דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קורג | korg
  4. באגים ב- PA5X
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

באגים ב- PA5X

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר קורג | korg
61 פוסטים 13 כותבים 1.9k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חובבן

    @הקלידן-הצפוני למה לא?
    לדעתי שווה כל שקל
    הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
    ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
    לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד
    והייתי די טוב בשילוב ידני

    הקלידן הצפוניה מנותק
    הקלידן הצפוניה מנותק
    הקלידן הצפוני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #29

    @חובבן כתב בבאגים ב- PA5X:

    @הקלידן-הצפוני למה לא?
    לדעתי שווה כל שקל
    הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
    ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
    לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד

    באמת? למה?

    בכל אופן, לי זה היה נראה שוד לשלם
    ובסוף מי שמוכר את המקצבים שלי קנה מעצמו, אז אם אני צריך יש לי אצלו…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צפונבוןצ צפונבון

      @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
      ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
      לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
      אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
      אל תשכח שאנחנו חברים…😊

      קלידיםק מנותק
      קלידיםק מנותק
      קלידים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #30
      פוסט זה נמחק!
      חיים.ג.ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • קלידיםק קלידים

        פוסט זה נמחק!

        חיים.ג.ח מנותק
        חיים.ג.ח מנותק
        חיים.ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים.ג.
        #31

        @קלידים
        ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

        קלידיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיים.ג.ח חיים.ג.

          @קלידים
          ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

          קלידיםק מנותק
          קלידיםק מנותק
          קלידים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #32

          @חיים.ג. כתב בבאגים ב- PA5X:

          @קלידים
          וגנוס יש לו יוחנן נכון ?

          היה לו למשך תקופה קצרה. הוא רצה לנסות ולהשוות. והוא בסוף החליט שהוא נשאר על הקורג

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חובבן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #33

            @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
            עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חובבן

              @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
              עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

              צפונבוןצ מנותק
              צפונבוןצ מנותק
              צפונבון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              @חובבן קודם כל מבחינת ההמרה לכאורה לא אמור להיות הבדל בין ההמרה של האורגן להמרה של התוכנה.
              (ההבדלים ביניהם זה האפשרויות של שילוב וסידור סטים, שלא קיימת באורגן, אבל ההמרה נטו היא אותו דבר)
              אבל הנקודה היא שזה לא רק אפקטים שונים - הרי יש הרבה מקצבים כמעט ללא אפקטים.
              זה מנוע סאונד שונה לגמרי,
              זה כרטיס קול אחר, (ששונה דרסטית מכל הדגמים - כבר כתבתי פה פעם שאם היו משמיעים לי היום בפעם הראשונה ללא היכרות מוקדמת את ה - PA5X ושואלים אותי אם זה ימהה או קורג - הייתי מתלבט קשות…)
              אגב - מעבדי האפקטים של קורג תמיד פיגרו משמעותית אחרי ימהה, אבל ב- PA5X הם עשו קפיצה אדירה בנושא…
              אז כל זה גורם שהכול נשמע אחרת- לטוב ולמוטב… כלומר שאפילו באותו מקצב יכול להיות (וככה קרה לי) שווריאציה 1 נשמעת יותר טוב אחרי ההמרה, ווריאציה 2 נשמעת רע…
              למה? ככה… עובדה. אפילו באלאנס השתבש לי בהרבה מקצבים. תכלס יהיה לך הרבה עבודה עד שהכווול ישב כמו שצריך.
              (לא אומר לבנות מחדש, אבל תצטרך לערוך קלות כמעט את כל המקצבים)

