דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. תוכנה | DAW
  3. תוכנות להורדה
  4. איך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

איך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות להורדה
120 פוסטים 24 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Studio BitS Studio Bit

    @אביב-חאלו כתב באיך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור:

    היי! אני צריך עזרה בהתקנת cubase 14. אני יודע שהסבירו את זה פעם בפורום, אבל את האמת לא הבנתי כ"כ.
    לאחר ההתקנה שלב אחר שלב, אני מקבל הודעה שיש בעיה עם הרשיון (מצורף צילום מסך). ונראה לי שבגלל זה המחשב לא מזהה את cubase כתוכנה (א"א לפתוח פרוייקט CPR). אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי.
    תודה רבה!

    שים לב שאין שום בעיה והקיובס נפתח לך פשוט תלחץ על האיקס ותסגור את החלון
    (לגבי ההודעה פשוט לא התקנת בדראך הרגילה לכן זה מופיע)

    Aviv musicA מנותק
    Aviv musicA מנותק
    Aviv music
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #33

    @Studio-Bit כתב באיך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור:

    (לגבי ההודעה פשוט לא התקנת בדראך הרגילה לכן זה מופיע)

    (לגבי ההודעה פשוט לא התקנת בדראך הרגילה לכן זה מופיע)
    היי! קודם כל תודה על התגובה!
    מה הכוונה ‘לא התקנת בדרך הרגילה’?
    מה הדרך הרגילה?
    ואגב, כנראה שיש להודעת הרשיון הזו השלכות, כמו שכתבתי אי אפשר להפעיל את קבצי ה PCR, המחשב לא מזהה אותם. וגם רוב הפעמים הוא לא מזהה את הכרטיסי קול (מצורף צילום מסך).
    תודה רבה!!
    תמונה1.png

    Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Aviv musicA Aviv music

      @Studio-Bit כתב באיך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור:

      (לגבי ההודעה פשוט לא התקנת בדראך הרגילה לכן זה מופיע)

      (לגבי ההודעה פשוט לא התקנת בדראך הרגילה לכן זה מופיע)
      היי! קודם כל תודה על התגובה!
      מה הכוונה ‘לא התקנת בדרך הרגילה’?
      מה הדרך הרגילה?
      ואגב, כנראה שיש להודעת הרשיון הזו השלכות, כמו שכתבתי אי אפשר להפעיל את קבצי ה PCR, המחשב לא מזהה אותם. וגם רוב הפעמים הוא לא מזהה את הכרטיסי קול (מצורף צילום מסך).
      תודה רבה!!
      תמונה1.png

      Studio BitS מנותק
      Studio BitS מנותק
      Studio Bit
      מאסטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
      #34

      @אביב-חאלו כתב באיך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור:

      ואגב, כנראה שיש להודעת הרשיון הזו השלכות, כמו שכתבתי אי אפשר להפעיל את קבצי ה PCR, המחשב לא מזהה אותם. וגם רוב הפעמים הוא לא מזהה את הכרטיסי קול (מצורף צילום מסך).
      תודה רבה!!

      🤣🤣🤣🤣🤣
      שוב פעם לא התקנת בדרך הרגילה

      Aviv musicA תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Aviv musicA מנותק
        Aviv musicA מנותק
        Aviv music
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #35

        מה זה אומר? שאתה לא יודע איך פותרים את זה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Aviv musicA מנותק
          Aviv musicA מנותק
          Aviv music
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #36

          זה לא ‘שוב פעם’ אחי… התקנתי בסה"כ פעם אחת… תוכל להסביר לי איך מתקינים ‘בדרך הרגילה’?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Studio BitS Studio Bit

            @אביב-חאלו כתב באיך מורידים כל תוכנה של Steinberg פרוצה בגרסה המלאה? | מדריך פשוט וברור:

            ואגב, כנראה שיש להודעת הרשיון הזו השלכות, כמו שכתבתי אי אפשר להפעיל את קבצי ה PCR, המחשב לא מזהה אותם. וגם רוב הפעמים הוא לא מזהה את הכרטיסי קול (מצורף צילום מסך).
            תודה רבה!!

