UAD Pure plate Reverb
-
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
השתמשתי לפני כן ב-IK Multimedia, וממש לא אהבתי איך הוא נשמע ומרגיש.
כמעט כל האימולציות האנלוגיות של IK Multimedia גרועות
-
@SHLNX בכללי אני לא ממש אוהב אותם.
אבל ה-Hammond שלהם הפתיע אותי בענק.
לדעתי הוא הכי טוב היום בשוק. (או שיש אמולציה אחרת שאני לא מכיר ואני מכיר יחסית את מה שנחשב כטוב) -
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
@SHLNX בכללי אני לא ממש אוהב אותם.
אבל ה-Hammond שלהם הפתיע אותי בענק.אני מתכוון לפרוססורים, לא לאינסטרומנטים.
לדעתי הוא הכי טוב היום בשוק. (או שיש אמולציה אחרת שאני לא מכיר ואני מכיר יחסית את מה שנחשב כטוב)
חד משמעי, נכון להיום, הכי טוב שיש!
-
@Hagai-Habani זה תלוי בהמון דברים כי אם יש לי הקלטות שמגיעות כבר עם מגברים אנלוגים וסאונד ממש טוב אז אני אלך על קומפרסורים שקופים אבל עם התנהגות איטית ולכן אני יעדיף את הTUBE קומפרסור של קיובס.
ולדעתי כל העניין של הוספת צבע לווקאל זהו מהלך מיסטי לא ברור כי כמו שאתה רואה אנחנו מדברים על 3 קומפרסורים זהים אבל מחברות שונות וכל אחד מגיב שונה.
וכאן אני יגלה לך עוד סוד קטן שהLA2A של WAVES נשמע אחרת אם אתה עובד עם פרוטולס ושמה הוא יותר מחמיא כך שהכל לוט בערפל.
ואני גם רואה בשנים האחרונות שהדבר הזה נעלם והחברות מפתחות פלאגנים שעושים חצי מהעבודה -כמו IZOTOPE הריוורב והדיליי האחרונים שלהם. וכן אוטוטיון עם אפשרות של הרמוניה בלחיצת כפתור (למעט בקיובס 13 שיצא כמה פלאגינים אנלוגים) -
@SHLNX כתב בUAD Pure plate Reverb:
כמעט כל האימולציות האנלוגיות של IK Multimedia גרועות
חולק עליך אבל אי אפשר להוכיח כמו שכתבתי למעלה…
-
@Studio-Bit לא חושב.
תיקח בחשבון שבחומרה, כל מכשיר, אפילו אם הוא אותו דגם, הוא ישמע שונה אחד מהשני. לכן, אפשר לומר שכל חברה מידלה את אותו דגם, אבל מכשיר אחר. ולכן, UAD מידלו שלושה מכשירים של LA2A בדיוק בגלל זה.
בקשר לווייבס ופרו טולס, יכול להיות שזה עניין של קוד. אחרי הכל בפרו טולס זה לא קבצי VST אלא AAX. אז אולי זה הסיבה שהם נשמעים שונים. -
אני מתחיל לפתח תאוריה שהכל תלוי באיזה כרטיס קול משתמשים ולכן כמו שכתבתי אין לי אמון בדברים האלו… (ושלא נתחיל לדבר על הEQ האנלוגי )
-
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
תיקח בחשבון שבחומרה, כל מכשיר, אפילו אם הוא אותו דגם, הוא ישמע שונה אחד מהשני.
השניה כתבתי את זה…
-
@Studio-Bit זה גם נכון.
כל דבר בשרשרת משפיע על איך התוצאה הסופית נשמעת לך… -
@Studio-Bit חשבתי שהתכוונת דווקא למידול לתוכנה ולא לחומרה עצמה.
-
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
חשבתי שהתכוונת דווקא למידול לתוכנה ולא לחומרה עצמה.
קשור להההכל חומרה תוכנה וחברה.
יש מצב שאני לא אהבתי את של WAVES כי יש לי RME ואני עם קיובס. ואתה כן אהבת כי יש לך APOLLO ופרוטולס… -
אני באמצע לבדוק את זה ס’'ה תאוריה
-
@Studio-Bit הלוואי שיהיה לי Apollo או RME
-
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
הלוואי שיהיה לי Apollo או RME
הלוואי ויהיה לי RME (בעז’'ה בקרוב) ודרך אגב אל תתקרב לAPOLLO הוא לא טוב (2 תקלות שונות מ2 אנשים שונים בחודש האחרון)
-
@Studio-Bit שמעתי עליו מלא דברים טובים.
(לכל המורים שלי למוזיקה יש אותו ולא שמעתי מהם על תקלות)
ועוד בפרט בדור החדש. -
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
@Studio-Bit שמעתי עליו מלא דברים טובים.
(לכל המורים שלי למוזיקה יש אותו ולא שמעתי מהם על תקלות)
ועוד בפרט בדור החדש.תתייעץ עם אנשים שעוברים תחת ידם כל מיני כרטיסי קול…
בפסיכולוגיה זה ידוע שאם אתה קונה משו אתה אומר שזה הכי טוב גם כשלא… לי אין צד בעניין -
@Studio-Bit בכל אופן חשבתי ללכת לכיוון של RME יותר.
התנסיתי איתו לאחרונה וממש אהבתי.
מצד שני, אני משתמש בעיקר הפלאגינים של UAD. אני פחות אוהב את Waves והסנכרון של Apollo עם הפלאגינים שלהם ובפרט ה-DSP והממירים של הכרטיס שלהם גורמים לי לשקול אולי בכל אופן עדיף לי לקנות Apollo. -
לגבי האם הפלאגין דומה לחומרה המקורית, זה לא מעניין וגם לא הגיוני כמו שהוזכר, כי כל יחידה הייתה נשמעת שונה,
לגבי האיכות של הפלאגין עצמו, זה כן משנה מאוד, לפלאגינים פחות איכותיים יש תופעות לוואי (Aliasing) שנגרמות מההגבלה של קצב הדגימה (בשביל זה יש אוברסאמפלינג), כשאתה משתמש בהרבה פלאגינים כאלה בפרוייקט, זה יכול להצטבר למשהו שמיע.לגבי ההבדל בסאונד של כרטיסי קול שונים, יש הבדל בגלל הממירים, אבל אני לא חושב שזה הבדל משמעותי.
-
@Hagai-Habani כתב בUAD Pure plate Reverb:
והסנכרון של Apollo עם הפלאגינים שלהם ובפרט ה-DSP
לא עבדתי עם זה אבל זה גורם לי לתהות מי צריך היום מעבד נוסף לפלאגינים? זה לא לוקח מהמחשב כלום