הנושאים החמים
טוען נתונים...
לחן ישן שלי ששלפתי עכשיו מהמגירה..
שיתוף התוצרת
9
פוסטים
7
כותבים
339
צפיות
1
עוקבים
-
@יעקב-קוט שמעתי מלמעלה ואהבתי ממש
אתה גם שר ממש טוב וגם מנגן מעולה
שומעים שאתה מוזיקלי ופסנתרן עם רמה -
@יעקב-קוט זה יפה ממש!
הלחן טוב מאוד.
תצליח! -
טוב שלך!!!
-
@יעקב-קוט אחלה שיר!!!
@יעקב-קוט כתב בלחן ישן שלי ששלפתי עכשיו מהמגירה..:
יש למישהו רעיון לזמר שהשיר יכול לאפיין אותו?
לדעתי מישהו מהז’אנר האמריקאי (סטייל ברוך לוין או שמילי אונגר-אם תשים לב זה די בסגנון של הביטה של שמילי)
-
אני דווקא חשבתי סגנון אלי הרצליך.