            🤣🤣🤣🤣🤣
            שוב פעם לא התקנת בדרך הרגילה

            Aviv musicA מנותק
            Aviv musicA מנותק
            Aviv music
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @Studio-Bit תוכל להסביר לי בבקשה איך מתקינים בדרך הרגילה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Studio BitS מנותק
              Studio BitS מנותק
              Studio Bit
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #38

              יש כאן באתר המון מידע תחפש אין עניין לענות על אותה שאלה עשרות פעמים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Aviv musicA מנותק
                Aviv musicA מנותק
                Aviv music
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #39
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Aviv musicA מנותק
                  Aviv musicA מנותק
                  Aviv music
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  תאמין לי שהחלטתי לכתוב רק אחרי שחיפשתי… כתוב שם להתקין דרך הורדה מהאינטרנט, זה מה שאתה מתכוון ‘בדרך הרגילה’? כי אני מתקין את התוכנה במצב אופליין במחשב אחר שאין לו חיבור לאינטרנט, דרך קובץ RAR שמפורסם כאן בפורום תחת השם ‘סיסמת חילוץ יוני J’. יש אפשרות לסדר את הבעיה של הרשיון גם במצב כזה של אופליין?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Studio BitS מנותק
                    Studio BitS מנותק
                    Studio Bit
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #41
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Studio BitS מנותק
                      Studio BitS מנותק
                      Studio Bit
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #42
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Studio BitS מנותק
                        Studio BitS מנותק
                        Studio Bit
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #43
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Studio BitS מנותק
                          Studio BitS מנותק
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                          #44

                          @אביב-חאלו אתה במצב אופליין חסר לך עדכונים. אם יש בעיות בכרטיס קול אולי הכרטיס קול שלך תקול?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Aviv musicA מנותק
                            Aviv musicA מנותק
                            Aviv music
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #45
                            1. אז אין דרך להתקין במצב אופליין? דרך קובץ RAR… עד עכשיו התקנתי ככה כל גרסה מגרסה 10 עד עכשיו.
                            2. הכרטיס בסדר גמור (בבדיקה במחשב אחר), כנראה הבעיה ברישיון.
                            3. אולי אני אנסה להוריד מסטיינברג את כל הקבצים להתקנה, ואני אעביר אותם באונקי למחשב השני + הקובץ פריצה, ואנסה להתקין בצורה הזו. לדעתך זה אמור לעזור?
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Studio BitS מנותק
                              Studio BitS מנותק
                              Studio Bit
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              סליחה שאני דוגרי אבל איך לכל הרוחות בעיה ברשיון משפיע על השמע???
                              כאשר פותחים את הקיובס מופיע לך הודעה שחסר לך איזה תוכנה ישנה של
                              Steinberg שקשורה לרשיון הישן שלהם אבל אם הקיובס נפתח זה אומר שהקיובס עובד.
                              מכאן שיש לך בעיות בשמע פעם עובד פעם לא עובד זה אומר שיש לך בעיה בכרטיס קול
                              תעשה הפעלה מחדש למחשב אולי זה יעזור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Aviv musicA מנותק
                                Aviv musicA מנותק
                                Aviv music
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #47

                                טוב… בכל מקרה תודה על הניסיון לעזור.
                                אף אחד לא אמר שיש בעיה של שמע… כנראה בכלל לא קראת מה כתבתי, כתבתי ‘רוב הפעמים התוכנה לא מזהה את הכרטיסי קול’, NO DRIVER… אתה יכול להיות דוגרי, אין בעיה… רק תקרא מה כתוב לפני שאתה עונה.
                                תודה בכל אופן!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Studio BitS מנותק
                                  Studio BitS מנותק
                                  Studio Bit
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Studio Bit
                                  #48

                                  @אביב-חאלו
                                  אתה עושה סלט

                                  1. רשיון לא קשור לשמע.
                                  2. ההודעה שמופיע לך זה בגלל שחסר לך תוכנה ישנה לא קריטי.
                                  3. No Driver זה אומר שחסר לך דרייבר כך שזה לא משנה איזה כרטיס קול יש לך אתה לא תצליח לשמוע כי אין לך דרייבר
                                    זה נכון שפעם הדרייבר היה מותקן ביחד עם התוכנה וכיום צריך להתקין אותו בנפרד
                                  4. מה שהתוכנה מזהה את הקבצים כתוכנה אחרת פשוט תעשה על הקובץ פתח באמצעות Cubase 14 תמיד וזהו.
                                    טיפ קטן ממני להבא אל תכתוב ממה נראה לך שהבעיה נובעת את זה תשאיר לנו.

                                  ושוב פעם אם היית בודק כאן באתר היית רואה שאת מה שאני כותב לך כתבו הרבה לפני
                                  עריכה: עובר על הפוסטים האחרונים שלך כאן לא רואה שהזכרת NO driver

                                  Aviv musicA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • Aviv musicA Aviv music

                                    היי! אני צריך עזרה בהתקנת cubase 14. אני יודע שהסבירו את זה פעם בפורום, אבל את האמת לא הבנתי כ"כ.
                                    לאחר ההתקנה שלב אחר שלב, אני מקבל הודעה שיש בעיה עם הרשיון (מצורף צילום מסך). ונראה לי שבגלל זה המחשב לא מזהה את cubase כתוכנה (א"א לפתוח פרוייקט CPR). אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי.
                                    תודה רבה!
                                    תמונה4.png

                                    SHLNXS מנותק
                                    SHLNXS מנותק
                                    SHLNX
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
                                    #49
                                    פוסט זה נמחק!
                                    Aviv musicA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Studio BitS Studio Bit

                                      @אביב-חאלו
                                      אתה עושה סלט

                                      1. רשיון לא קשור לשמע.
                                      2. ההודעה שמופיע לך זה בגלל שחסר לך תוכנה ישנה לא קריטי.
                                      3. No Driver זה אומר שחסר לך דרייבר כך שזה לא משנה איזה כרטיס קול יש לך אתה לא תצליח לשמוע כי אין לך דרייבר
                                        זה נכון שפעם הדרייבר היה מותקן ביחד עם התוכנה וכיום צריך להתקין אותו בנפרד
                                      4. מה שהתוכנה מזהה את הקבצים כתוכנה אחרת פשוט תעשה על הקובץ פתח באמצעות Cubase 14 תמיד וזהו.
                                        טיפ קטן ממני להבא אל תכתוב ממה נראה לך שהבעיה נובעת את זה תשאיר לנו.

                                      ושוב פעם אם היית בודק כאן באתר היית רואה שאת מה שאני כותב לך כתבו הרבה לפני
                                      עריכה: עובר על הפוסטים האחרונים שלך כאן לא רואה שהזכרת NO driver

                                      Aviv musicA מנותק
                                      Aviv musicA מנותק
                                      Aviv music
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #50

                                      @Studio-Bit אוקיי!
                                      תודה אחי!
                                      NO DRIVER בתמונה שצרפתי https://hamusicay.com/assets/uploads/files/1741251572174-תמונה1.png
                                      תודה חבר!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • SHLNXS SHLNX

                                        פוסט זה נמחק!

                                        Aviv musicA מנותק
                                        Aviv musicA מנותק
                                        Aviv music
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #51

                                        @SHLNX אני אנסה תודה מלך!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • my avi_shl אוזןM מנותק
                                          my avi_shl אוזןM מנותק
                                          my avi_shl אוזן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #52
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          13

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.6k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר