דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. שיתוף התוצרת...
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

שיתוף התוצרת...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
53 פוסטים 10 כותבים 345 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N מנותק
    N מנותק
    natinati
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #42

    @יואל-גלס @שלום-צוקר @לוי-ל @מייבין-באקורדים @יוני-בר אני סה"כ אומר שיש דברים נחמדים בלי שום קשר למוזיקה…

    איזה קשוח זה לחשוב אחרת מכולם…😥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יואל גלסי יואל גלס

      @מוישי-0 אין ספק שניחנת בצניעות אופיינית למוזיקאי כמוך. בכל אופן לגבי הטראק, יותר טוב, כלומר השילוב בין הקוים של הכינורות נכון, אבל הבס… אוי הבס, ובכן - בכמה מקומות ממש אינו מתאים, לדוגמא - בהתחלה ממש, האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A (מוזר לי שאתה לא שומע את זה), וזה קורה גם בפעם השניה ואפילו יותר ארוך, שמה רק בסוף אתה עובר לDm ואז לE. אגב שבחלק הראשון - ואני אציין לפי תיבות - תיבה 4 פעימה 3 - אתה לא צמוד למקור, במקור הוא יורד לרה ולא למי והאקורד הנכון הוא Dm ולא Am.
      עצה פשוטה: תקשיב טוב טוב למקור, למלודיה המדויקת, לאקורדים, ולמהלך של הבס, זה פזמון פשוט מאד שנע בין E Dm Am ופעם אחת Bm7b5.
      ואחרי שתתקן את כל הדברים האלו, ודאי ובודאי שנפציץ בלייקים לביצוע היפה ביותר שנשמע, ונוכל באמת להנות מ"הוייב", בהצלוחה!

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוישי 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #43

      @יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:

      האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A

      זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא? אגב כמו ש_@שלום-צוקר כתב: תקן אותי אם אני טועה…

      @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

      בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי

      @לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:

      @מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה" 😀 , וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר,

      תכל’ס? מה רע בזה? זה הרי לא מזייף מחוץ לסולם כמו קודם. מה צריך להיות נכון יותר שיהיה קול שני נכון?

      @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

      (הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)

      ברור שזה עוזר. אם שמת לב בשביל זה פתחתי ת’נושא… (לא שלא בא לי מחמאות. כן? 😊)
      אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלום צוקר

        @מוישי-0הרבה יותר טוב
        אבל כמה כללים שכדאי שתדע
        1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)
        2 תקשיב שוב פעם לשיר כי לא נצמדת למקור כלל
        (הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)

        בהצלחה מלאאא

        ש מנותק
        ש מנותק
        שלום צוקר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #44

        וואו סליחה טעיתי
        בס הוא ממש לא צליל סולו,תסתכלו מה כתבתי עלה

        כתב בשיתוף התוצרת...:

        1 בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי (אבל לא סולו שמנגן את השיר על שני)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוישי 0

          @יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:

          האקורד אמור להיות E והבס נמצא על A

          זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא? אגב כמו ש_@שלום-צוקר כתב: תקן אותי אם אני טועה…

          @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

          בס הוא צליל סולו בס תמיד יהיה גם קול שני ובמקרים מסוימים גם שלישי

          @לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:

          @מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה" 😀 , וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר,

          תכל’ס? מה רע בזה? זה הרי לא מזייף מחוץ לסולם כמו קודם. מה צריך להיות נכון יותר שיהיה קול שני נכון?

          @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

          (הביקורות שנותנים לך הם בסה’'כ עזרא לא בקטע של סתלבט או משהו כזה, אתה מבין נכון?)

          ברור שזה עוזר. אם שמת לב בשביל זה פתחתי ת’נושא… (לא שלא בא לי מחמאות. כן? 😊)
          אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלום צוקר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #45

          @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

          אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?

          קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
          זה הכל

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שלום צוקר

            @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

            אבל למעיישה מישהו יכול להסביר מה צריך לתקן בקול שני?

            קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
            זה הכל

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוישי 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #46

            @שלום-צוקר נו… זה מה עשיתי-רק שזה באוקטבה למטה כי זה צ’לו לא? (כמובן התאמתי את זה לסולם…)
            מה הפראבלעמה פה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לוי לל לוי ל

              @מוישי-0 קודם כל כל הכבוד על ה"צניעות הגדולה" 😀 , וזה לא נכון, זה עדיין מזייף, אין מה לעשות, זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון, ואני ממליץ לוותר כל פעם על ה"הכרזה המפוצצת" ש"הנה הנה מגיע ביצוע מטורף שאף פעם לא שמענו", זה יפה למוזיקאי מתחיל, לא מעבר לכך, וצריך באופן דחוף להבין איך בונים קול שני, לא לומדים את זה על ידי ניחוש אלא לומדים את זה על ידי לימוד תזמור בסיסי, אחרי שזה יתוקן, זה יהיה נחמד מאוד ויפה, במיוחד לכאלה שמתחילים יותר, אני ממש מתנצל אם התגובה הייתה מעט תוקפנית, אבל מרגיש לי שכך צריך להגיב.

              יואל גלסי מחובר
              יואל גלסי מחובר
              יואל גלס
              כתב נערך לאחרונה על ידי יואל גלס
              #47

              @לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:

              זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון

              הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.

              @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

              זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?

              ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
              עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -

              @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

              קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
              זה הכל

              ממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
              כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם

              @מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון

              מייבין באקורדיםמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              👍 👌
              4
              • יואל גלסי יואל גלס

                @לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:

                זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון

                הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.