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צפונבוןצ צפונבון

                @חובבן קודם כל מבחינת ההמרה לכאורה לא אמור להיות הבדל בין ההמרה של האורגן להמרה של התוכנה.
                (ההבדלים ביניהם זה האפשרויות של שילוב וסידור סטים, שלא קיימת באורגן, אבל ההמרה נטו היא אותו דבר)
                אבל הנקודה היא שזה לא רק אפקטים שונים - הרי יש הרבה מקצבים כמעט ללא אפקטים.
                זה מנוע סאונד שונה לגמרי,
                זה כרטיס קול אחר, (ששונה דרסטית מכל הדגמים - כבר כתבתי פה פעם שאם היו משמיעים לי היום בפעם הראשונה ללא היכרות מוקדמת את ה - PA5X ושואלים אותי אם זה ימהה או קורג - הייתי מתלבט קשות…)
                אגב - מעבדי האפקטים של קורג תמיד פיגרו משמעותית אחרי ימהה, אבל ב- PA5X הם עשו קפיצה אדירה בנושא…
                אז כל זה גורם שהכול נשמע אחרת- לטוב ולמוטב… כלומר שאפילו באותו מקצב יכול להיות (וככה קרה לי) שווריאציה 1 נשמעת יותר טוב אחרי ההמרה, ווריאציה 2 נשמעת רע…
                למה? ככה… עובדה. אפילו באלאנס השתבש לי בהרבה מקצבים. תכלס יהיה לך הרבה עבודה עד שהכווול ישב כמו שצריך.
                (לא אומר לבנות מחדש, אבל תצטרך לערוך קלות כמעט את כל המקצבים)

                ח מנותק
                ח מנותק
                חובבן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @יעקב-קוט תודה רבה!!!
                יש היגיון כי לכאורה הכרטיס קול משנה את המיקס
                השאלה היא האם בסוף אתה מרוצה מהתוצאה.

                שאלה אחרונה בקשר לטומן - אתה זוכר להגיד כמה בדיוק התוספות ששילמת מעבר למע"מ?
                אני רוצה לדעת למה להכין את עצמי…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                  המוזיקאי הרוסי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #36

                  יש לי קורג PA5 ולא כ"כ מסתדר עם זה…
                  איך עושים שבלחצנים של הצלילים (בצד ימין למטה בארגן) ידלק מיד צליל מסוים ולא יפתח לי במסך לבחור איזה צליל
                  (כשבמסך פתוח המקצבים, ועכשיו זה צליל של כינור ואני רוצה לעבור לבראס שמיד כשאני לוחץ בראס בלחצן לא במסך ידלק בראס מסוים שאני אהב ולא שאני יצטרך ללחוץ שוב במסך וגם שהמסך ישאר דלוק על המקצבים ולא יעבור אוטומטי לצלילים)

                  צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

                    יש לי קורג PA5 ולא כ"כ מסתדר עם זה…
                    איך עושים שבלחצנים של הצלילים (בצד ימין למטה בארגן) ידלק מיד צליל מסוים ולא יפתח לי במסך לבחור איזה צליל
                    (כשבמסך פתוח המקצבים, ועכשיו זה צליל של כינור ואני רוצה לעבור לבראס שמיד כשאני לוחץ בראס בלחצן לא במסך ידלק בראס מסוים שאני אהב ולא שאני יצטרך ללחוץ שוב במסך וגם שהמסך ישאר דלוק על המקצבים ולא יעבור אוטומטי לצלילים)

                    צפונבוןצ מנותק
                    צפונבוןצ מנותק
                    צפונבון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @יצחק-א.-לנדאו אתה כותב ממש לא ברור… אם הבנתי נכון את כל המלל הזה אז זה הכפתור הזה - הוא מחליף ממצב רגיל (המצב שבו נפתח תיקייה בלחיצה)
                    למצב מועדפים (שבו לא נפתח כלום ורק הצליל מוחלף לצליל המועדף)
                    כדי להגדיר את הצלילים המועדפים, תלחץ לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים, כשמצב מועדפים פועל.ef3fd6a4-3616-4f62-81ac-fdcba89fcde7-image.png
                    כל המשתמשים פה מאוד משתדלים לעזור ולענות על שאלות לכל מי שצריך, אבל אני חושב שאם מישהו כותב בצורה מאוד מבולבלת, בלי פיסוק, ועם שגיאות שמקשות על ההבנה - אז מטבע הדברים לא יענו לו… נקודה למחשבה… (סליחה על החריפות…😁 )
                    תשתדל.

