דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. פורום חומרה
  3. ציוד הגברה
  4. 712 או 912
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

712 או 912

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ציוד הגברה
6 פוסטים 2 כותבים 391 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.א. מיוזיקא מחובר
    א.א. מיוזיקא מחובר
    א.א. מיוזיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אהלן חברים יקרים אני רוצה לקנות בוקסה נוספת (יש לי 712 RCF) ואשמח לחוות דעת על ההיתרונות והחסרונות של 912 לגבי 712 ומה המחירים
    תודה רבה !!

    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.א. מיוזיקא א.א. מיוזיק

      אהלן חברים יקרים אני רוצה לקנות בוקסה נוספת (יש לי 712 RCF) ואשמח לחוות דעת על ההיתרונות והחסרונות של 912 לגבי 712 ומה המחירים
      תודה רבה !!

      צפונבוןצ מנותק
      צפונבוןצ מנותק
      צפונבון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צפונבון
      #2

      @א-א-מיוזיק 912 כמובן יותר טובה בהרבה, היא נשמעת הרבה יותר טוב, היא שוקלת פחות, היא עוצמתית יותר והפער במחיר לא מאוד משמעותי…
      הנה למשל בחנות הכי זולה שמצאתי- 912 לעומת 712 הבדל של 300 שקל…
      (אישית אני חושב שאם כבר שדרוג אז כדאי לעבור לרמקול 15, אבל זה שיקול שתלוי בצרכים שלך.)
      מקווה שהועלתי!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        אגב לא הבנתי אתה מתכוון לשים בצד ימין רמקול 712 ובצד שמאל 912? זה ישמע מוזר , כי הסאונד שלהם שונה ממש אחת מהשניה…

        א.א. מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צפונבוןצ צפונבון

          אגב לא הבנתי אתה מתכוון לשים בצד ימין רמקול 712 ובצד שמאל 912? זה ישמע מוזר , כי הסאונד שלהם שונה ממש אחת מהשניה…

          א.א. מיוזיקא מחובר
          א.א. מיוזיקא מחובר
          א.א. מיוזיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יעקב-קוט אבל הבנתי שב912 יש קומפרוסר שאם הגעת לעוצמה מסוימת זה יכול לגרום להנתחה דרסטית של הכלי , ואם זה בסדר אז אולי שווה לקנות 912 לשמש לאחד מהצדדים ובהמשך להעביר ל912 גם את ה712?

          צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.א. מיוזיקא א.א. מיוזיק

            @יעקב-קוט אבל הבנתי שב912 יש קומפרוסר שאם הגעת לעוצמה מסוימת זה יכול לגרום להנתחה דרסטית של הכלי , ואם זה בסדר אז אולי שווה לקנות 912 לשמש לאחד מהצדדים ובהמשך להעביר ל912 גם את ה712?

            צפונבוןצ מנותק
            צפונבוןצ מנותק
            צפונבון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @א.א.-מיוזיק קודם כל, אם הבנתי נכון למה אתה מתכוון , קוראים לזה לימיטד, ויש את זה גם ב- 712, ואם זה הופעל, סימן שהיית כפסע מלשרוף את הרמקול שלך.
            דבר שני, זה לא רלוונטי כי עדיין הלימטד של רמקול ימין שלך יופעל, נניח, אבל רמקול שמאל ימשיך לעבוד יופי בלי בעיות.
            דבר שלישי הכי משמעותי, שהסאונד שלהם שונה מאוד
            אחד מהשני, (שים לב שבאמת לא דיברתי על ווליום אלא על סאונד, גם כי זה פחות מורגש, וגם כי אתה יכול במכוון שברמקול החזק לשים נמוך יותר, אבל עדיין כמו שאמרתי זה ישמע מוזר בגלל הסאונד השונה.)

            א.א. מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צפונבוןצ צפונבון

              @א.א.-מיוזיק קודם כל, אם הבנתי נכון למה אתה מתכוון , קוראים לזה לימיטד, ויש את זה גם ב- 712, ואם זה הופעל, סימן שהיית כפסע מלשרוף את הרמקול שלך.
              דבר שני, זה לא רלוונטי כי עדיין הלימטד של רמקול ימין שלך יופעל, נניח, אבל רמקול שמאל ימשיך לעבוד יופי בלי בעיות.
              דבר שלישי הכי משמעותי, שהסאונד שלהם שונה מאוד
              אחד מהשני, (שים לב שבאמת לא דיברתי על ווליום אלא על סאונד, גם כי זה פחות מורגש, וגם כי אתה יכול במכוון שברמקול החזק לשים נמוך יותר, אבל עדיין כמו שאמרתי זה ישמע מוזר בגלל הסאונד השונה.)

              א.א. מיוזיקא מחובר
              א.א. מיוזיקא מחובר
              א.א. מיוזיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יעקב-קוט בסוף קניתי 712 נוסף ,
              בכל אופן תודה רבה !!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              תגובה
              • תגובה כנושא
              התחברו כדי לפרסם תגובה
              • מהישן לחדש
              • מהחדש לישן
              • הכי הרבה הצבעות


              18

              מחובר

              3.7k

              משתמשים

              3.1k

              נושאים

              51.0k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
              • חפש באמצעות Google
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • יצירת קשר