דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. פורום חומרה
  3. ציוד הגברה
  4. רמקולים טיירוס 5, מומלץ?
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

רמקולים טיירוס 5, מומלץ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ציוד הגברה
16 פוסטים 10 כותבים 980 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אהרלה בינעטא מנותק
    אהרלה בינעטא מנותק
    אהרלה בינעט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    רק רמקולים של ימהה !!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שמוליק 0ש מנותק
      שמוליק 0ש מנותק
      שמוליק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      אם זה לבנות מקצבים אז פחות עדיף כי יש שם סאונד פחות טוב ממה שצריך להיות וסתם ככה זה מצוין

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אני ואניא אני ואני

        שלום אשמח לשמוע מבעלי הטיירוס 5 (וגם מאחרים) האם הרמקולים של יאמהה מומלצים מבחינת סאונד או שעדיף משהו אחר,
        תודה מראש!!!

        פ מנותק
        פ מנותק
        פייביש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אני-ואני רמקולים של ימאהה לא שווים את הכסף. אפשר לקנות בחצי ממנו שני מוניטורים אכזזזריים של JBL

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שרולי מיוזיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @אני-ואני @מנחם-studio אם אפשר לתת שמות של הדגמים שנבין במה מדובר תודה

          אני ואניא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שרולי מיוזיק

            @אני-ואני @מנחם-studio אם אפשר לתת שמות של הדגמים שנבין במה מדובר תודה

            אני ואניא מנותק
            אני ואניא מנותק
            אני ואני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני ואני
            #7

            @שרולי-מיוזיק אין לי שמץ…
            רמקולים של טיירוס 5.
            @פייביש זה מתאים לטיירוס 5? אם כן תגיד איזה רמקולים .

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אני ואניא אני ואני

              @שרולי-מיוזיק אין לי שמץ…
              רמקולים של טיירוס 5.
              @פייביש זה מתאים לטיירוס 5? אם כן תגיד איזה רמקולים .

              פ מנותק
              פ מנותק
              פייביש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @אני-ואני זה מתאים לכל דבר פשוט מחברים PL

              קורג PA 700ק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פייביש

                @אני-ואני זה מתאים לכל דבר פשוט מחברים PL

                קורג PA 700ק מנותק
                קורג PA 700ק מנותק
                קורג PA 700
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @פייביש זה מיועד לאורגן ימהה, או לכל דבר כגון אורגן של קורג וכדו’?

                למדןל אני ואניא 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • קורג PA 700ק קורג PA 700

                  @פייביש זה מיועד לאורגן ימהה, או לכל דבר כגון אורגן של קורג וכדו’?

                  למדןל מנותק
                  למדןל מנותק
                  למדן
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @קורג-PA-700
                  ניתן להשתמש איתו להכל זה חיבורי xlr אבל זה מותאם לטיירוס כי זה מתלבש עליו

                  מעוניינים לקנות מקצבים?! לכל סוגי האורגניות!
                  היכנסו לכאן!
                  https://beatplus.co.il/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • קורג PA 700ק קורג PA 700

                    @פייביש זה מיועד לאורגן ימהה, או לכל דבר כגון אורגן של קורג וכדו’?

                    אני ואניא מנותק
                    אני ואניא מנותק
                    אני ואני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @קורג-PA-700 כן לטיירוס 5
                    תכלס’ מה הכי מומלץ?

                    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אני ואניא אני ואני

                      @קורג-PA-700 כן לטיירוס 5
                      תכלס’ מה הכי מומלץ?

                      למדןל מנותק
                      למדןל מנותק
                      למדן
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @אני-ואני הנ"ל
                      אני גם משתמש איתו

                      מעוניינים לקנות מקצבים?! לכל סוגי האורגניות!
                      היכנסו לכאן!
                      https://beatplus.co.il/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אברהם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        מישהו יכול לכתוב תכלס דגמים ובערך מחירים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אני ואניא אני ואני

                          שלום אשמח לשמוע מבעלי הטיירוס 5 (וגם מאחרים) האם הרמקולים של יאמהה מומלצים מבחינת סאונד או שעדיף משהו אחר,
                          תודה מראש!!!

                          אורגו מדליא מנותק
                          אורגו מדליא מנותק
                          אורגו מדלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @אני-ואני עדיף JBL יותר איכותי אבל קצת פחות עוצמתי לשיקולך…

                          אני ואניא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אורגו מדליא אורגו מדלי

                            @אני-ואני עדיף JBL יותר איכותי אבל קצת פחות עוצמתי לשיקולך…

                            אני ואניא מנותק
                            אני ואניא מנותק
                            אני ואני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אורגו-מדלי כבר יש לי את הרמקולים של ימאהה

                            אורגו מדליא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אני ואניא אני ואני

                              @אורגו-מדלי כבר יש לי את הרמקולים של ימאהה

                              אורגו מדליא מנותק
                              אורגו מדליא מנותק
                              אורגו מדלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @אני-ואני חחח רק עכשיו שמתי לב כמה זמן עבר סבבה יאלה לילט

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              6

                              מחובר

                              3.7k

                              משתמשים

                              3.1k

                              נושאים

                              51.6k

                              פוסטים

                              ניוזלטר

                              ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                              תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                              אתר מאובטח SSL בתוקף

                              מידע

                              • צור קשר
                              • נבחרות המוזיקאי
                              • תקנון הפורום
                              • חיפוש מתקדם

                              הקהילה

                              • כל הקטגוריות
                              • המוזיקאי בווטסאפ
                              • דיונים אחרונים
                              • תגיות פופולריות

                              המוזיקאי.

                              הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                              © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                              נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                              • חפש באמצעות Google
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • יצירת קשר