשל - גורף את כל הקופה. אם הבנת שטענתי שהוא זייפן? אז אומר - לא. אמרתי שהוא לא מלווה טוב? לא.
ולגבי היצירתיות - בבנייה כן. אני חוזר בי מדעותיי הקודמות בנושא הזה, כי עכשיו שמעתי עוד הרבה חומרים מהסט שלו. יש רמה. אבל בנגינה עצמה? שום יצירתיות. יש לו דיוק - וסאונדים שנשמעים טוב. ולא באתי להשוות אותו לאף אחד. הוא טוב, ואפילו מאד. אבל לא ברמה שאמור לקבל את התואר ''הקלידן הבא''. -
@יצחק-ברזסקי-1 כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
יש בו אפיו קצת יותר יותר מפסח
?????????....
@יצחק-ברזסקי-1 כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
בחירת מקצב ובחירת סאונדים
שוב נתחיל? אמרנו - הוא בונה מצוין, וזה שהוא בונה לעצמו - זה מאד עוזר לו באירוע - כי הוא מכיר את הסט יותר מכל אחד שקנה את הסט של יוחנן - גם אם יש לו אותו 15 שנה.. קלידן מצידי יכול להיות גם עם קורג 300 כל עוד הוא ינגן כמו אבי דויטש..
-
@מיכאל כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
@יונתן-וייס אני אוהב את הציטוטים שלך...
תודה
לא אמרתי שהוא גרוע. פשוט אני לא מבין מה מתלהבים עליו. ירדנו בתכנית הזאת לרמה שמי שלא מפשל - גורף את כל הקופה.
זה לא שהוא לא מפשל- הוא פשוט תותח, בהכל, גם בליווים (ראה ערך סבא קדישא, הליווי לאריק דביר, וכו'), גם בבנייה, הוא עושה את הבאלנס (שזה אחד הדברים הקשים) מטורף!!! (וכל מילה נוספת מיותרת...), וגם ביד ימין- השילובים, האוקטבות, עליות, ירידות, וכו' וכו'
ולגבי היצירתיות - בבנייה כן. אני חוזר בי מדעותיי הקודמות בנושא הזה, כי עכשיו שמעתי עוד הרבה חומרים מהסט שלו. יש רמה.
לפחות זה...
לא ברמה שאמור לקבל את התואר ''הקלידן הבא''.
אתה פשוט מגזים...
-
שוב נתחיל? אמרנו - הוא בונה מצוין, וזה שהוא בונה לעצמו - זה מאד עוזר לו באירוע - כי הוא מכיר את הסט יותר מכל אחד שקנה את הסט של יוחנן - גם אם יש לו אותו 15 שנה.. קלידן מצידי יכול להיות גם עם קורג 300 כל עוד הוא ינגן כמו אבי דויטש..
אגב אבי דויטש
מי שרוצה להבין מה זה ביצוע של אדם שראוי לגמר
שיחזור לביצוע של דויטש באודישן בעונה הראשונה...והאמת במבט לאחור...
גם של איתמר שטיין באודישן -
@מיכאל כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
@יצחק-ברזסקי-1 כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
יש בו אפיו קצת יותר יותר מפסח
?????????....
ערכתי-אפילו@יצחק-ברזסקי-1 כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
בחירת מקצב ובחירת סאונדים
שוב נתחיל? אמרנו - הוא בונה מצוין, וזה שהוא בונה לעצמו - זה מאד עוזר לו באירוע - כי הוא מכיר את הסט יותר מכל אחד שקנה את הסט של יוחנן - גם אם יש לו אותו 15 שנה.. קלידן מצידי יכול להיות גם עם קורג 300 כל עוד הוא ינגן כמו אבי דויטש..
למי תקשיב יותר לזמר מוזיקאלי והא שר מצוין וקול גרוע או לזמר שהוא קצת פחות מוזיקאלי ושר מצוין ויש לו קול יפה -
למי תקשיב יותר לזמר מוזיקאלי והא שר מצוין וקול גרוע או לזמר שהוא קצת פחות מוזיקאלי ושר מצוין ויש לו קול יפה
נראה לי די- בום!...
-
@יצחק-ברזסקי-1 לא אמרתי שאני אקשיב לקורג 300. אמרתי שהוא יותר קלידן מבחינתי.. (אגב. אחרי שתתנו לפסח לזכות - יהיה לו ת'סט של יוחנן, ואז נדבר...)
-
@מיכאל כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
(אגב. אחרי שתתנו לפסח לזכות - יהיה לו ת'סט של יוחנן, ואז נדבר...)
הוא מנגן על הסט של יוחנן....
-
@יונתן-וייס הישן - הישן. וחוצמיזה - במחשבה שנייה - הוא לא בקטע לטראקים. רק דאנס רגיל. הוא צריך את של מוטי רוזנפלד.
-
לא, הוא מעודכן אבא'לה.
תקשיב... -
@מיכאל לא ממש לא קלידן זה מכלול של כל הדברים שיש במקצוע הזה ובתוך זה יש גם סט טוב
ובכל אופן הפוסטים האחרונים לא קשורים כי לא דיברתי על איזה מקצבים וסאונדים יש להם אלא על איך הם משתמים במקצבים וסאונדים ויונתן משתמש איתם הרבה יותר טוב מפסח וגם אם יונתן היה משתמש עם המקצבים והסאונדים של פסח היה מתאים לכל שיר מקצבים וסאונדים הרבה יותר יפים מאשר שפסח התאים
-
ואגב אני אזכיר לכולם כמה מכללי הפורום
7. כל תגובה צריכה להיות רלוונטית לנושא האשכול ולהוסיף ערך לדיון. תגובות שאינן עומדות בקריטריון זה, כגון תגובות חוזרות ונשנות, תגובות אישיות, או תגובות שאינן קשורות לנושא, עלולות להימחק. במקרים חוזרים, המשתמש עלול להיות מושעה.8.על כל תגובה להיות מכבדת. היעדר כבוד כלפי משתמשים אחרים עלול להוביל להסרה והרחקה.
-
השתדלתי להבין את שלעיל
לדעתי הגמר הוא נטו בין הרשקוביץ/גלעד
בסוף יש במה יש קהל יש זמרים יש מוצ"ש וכל זה בlive וצריך 'לתת בראש'וע"ע במ"ש
-
@יונתן-וייס
תגיד רק איך נהנית מהאתגר שנתן לו יוחנן
שמת לב שלא נתנו לו אפילו לסיים מרוב שזה היה
''מטורף'' -
@יונתן וייס תכתוב שניה את המייל שלך(ומיד תמחק), אני צריך לדבר איתך משהו דחוף בקשר לקלידנים
-
@שימי-דויטש כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
@יונתן-וייס
תגיד רק איך נהנית מהאתגר שנתן לו יוחנן
שמת לב שלא נתנו לו אפילו לסיים מרוב שזה היה
''מטורף''כבר צויין לעיל הוא פספס קטע מהפתיח שכנראה הוא לא הכיר.
-
@מייבין-באקורדים כתב בסקר-זוכה "הקלידנים 2":
כבר צויין לעיל הוא פספס קטע מהפתיח שכנראה הוא לא הכיר.
זה לא נכון הקטע שהוא לא עשה הוא לא הפתיח המקורי אלא הוספה שאחד הוסיף ממילא אין על מה להתלונן
-
@מוישי-בקרמן אני צריך לדעת מתי אתה זמין פה...
-
פוסט זה נמחק!