דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קורג | korg
  4. סייצן בסולו
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סייצן בסולו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר קורג | korg
48 פוסטים 9 כותבים 1.1k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צפונבוןצ מנותק
    צפונבוןצ מנותק
    צפונבון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מישהו יודע איך אפרים מרקוביץ (וגם רפי שטיין) עושים שיהיה סייצן בסולו? כלומר ביד ימין?
    אני זוכר שדיברו על זה זה פה פעם ולא יצא לאף אחד תשובה משמעותית.
    (לדעתי זה במידי שיוצא מתוך ערוץ מסויים במקצב, ונכנס חזרה לסולו, אבל אני לא יודע איך עושים את זה)

    יעל דייןי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צפונבוןצ מנותק
      צפונבוןצ מנותק
      צפונבון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      זה נשמע מטורף, ואני חייב לדעת איך עושים את זה!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Studio BitS מנותק
        Studio BitS מנותק
        Studio Bit
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יעקב-קוט זה נמצא באפקטים עצמם של הסאונדים תגדיר LFO לווליום או לפיטר לפי 1/4

        צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Studio BitS Studio Bit

          @יעקב-קוט זה נמצא באפקטים עצמם של הסאונדים תגדיר LFO לווליום או לפיטר לפי 1/4

          צפונבוןצ מנותק
          צפונבוןצ מנותק
          צפונבון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Studio-Bit בתוך ההגדרה של הדגימה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Studio BitS מנותק
            Studio BitS מנותק
            Studio Bit
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
            #5

            @יעקב-קוט אפשר לעשות אפקטים לכל סאונד בקורג לא קשור לדגימה וכל אפקט אפשר להגדיר לו שיעבוד עם LFO או עם אפטרטאצ’ או ג’ויסטיק וכו’ (זוכר את זה עוד בזמנו שיהיה לי PA600)6dc71ca448d0fc6538997ccfe357127d_pc.jpg

            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Studio BitS Studio Bit

              @יעקב-קוט אפשר לעשות אפקטים לכל סאונד בקורג לא קשור לדגימה וכל אפקט אפשר להגדיר לו שיעבוד עם LFO או עם אפטרטאצ’ או ג’ויסטיק וכו’ (זוכר את זה עוד בזמנו שיהיה לי PA600)6dc71ca448d0fc6538997ccfe357127d_pc.jpg

              צפונבוןצ מנותק
              צפונבוןצ מנותק
              צפונבון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צפונבון
              #6

              @Studio-Bit ממש לא הבנתי איפה, אתה יכול להסביר לי שלב שלב כמו לטמבל קלאסי? גם התמונה לא ממש עוזרת לי , כי אני עם PA3 וזה ממשק של 5

              Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צפונבוןצ צפונבון

                @Studio-Bit ממש לא הבנתי איפה, אתה יכול להסביר לי שלב שלב כמו לטמבל קלאסי? גם התמונה לא ממש עוזרת לי , כי אני עם PA3 וזה ממשק של 5

                Studio BitS מנותק
                Studio BitS מנותק
                Studio Bit
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                כמו לטמבל קלאסי?

                דווקא אני הטמבל כי אני כותב מזיכרון של שנים אחורה… אם היה לי קורג…

                צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Studio BitS Studio Bit

                  @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                  כמו לטמבל קלאסי?

                  דווקא אני הטמבל כי אני כותב מזיכרון של שנים אחורה… אם היה לי קורג…

                  צפונבוןצ מנותק
                  צפונבוןצ מנותק
                  צפונבון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @Studio-Bit אז איך אתה מצלם מסך?

                  Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צפונבוןצ צפונבון

                    @Studio-Bit אז איך אתה מצלם מסך?

                    Studio BitS מנותק
                    Studio BitS מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                    אז איך אתה מצלם מסך?

                    נכנסתי לאתר של קורג חיפוש מהיר של האפקטים…
                    בגדול אם אתה מבין טיפה בעיצוב סאונד זה לא אמור להיות מורכב בכלל

                    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Studio BitS Studio Bit

                      @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                      אז איך אתה מצלם מסך?

                      נכנסתי לאתר של קורג חיפוש מהיר של האפקטים…
                      בגדול אם אתה מבין טיפה בעיצוב סאונד זה לא אמור להיות מורכב בכלל

                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @Studio-Bit איזה אפקט? מה השם שלו?

                      Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צפונבוןצ צפונבון

                        @Studio-Bit איזה אפקט? מה השם שלו?

                        Studio BitS מנותק
                        Studio BitS מנותק
                        Studio Bit
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                        #11

                        @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                        איזה אפקט? מה השם שלו?

                        סביר להניח שאפקט הפילטר יהיה טוב בשביל זה… חפש אפקט בשם Autofilter. אני מאמין שחברה כאן עם קורג ידריכו אותך הרבה יותר טוב תתייג אם אתה יודע…

                        צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Studio BitS Studio Bit

                          @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                          איזה אפקט? מה השם שלו?

                          סביר להניח שאפקט הפילטר יהיה טוב בשביל זה… חפש אפקט בשם Autofilter. אני מאמין שחברה כאן עם קורג ידריכו אותך הרבה יותר טוב תתייג אם אתה יודע…

                          צפונבוןצ מנותק
                          צפונבוןצ מנותק
                          צפונבון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @Studio-Bit טוב אין אפקט כזה אצלי, אולי הם ידעו.
                          @קורג
                          @קורג-PA-4X
                          @אהרון-לייפער
                          @קורג-PA-700
                          לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.
                          אתה יודע למי עוד יש קורג ?

                          Studio BitS 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • צפונבוןצ צפונבון

                            @Studio-Bit טוב אין אפקט כזה אצלי, אולי הם ידעו.
                            @קורג
                            @קורג-PA-4X
                            @אהרון-לייפער
                            @קורג-PA-700
                            לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.
                            אתה יודע למי עוד יש קורג ?

                            Studio BitS מנותק
                            Studio BitS מנותק
                            Studio Bit
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                            #13

                            @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                            לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.

                            הסברתי לך בפשטות איך עושים את זה. אם לא הבנת אז איך תבין את הסיידצ’יין הנסתר???

                            צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Studio BitS Studio Bit

                              @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                              לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.

                              הסברתי לך בפשטות איך עושים את זה. אם לא הבנת אז איך תבין את הסיידצ’יין הנסתר???

                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @Studio-Bit מה הסברת??

                              Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צפונבוןצ צפונבון

                                @Studio-Bit טוב אין אפקט כזה אצלי, אולי הם ידעו.
                                @קורג
                                @קורג-PA-4X
                                @אהרון-לייפער
                                @קורג-PA-700
                                לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.
                                אתה יודע למי עוד יש קורג ?

                                Studio BitS מנותק
                                Studio BitS מנותק
                                Studio Bit
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                טוב אין אפקט כזה אצלי,

                                כל אפקט מודלוציה יתן לך סיידצ’יין…

                                צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צפונבוןצ צפונבון

                                  @Studio-Bit מה הסברת??

                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                  מה הסברת??

                                  כל אפקט אפשר להגדיר לו שיעבוד עם LFO או עם אפטרטאצ’ או ג’ויסטיק וכו’
                                  תתעלם מהעיצוב השונה של PA5 האפקט נשאר אותו אפקט תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה
                                  8d35e67252454b657f83fc04feaa0909_pc.jpg

                                  צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • Studio BitS Studio Bit

                                    @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                    טוב אין אפקט כזה אצלי,

                                    כל אפקט מודלוציה יתן לך סיידצ’יין…

                                    צפונבוןצ מנותק
                                    צפונבוןצ מנותק
                                    צפונבון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @Studio-Bit מה הקשר בין מודולוציה לסיידציין?

                                    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צפונבוןצ צפונבון

                                      @Studio-Bit מה הקשר בין מודולוציה לסיידציין?

                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio BitS מנותק
                                      Studio Bit
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                      #18

                                      @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                      מה הקשר בין מודולוציה לסיידציין?

                                      יש מדולציה בשיר שזה מעבר טונלי ויש מדולציה בסאונד שזה מעבר בסאונד.
                                      כך שאתה צריך להגדיר לו שהמעבר בסאונד יהיה בקצב קבוע של כל רבע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • Studio BitS Studio Bit

                                        @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                        מה הסברת??

                                        כל אפקט אפשר להגדיר לו שיעבוד עם LFO או עם אפטרטאצ’ או ג’ויסטיק וכו’
                                        תתעלם מהעיצוב השונה של PA5 האפקט נשאר אותו אפקט תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה
                                        8d35e67252454b657f83fc04feaa0909_pc.jpg

                                        צפונבוןצ מנותק
                                        צפונבוןצ מנותק
                                        צפונבון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @Studio-Bit כתב בסייצן בסולו:

                                        תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה

                                        הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.

                                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צפונבוןצ צפונבון

                                          @Studio-Bit כתב בסייצן בסולו:

                                          תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה

                                          הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.

                                          Studio BitS מנותק
                                          Studio BitS מנותק
                                          Studio Bit
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:

                                          הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.

                                          מושלם אתה בכיוון. אם תעלה צילום מסך אני אוכל לסמן לך

                                          צפונבוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          8

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר