הנושאים החמים
טוען נתונים...
ביצוע לייב שלי (שירה ונגינה)
שיתוף התוצרת
6
פוסטים
2
כותבים
242
צפיות
2
עוקבים
-
פוסט זה נמחק!
-
@יעקב-קוט
1.mp3
אל תכעס עליי העברתי על זה את האוזון 11@Studio-Bit כתב בביצוע לייב שלי (שירה ונגינה):
@יעקב-קוט
1.mp3
אל תכעס עליי העברתי על זה את האוזון 11לא הבנתי… ??
-
@Studio-Bit כתב בביצוע לייב שלי (שירה ונגינה):
@יעקב-קוט
1.mp3
אל תכעס עליי העברתי על זה את האוזון 11לא הבנתי… ??
-
@Studio-Bit כתב בביצוע לייב שלי (שירה ונגינה):
@יעקב-קוט כתב בביצוע לייב שלי (שירה ונגינה):
לא הבנתי… ??
קצת ניפחתי את השיר תקשיב לזה…
שמעתי. בעצם רמת הכניסה במחשב הייתה נמוכה מידי?
אני מקליט דרך מיקסר ברינגר X1832USB למחשב, באודיוסיטי. (ואני לא ממש יודע להתעסק בזה, אני עדיין לומד דרך דרך ניסוי וטעייה, אז אשמח אם תעזור לי להשתפר)