                    א.א. מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    1
                    • הקלידן הצפוניה מנותק
                      הקלידן הצפוניה מנותק
                      הקלידן הצפוני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @יעקב-קוט
                      להלן באגים שקרו לי:
                      לאחר מעבר בין מקצבים (בערך דף וחצי אחד אחרי השני) האורגן נתקע ושום דבר לא עזר למעט הוצאת הכבל
                      בתיכנות בערוץ שיש עליו סיידצ’אן כל עוד לא מפעילים את ההקלטה א’'א לשמוע את הצליל (אולי בגלל שה0 ב1.1.0 משפיע עליו)

                      ועוד באגים, אבל מסוג שונה…
                      המרתי את הסט שלי מPA 700 ל5X
                      ונוצר שם פער אדיר בין המקור לבין ההמרה ( כנראה גם בגלל האפקטים)
                      שלא לדבר שהקיקים האלקטרונים שלי עושים שם פיצוצים חבל על הזמן עד כדי כך שנאלצתי להנמיך בסטינג את הוולים של התופים הכללי ל80 (במקום 127).
                      שלא לדבר על מקצבים מסויימיםשבמעבר בין ווריאציות כל הסאונד נתקע ואין דרך לעצור את זה חוץ מלהוציא מהחשמל…
                      זהו בינתיים, שאני אזכר בעוד אני אכתוב…

                      ואגב זה שרשור רק לבאגים או גם שאלות?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יודע נגןי מנותק
                        יודע נגןי מנותק
                        יודע נגן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        אני המרתי מה600 וכן גם מה700 לx5 והכל בסדר, וגם אין לי בכלל תקיעות, זה כנראה תלוי בגירסת ההפעלה.

                        הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יודע נגןי יודע נגן

                          אני המרתי מה600 וכן גם מה700 לx5 והכל בסדר, וגם אין לי בכלל תקיעות, זה כנראה תלוי בגירסת ההפעלה.

                          הקלידן הצפוניה מנותק
                          הקלידן הצפוניה מנותק
                          הקלידן הצפוני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #40

                          @בנימין-בצלאל
                          גרסה אחרונה
                          ולהבא תתייג את מי שאתה פנה אליו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צפונבוןצ צפונבון

                            @יצחק-א.-לנדאו אתה כותב ממש לא ברור… אם הבנתי נכון את כל המלל הזה אז זה הכפתור הזה - הוא מחליף ממצב רגיל (המצב שבו נפתח תיקייה בלחיצה)
                            למצב מועדפים (שבו לא נפתח כלום ורק הצליל מוחלף לצליל המועדף)
                            כדי להגדיר את הצלילים המועדפים, תלחץ לחיצה ארוכה על אחד הכפתורים, כשמצב מועדפים פועל.ef3fd6a4-3616-4f62-81ac-fdcba89fcde7-image.png
                            כל המשתמשים פה מאוד משתדלים לעזור ולענות על שאלות לכל מי שצריך, אבל אני חושב שאם מישהו כותב בצורה מאוד מבולבלת, בלי פיסוק, ועם שגיאות שמקשות על ההבנה - אז מטבע הדברים לא יענו לו… נקודה למחשבה… (סליחה על החריפות…😁 )
                            תשתדל.

                            א.א. מיוזיקא מנותק
                            א.א. מיוזיקא מנותק
                            א.א. מיוזיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #41

                            @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?
                            וכמה הוא עולה?

                            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חובבן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #42

                              @הקלידן-הצפוני @יעקב-קוט אני שמח להצטרף ג"כ לנבחרת ה PA5X…
                              מקווה שהידע שלי מהדור הקודם של קורג (PA1000) יספק את הסחורה גם פה
                              בינתיים לא נתקלתי בבעיות חוץ מ-
                              אפקט מסוים שהומר בצורה מעוותת, שתיקנתי ידנית
                              חלק מהצלילים עברו עם תכנות ל REALES (צליל מתמשך) - גם כן תיקנתי ידנית
                              ב STS מוגדר שה SPLIT לא עובד ושומעים את המלודיה על כל המקלדת
                              אז פשוט עשיתי נעילה ל SPLIT
                              ועוד מקצב שעשה לי בעיות ותקע את האורגן - אז פשוט מחקתי אותו
                              (אגב במקרה כזה גם לחיצה ארוכה עוזרת)
                              מעבר לזה לא נתקלתי בבעיות בלנס, וריאציות טובות וכאלה שלא
                              אני אוחז בגירסה 1.4.3 ומתאר לעצמי שכולם ככה
                              אבל לדעתי רוב מוחלט של הבאגים שדיברו פה (הפעלת סקוונסר, קפיצה בטמפו ועוד) - תוקנו
                              חוץ מזה כלי מדהים ברמה שלדעתי עוד חצי שנה מהיום אף אחד לא מסתכל על PA4X
                              רמת הפרקטיקת שימוש שהם הנגישו היא יותר ממטורפת
                              והסאונד? מיותר לדבר…
                              יש שם פסנתר שבוודאות נדגם בפסנתר של התחנת רכבת בירושלים…

                              הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • א.א. מיוזיקא א.א. מיוזיק

                                @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?
                                וכמה הוא עולה?

                                צפונבוןצ מנותק
                                צפונבוןצ מנותק
                                צפונבון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #43

                                @א.א.-מיוזיק כתב בבאגים ב- PA5X:

                                @יעקב-קוט דרך אגב , איזה סט יש לך?

                                סט שלי - אני גם מוכר אותו, אבל עדיין לא עבור PA5 כי הוא עדיין לא מושלם. בעז"ה עוד חודשיים-שלוש

                                וכמה הוא עולה?

                                האמת שעוד לא החלטתי…😊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                                  המוזיקאי הרוסי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #44

                                  אשמח לדעת באיזה רמקולים אתם משתמים בבית לאורגן(PA5) אני מתלבט מה לקנת.

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

                                    אשמח לדעת באיזה רמקולים אתם משתמים בבית לאורגן(PA5) אני מתלבט מה לקנת.

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חובבן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #45

                                    @יצחק-א.-לנדאו הזמנתי אתמול את ה PAas של קורג עצמם
                                    בסוף אין אופציה טובה יותר - עם אוזניות חם מאד לאורך זמן, וגם מגביל אם אתה רוצה שעוד מישהו ישמע איתך.
                                    רמקול חיצוני - מסורבל, חיבורים, כבלים, ובשביל איכות טובה צריך לשלם.
                                    הרמקול שלהם אמנם קצת יקר (2500 בהזמנה מחו"ל, 3500 פה בארץ)
                                    אבל הוא 100 וואט, עם איכות מעולה, בקצור - עושה את העבודה…

                                    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חובבן

                                      @הקלידן-הצפוני @יעקב-קוט אני שמח להצטרף ג"כ לנבחרת ה PA5X…
                                      מקווה שהידע שלי מהדור הקודם של קורג (PA1000) יספק את הסחורה גם פה
                                      בינתיים לא נתקלתי בבעיות חוץ מ-
                                      אפקט מסוים שהומר בצורה מעוותת, שתיקנתי ידנית
                                      חלק מהצלילים עברו עם תכנות ל REALES (צליל מתמשך) - גם כן תיקנתי ידנית
                                      ב STS מוגדר שה SPLIT לא עובד ושומעים את המלודיה על כל המקלדת
                                      אז פשוט עשיתי נעילה ל SPLIT
                                      ועוד מקצב שעשה לי בעיות ותקע את האורגן - אז פשוט מחקתי אותו
                                      (אגב במקרה כזה גם לחיצה ארוכה עוזרת)
                                      מעבר לזה לא נתקלתי בבעיות בלנס, וריאציות טובות וכאלה שלא
                                      אני אוחז בגירסה 1.4.3 ומתאר לעצמי שכולם ככה
                                      אבל לדעתי רוב מוחלט של הבאגים שדיברו פה (הפעלת סקוונסר, קפיצה בטמפו ועוד) - תוקנו
                                      חוץ מזה כלי מדהים ברמה שלדעתי עוד חצי שנה מהיום אף אחד לא מסתכל על PA4X
                                      רמת הפרקטיקת שימוש שהם הנגישו היא יותר ממטורפת
                                      והסאונד? מיותר לדבר…
                                      יש שם פסנתר שבוודאות נדגם בפסנתר של התחנת רכבת בירושלים…

                                      הקלידן הצפוניה מנותק
                                      הקלידן הצפוניה מנותק
                                      הקלידן הצפוני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #46

                                      @חובבן
                                      מבדיקה שלי הבאג עם הSPLIT הוא רק אם המרת מPA4 את המקצבים בתוכנה
                                      אבל כשהמרתי את הסט באורגן עצמו הכל עבר חלק ללא בעיות. אז תנסה…

                                      ולגבי הסאונד…
                                      אין מילים לתאר את הקפיצה המטורפת שהם עשו, הכל נשמע ראליסטי ומלא!!
                                      ויש עוד נקודה, תבדוק אותה, המקצבים של האורגן עצמו מאוד שימושיים וברמה מצויינת!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חובבן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #47

                                        @הקלידן-הצפוני מעניין לבדוק
                                        רק בעיה קטנה - אני לא מוצא את ההמרה למרות שבעבר נכנסתי לשם…
                                        תוכל להזכיר לי איפה זה?

                                        לגבי הסאונד - יש כלים שבהם אני עדיין מטיח ראש בקיר למה לא להשקיע עוד קצת בדגימה, חלק מהדגימות עם אותה ראליסטיות של PA700, גם אם יש יותר נפח, אבל יש בהחלט כלים שמפצים על זה חזרה.
                                        אם כי עם זיכרון של 4 ג’יגה לפני קימפרוס אני מתקין כל סקסופון וגיטרה חשמלית שאי פעם חלמתי עליהם…
                                        בקשר למקצבים - נכון מאד!!!
                                        במיוחד בגזרת הפאנק שהגיטרות שם עושות עבודה ברמה אולפנית מבחינת אפקטים.

                                        הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חובבן

                                          @הקלידן-הצפוני מעניין לבדוק
                                          רק בעיה קטנה - אני לא מוצא את ההמרה למרות שבעבר נכנסתי לשם…
                                          תוכל להזכיר לי איפה זה?

                                          לגבי הסאונד - יש כלים שבהם אני עדיין מטיח ראש בקיר למה לא להשקיע עוד קצת בדגימה, חלק מהדגימות עם אותה ראליסטיות של PA700, גם אם יש יותר נפח, אבל יש בהחלט כלים שמפצים על זה חזרה.
                                          אם כי עם זיכרון של 4 ג’יגה לפני קימפרוס אני מתקין כל סקסופון וגיטרה חשמלית שאי פעם חלמתי עליהם…
                                          בקשר למקצבים - נכון מאד!!!
                                          במיוחד בגזרת הפאנק שהגיטרות שם עושות עבודה ברמה אולפנית מבחינת אפקטים.

                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #48

                                          @חובבן
                                          זה בFILE ואז MENU אם אני זוכר נכון
                                          אבל אם היית בודק בballad בכלל היית עף
                                          ובPOP ששם כל שיר בינלאומי גדול מהשנים האחרונות קיבל מקצב אחד על אחד ברמת סאונד פסיכית…
                                          אמנם השמות על במקצבים הם לא בדיוק השמות של השירים אבל ברעיון ואז אתה מבין איזה שיר זה.
                                          לדוג’ מקצב בשם 24000 MAGIC זה השיר 24K MAGIC וכן על זה הדרך (BRUNOS APT לAPT-אפצה וכו’)

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          23

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר