עדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...
-
@שלום-צוקר שוב אתם מתחילים? אני הייתי שם וזה לא היה בכוונה.
רק בקטע הסופי באמת זה היה יותר שקט. עשינו את זה ממש בסוף ולא אחזנו שאין בלנס. לא צריך ליצור פוליטיקה מכל טעות אנוש קלילה.
תעשו מה שלוי עשה. תגבירו ווליום בקטע של יוחנן… לא מסובך.
@BK-קלידים כמה לקוחות יש לעדי???
-
@נפתלי-בר-נתן כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
יותר נקי ויתר מחליק באוזן
זה פיוצ’ר באונ’ס!!
מי מחפש ניקיון שם?! אני מחפש את הלכלוך…@לוי-ל כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
זה פיוצ’ר באונ’ס!!
מי מחפש ניקיון שם?! אני מחפש את הלכלוך…||ספויילר||יש מלוכלך ויש מציק באוזן…
-
@BK-קלידים יש לך דגימות גיטרה חשמלית להחלפה/מכירה?
אגב ידוע לך לגבי הדגימה של הגיטרה חשמלית של עדי של סינגולדה סולו איך הוא יצר אותה?
הרי אבי סינגולדה לא נותן לדגום אותו -
@BK-קלידים יש לך דגימות גיטרה חשמלית להחלפה/מכירה?
אגב ידוע לך לגבי הדגימה של הגיטרה חשמלית של עדי של סינגולדה סולו איך הוא יצר אותה?
הרי אבי סינגולדה לא נותן לדגום אותו -
0e37731b-8440-4e72-b9a8-121f623e03f5-עדכון אלקטריק-מלא.mp4
יש פה שני מקצבים וטראק אחד שאני בניתי לו…@BK-קלידים
כאחד שמכיר את הסט של עדי ,תוכל להגיד לי כמה מקצבים יש בסט שלו? ,
וכמובן כמה זה עולה בערך? ,והאם הסט שונה בין הפיי איי חמש לארבע,?
תודה רבה!