פלאגינים בחינם לזמן מוגבל
-
חברת האודיו WA PRUDUCTION הנודעת משחררת בשיתוף עם חברת audio plugin deals את הפלאגין Mutant Delay מתוצרתם,
לא ברור מתי יהיה המועד לסיום, אז כל הקודם זוכה…
להורדה לחצו כאן, הוסיפו את המוצר לעגלה, “רכשו” אותו, ופעלו לפי ההוראות שיישלחו אליכם למייל.
בהצלחה!
יש לציין ששרת ההורדות שלהם חסום בנטפרי, ויש לשלוח כל קובץ בנפרד לבדיקה. -
חברת האודיו WA PRUDUCTION הנודעת משחררת בשיתוף עם חברת audio plugin deals את הפלאגין Mutant Delay מתוצרתם,
לא ברור מתי יהיה המועד לסיום, אז כל הקודם זוכה…
להורדה לחצו כאן, הוסיפו את המוצר לעגלה, “רכשו” אותו, ופעלו לפי ההוראות שיישלחו אליכם למייל.
בהצלחה!
יש לציין ששרת ההורדות שלהם חסום בנטפרי, ויש לשלוח כל קובץ בנפרד לבדיקה.@איש-אחד כתב בפלאגינים בחינם לזמן מוגבל:
חברת האודיו WA PRUDUCTION הנודעת משחררת בשיתוף עם חברת audio plugin deals את הפלאגין Mutant Delay מתוצרתם,
לא ברור מתי יהיה המועד לסיום, אז כל הקודם זוכה…
להורדה לחצו כאן, הוסיפו את המוצר לעגלה, “רכשו” אותו, ופעלו לפי ההוראות שיישלחו אליכם למייל.
בהצלחה!
יש לציין ששרת ההורדות שלהם חסום בנטפרי, ויש לשלוח כל קובץ בנפרד לבדיקה.לא יודע אם זה עדיין בתוקף, אבל היה להם בחינם גם את זה:
https://bedroomproducersblog.com/2026/06/16/wa-production-vocal-splitter/ -
@איש-אחד כתב בפלאגינים בחינם לזמן מוגבל:
חברת האודיו WA PRUDUCTION הנודעת משחררת בשיתוף עם חברת audio plugin deals את הפלאגין Mutant Delay מתוצרתם,
לא ברור מתי יהיה המועד לסיום, אז כל הקודם זוכה…
להורדה לחצו כאן, הוסיפו את המוצר לעגלה, “רכשו” אותו, ופעלו לפי ההוראות שיישלחו אליכם למייל.
בהצלחה!
יש לציין ששרת ההורדות שלהם חסום בנטפרי, ויש לשלוח כל קובץ בנפרד לבדיקה.לא יודע אם זה עדיין בתוקף, אבל היה להם בחינם גם את זה:
https://bedroomproducersblog.com/2026/06/16/wa-production-vocal-splitter/ -
חברת cymatics נותנת הרבה פלאגינים וחבילות אודיו בחינם ועכשיו יש להם כל שבוע שידור שבזמן השידור הם נותנים הרבה מתנות חינם או הנחות שוות
יש לציין שכדי להוריד בפועל את מה שהם נותנים צריך את התוכנה שלהם אבל זה שווה את זה -
חברת cymatics נותנת הרבה פלאגינים וחבילות אודיו בחינם ועכשיו יש להם כל שבוע שידור שבזמן השידור הם נותנים הרבה מתנות חינם או הנחות שוות
יש לציין שכדי להוריד בפועל את מה שהם נותנים צריך את התוכנה שלהם אבל זה שווה את זה@Nissim-Wahnon מה זאת אומרת את התוכנה שלהם אני הרגע הורדתי סתם איזה פלאגין שלהם ולא היה צריך שום תוכנה אלא אם כן אתה מתכוון להשים את זה בתוכנה עצמה שזה אני לא עשיתי רק שמתי את זה במחשב, אגב נראה לי שכדי לקבל את הדברים שלהם כל שבוע צריך להירשם לזה לפני.
-
חברת cymatics נותנת הרבה פלאגינים וחבילות אודיו בחינם ועכשיו יש להם כל שבוע שידור שבזמן השידור הם נותנים הרבה מתנות חינם או הנחות שוות
יש לציין שכדי להוריד בפועל את מה שהם נותנים צריך את התוכנה שלהם אבל זה שווה את זה@Nissim-Wahnon נכון, יש להם תוצרים טובים כללית, לאחרונה הם התחילו עם השידור שהוא נמרח על איזה 4 שעות (בלי כתוביות) בדרך כלל בימי חמישי שבו הם משחררים פלאגינים סמפלים ודגימות (בחינם ויש גם מחירים נמוכים על דברים מסויימים…)
@יהודה-גוטסמן-Y.G לאחרונה אפשר להוריד רק דרך התוכנה, זה נרשם על שמך ואז באזור שלך אתה יכול להוריד, אולי יש דברים אחרים שלא.
וצריך להירשם ללייב כל שבוע - יש בדרך כלל באיזור ה4,000 איש בלייב.

-
@Nissim-Wahnon נכון, יש להם תוצרים טובים כללית, לאחרונה הם התחילו עם השידור שהוא נמרח על איזה 4 שעות (בלי כתוביות) בדרך כלל בימי חמישי שבו הם משחררים פלאגינים סמפלים ודגימות (בחינם ויש גם מחירים נמוכים על דברים מסויימים…)
@יהודה-גוטסמן-Y.G לאחרונה אפשר להוריד רק דרך התוכנה, זה נרשם על שמך ואז באזור שלך אתה יכול להוריד, אולי יש דברים אחרים שלא.
וצריך להירשם ללייב כל שבוע - יש בדרך כלל באיזור ה4,000 איש בלייב.

@Benaya עשית שם מנוי?, אם כן זה שווה את הכסף או שזה עוד אחד שרוצה להשיג כמה שקלים
-
@Benaya עשית שם מנוי?, אם כן זה שווה את הכסף או שזה עוד אחד שרוצה להשיג כמה שקלים
@יהודה-גוטסמן-Y.G לא עשיתי מנוי, קניתי מהם פעמיים דגימות של 808 בכמה שקלים, כל השאר זה דברים שהם חילקו בחינם בעבר ובלייבים האחרונים.
-
@יהודה-גוטסמן-Y.G לא עשיתי מנוי, קניתי מהם פעמיים דגימות של 808 בכמה שקלים, כל השאר זה דברים שהם חילקו בחינם בעבר ובלייבים האחרונים.
@Benaya יש לך מושג אם זה שווה, ראיתי שיש שם 10 ימים חינם ואחר כך אם אתה רוצה אתה ממשיך את זה ב167$לשנה או 29$ לחודש אני מתלבט אם לעשות מנוי לזה מה אתה חושב?
-
@Benaya יש לך מושג אם זה שווה, ראיתי שיש שם 10 ימים חינם ואחר כך אם אתה רוצה אתה ממשיך את זה ב167$לשנה או 29$ לחודש אני מתלבט אם לעשות מנוי לזה מה אתה חושב?
@יהודה-גוטסמן-Y.G אתה יכול לעשות חינם ולבטל ותראה אם זה עוזר לך,
בפלאגינים שלהם עדיין לא יצא לי להשתמש רק בדגימות וקצת בסמפלים.אני לא הייתי משלם כל עוד אני לא רואה שזה ממש עוזר לי…