                @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

                זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?

                ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
                עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -

                @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

                קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
                זה הכל

                ממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
                כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם

                @מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון

                מייבין באקורדיםמ מנותק
                מייבין באקורדיםמ מנותק
                מייבין באקורדים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #48

                @יואל-גלס כל מילה!!
                @מוישי-0 רק לבסר את האוזן. יש מושג כזה של בס שלא מייצג את הצליל האינטואטיבי שלנו, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה , ובגדול, אפשר לכתוב כל השיר הזה מלא אקורדים מעניינים בני 4 אצבעות, אבל אם תשמיע רק את האצבע הרביעית זה ישמע נורא.
                חלק מהאקורדים ישמעו טוב רק עם הבסיס ביחד, ולא כסולו
                (@יואל-גלס , נכון שלא תמיד, אבל בגדול ממש זה נכון.)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יואל גלסי יואל גלס

                  @לוי-ל כתב בשיתוף התוצרת...:

                  זה קול שני שהוא הרמונית לא נכון

                  הקול שני שהוא עשה היה נכון לגמרי, הכל נשמע מזייף בגלל הבס הלא נכון.

                  @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

                  זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?

                  ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
                  עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -

                  @שלום-צוקר כתב בשיתוף התוצרת...:

                  קול שני הוא שני קלידיםלצד ימין של הסולו
                  זה הכל

                  ממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…
                  כדי להבין מהו קול שני ואיך לעשות אותו נכון, בדגש על - נכון!! חייבים ללמוד מה זה בכלל אקורדים ולהבין את המשמעות שלו בתוך המסגרת שנקראת מוזיקה, ואכמ"ל ויש מספיק חומר פה בפורום וברשת שאפשר ללמוד את כל הנושא הזה. בהצלוחה לכולם

                  @מוישי-0 אם תרצה אוכל להעלות לך קובץ עם הבס הנכון

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוישי 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                  #49

                  @יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:

                  זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?

                  ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
                  עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -

                  בזה אתם צודקים. אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני. אבל פה באמת עשיתי טעות שהמלודיה על התווים של E ואני שמתי A… אבל הקול השני כן נכון…

                  יואל גלסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוישי 0

                    @יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:

                    זה אמור להיות אקורד “הרמוני”. לא? -ככה למדתי שבאקורדים לא נצמדים למלודיה אלא עושים אקורדים “הרמוניים” שזה במקום לעשות E שזה צמוד למלודיה עושים A. לא?

                    ממש ממש לא, אין כזה מושג “אקורד הרמוני” כי כל אקורד הוא בעצם הרמוניה… מה שאתה עשית זה בעצם אקורד E על בס A שזה בעצם סוג של AmM9 שזה דיסוננטי ברמות ולא קשור לשיר בכלל בכלל, כאילו ממש לא הבנתי מה שכתבת
                    עכשיו לגבי קול שני ומה שכתב -

                    בזה אתם צודקים. אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני. אבל פה באמת עשיתי טעות שהמלודיה על התווים של E ואני שמתי A… אבל הקול השני כן נכון…

                    יואל גלסי מחובר
                    יואל גלסי מחובר
                    יואל גלס
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

                    אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני

                    אם הבנתי נכון אתה מתכוון ל"היפוכים", זה לא יותר הרמוני זו פשוט תחושה אחרת אבל שעדיין שייכת לאותו אקורד ולשם שלו…

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    0
                    • יואל גלסי יואל גלס

                      @מוישי-0 כתב בשיתוף התוצרת...:

                      אני התכוונתי שעושים A עם אתה על התו דו או מי למשל אז לא לעשות C או E אלא A שזה יותר הרמוני

                      אם הבנתי נכון אתה מתכוון ל"היפוכים", זה לא יותר הרמוני זו פשוט תחושה אחרת אבל שעדיין שייכת לאותו אקורד ולשם שלו…

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוישי 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מוישי 0
                      #51

                      @יואל-גלס זה מה שכתבתי שפה ספציפית עשיתי טעות עם הA במקום הE…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איש אחדא מחובר
                        איש אחדא מחובר
                        איש אחד
                        DigitalAudio צוות פיקוח
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #52

                        @מוישי-0 אין צורך להזמין מחמאות. זה סתם מספים את הפורום.
                        אם הן מגיעות, הן יתקבלו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😊
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוישי 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                          #53

                          @יואל-גלס כתב בשיתוף התוצרת...:

                          ממש לא נכון, זה אמור להיות קשור לגמרי לאקורד שמנוגן ולכן זה לא תמיד יהיה “2 קלידים לצד ימין” אלא גם יותר וגם לצד שמאל…

                          בדיוק…👌 ולכן זייפתי בפעם הראשונה שהעלתי את השיר כי עשיתי הכל בשני טונים למעלה בלי לכוון את זה בהתאם לסולם… 🤕

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          0

                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          14

                          מחובר

                          3.7k

                          משתמשים

                          3.1k

                          נושאים

                          51.8k

                          פוסטים

                          ניוזלטר

                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                          מידע

                          • צור קשר
                          • נבחרות המוזיקאי
                          • תקנון הפורום
                          • חיפוש מתקדם

                          הקהילה

                          • כל הקטגוריות
                          • המוזיקאי בווטסאפ
                          • דיונים אחרונים
                          • תגיות פופולריות

                          המוזיקאי.

                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                          • חפש באמצעות Google
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • יצירת קשר