דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. קורג | korg
  4. באגים ב- PA5X
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

באגים ב- PA5X

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר קורג | korg
61 פוסטים 13 כותבים 1.9k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חובבן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    תודה רבה רבה!!!
    סקירה מעולה ומועילה!!!
    אני עם PA1000 באמת ולכן כנראה זה הצעד הנכון בשבילי
    אני רק מחכה שתסתיים המלחמה כי המשלוחים מטומן הופסקו כרגע
    שאלה קטנה שלא קשורה לנושא הקודם - אתה יודע אם אפשר לסמוך על המלאי B שלהם?
    הוא זול יותר ב 1000 ש"ח בערך לפני מע"מ.

    צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חובבן

      תודה רבה רבה!!!
      סקירה מעולה ומועילה!!!
      אני עם PA1000 באמת ולכן כנראה זה הצעד הנכון בשבילי
      אני רק מחכה שתסתיים המלחמה כי המשלוחים מטומן הופסקו כרגע
      שאלה קטנה שלא קשורה לנושא הקודם - אתה יודע אם אפשר לסמוך על המלאי B שלהם?
      הוא זול יותר ב 1000 ש"ח בערך לפני מע"מ.

      צפונבוןצ מנותק
      צפונבוןצ מנותק
      צפונבון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @חובבן אפשר לסמוך עליו בהחלט - אני קניתי את הסטנד הזה שם והוא הגיע במצב חדש לחלוטין חוץ מאיזה שריטה קטנטנה בגודל של ס"מ בקושי.
      שאלה חשובה - אתה בונה מקצבים בעצמך? אם כן - אתה בונה במחשב או באורגן? כי נכון להיום כמו שהזכרתי אי אפשר לבנות עליו בלי עבודת נמלים משוגעת. (רק עם מחשב) אז תיקח את זה בחשבון.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלמה גרינברגש שלמה גרינברג

        @יעקב-קוט
        האם אתה בטוח שהכפתור של נעילת הקצב עובד ? ייתכן ולחצת חזק מדאי עליו והתושבת נשברה , עצה שלי - כך אני עשיתי פתחתי את האורגן לפי הוראות של ai בגוגל והחלפתי אותו בכפתור פחות שימושי עכשיו זה מצויין
        אם האור נדלק לך בכפתור לכאורה זה עובד ואולי זה באג פנימי שייתכן שיש עליו אחריות , כי לי זה לא היה , בנוסף חשוב הדגשה שיש באג אם משתמשים באקס פאדר ( הסללידר המאוזן ) לגבי הסטאט סטופ לכן אל תשתמש בזה

        צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @שלמה-גרינברג כתב בבאגים ב- PA5X:

        בנוסף חשוב הדגשה שיש באג אם משתמשים באקס פאדר ( הסללידר המאוזן ) לגבי הסטאט סטופ לכן אל תשתמש בזה

        לא הבנתי למה אתה מתכוון…? אפשר בצורה יותר ברורה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צפונבוןצ צפונבון

          @חובבן אפשר לסמוך עליו בהחלט - אני קניתי את הסטנד הזה שם והוא הגיע במצב חדש לחלוטין חוץ מאיזה שריטה קטנטנה בגודל של ס"מ בקושי.
          שאלה חשובה - אתה בונה מקצבים בעצמך? אם כן - אתה בונה במחשב או באורגן? כי נכון להיום כמו שהזכרתי אי אפשר לבנות עליו בלי עבודת נמלים משוגעת. (רק עם מחשב) אז תיקח את זה בחשבון.

          ח מנותק
          ח מנותק
          חובבן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @יעקב-קוט כתב בבאגים ב- PA5X:

          שאלה חשובה - אתה בונה מקצבים בעצמך? אם כן - אתה בונה במחשב או באורגן? כי נכון להיום כמו שהזכרתי אי אפשר לבנות עליו בלי עבודת נמלים משוגעת. (רק עם מחשב) אז תיקח את זה בחשבון.

          אני מסתמך בעיקר על סטים של אחרים שאני עורך מהיסוד
          משנה סאונדים, מסדר קצת במידי,
          גם שם אני אתקע?
          כי הבנתי ממך שרוב הבעיה היא בארטיקולציות ופילטרים וכדו’

          צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חובבן

            @יעקב-קוט כתב בבאגים ב- PA5X:

            שאלה חשובה - אתה בונה מקצבים בעצמך? אם כן - אתה בונה במחשב או באורגן? כי נכון להיום כמו שהזכרתי אי אפשר לבנות עליו בלי עבודת נמלים משוגעת. (רק עם מחשב) אז תיקח את זה בחשבון.

            אני מסתמך בעיקר על סטים של אחרים שאני עורך מהיסוד
            משנה סאונדים, מסדר קצת במידי,
            גם שם אני אתקע?
            כי הבנתי ממך שרוב הבעיה היא בארטיקולציות ופילטרים וכדו’

            צפונבוןצ מנותק
            צפונבוןצ מנותק
            צפונבון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @חובבן אני לא יודע מה אתה מתכוון “מסדר קצת במידי” מה אתה מסדר ואיך, אבל בעיקרון ככה אתה כמעט לא תתקע, אלא רק בבניית מקצבים חדשים.

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צפונבוןצ צפונבון

              @חובבן אני לא יודע מה אתה מתכוון “מסדר קצת במידי” מה אתה מסדר ואיך, אבל בעיקרון ככה אתה כמעט לא תתקע, אלא רק בבניית מקצבים חדשים.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חובבן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
              #20

              @יעקב-קוט באלקטרוני - מוחק את הסולו ויושב על התכנות
              בלייב אני יותר מתכנת לבד אבל לא צריך את כל הפילטרים והפקודות CC ככה שאין בעיה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח מנותק
                ח מנותק
                חובבן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @יעקב-קוט https://www.youtube.com/watch?v=kULFjMtA-M4
                למה לדעתך ליפת יש בצד גם את ה PA4?
                יכול להיות גיבוי לשעת צרה?..

                צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איש אחדא איש אחד

                  @יעקב-קוט בהקשר הזה, אבי דרור אמר בשיר הוא למלך בפרק האחרון שיש אצלו בבית כבר מעל שנה את ה-PA5X והוא לא נוגע בו כי הוא מפחד שהוא יבריז לו באמצע אירוע…

                  א.א. מיוזיקא מנותק
                  א.א. מיוזיקא מנותק
                  א.א. מיוזיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @איש-אחד מענין אותי לראות אותו מדבר עלז ה ,
                  אתה זוכר באיזה פרק ואיפה זה נמצא בערך?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חובבן

                    @יעקב-קוט https://www.youtube.com/watch?v=kULFjMtA-M4
                    למה לדעתך ליפת יש בצד גם את ה PA4?
                    יכול להיות גיבוי לשעת צרה?..

                    צפונבוןצ מנותק
                    צפונבוןצ מנותק
                    צפונבון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @חובבן אם היה לו חשש כזה הוא בכלל לא היה משתמש ב- 5. זה כנראה בגלל שהוא לא העביר את כל החומר שלו ל-5 ,או שסתם כך הוא רוצה כלי נוסף כקומה שנייה.

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צפונבוןצ צפונבון

                      @חובבן אם היה לו חשש כזה הוא בכלל לא היה משתמש ב- 5. זה כנראה בגלל שהוא לא העביר את כל החומר שלו ל-5 ,או שסתם כך הוא רוצה כלי נוסף כקומה שנייה.

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חובבן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
                      #24

                      @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
                      ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
                      הרבה יותר מקום
                      ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

                      שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
                      יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

                      צפונבוןצ הקלידן הצפוניה 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חובבן

                        @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
                        ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
                        הרבה יותר מקום
                        ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

                        שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
                        יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

                        צפונבוןצ מנותק
                        צפונבוןצ מנותק
                        צפונבון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
                        ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
                        לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
                        אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
                        אל תשכח שאנחנו חברים…😊

                        ח קלידיםק 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • צפונבוןצ צפונבון

                          @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
                          ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
                          לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
                          אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
                          אל תשכח שאנחנו חברים…😊

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חובבן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
                          #26

                          @יעקב-קוט כתב בבאגים ב- PA5X:

                          אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
                          אל תשכח שאנחנו חברים…

                          לרגע לא שוכח…😊 😊 😊
                          אם אתה צריך משהו - בכיף…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חובבן

                            @יעקב-קוט זהו שזה לא קומה שניה אלא בצד והוא לא נוגע בו
                            ולמה שלא כל החומר יהיה על ה - 5?
                            הרבה יותר מקום
                            ורוק ודאנס רואים בסרטון שהוא מוציא מה - 5, אז מה כבר יכול להיות באורגן השני?

                            שאלת אגב - באמת ההמרה ל KST דופקת את הסט?
                            יש לי את ה PA MANAGAR אם זה עוזר

                            הקלידן הצפוניה מנותק
                            הקלידן הצפוניה מנותק
                            הקלידן הצפוני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @חובבן
                            אשכרה שילמת להם?

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                              @חובבן
                              אשכרה שילמת להם?

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חובבן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובבן
                              #28

                              @הקלידן-הצפוני למה לא?
                              לדעתי שווה כל שקל
                              הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                              ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                              לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד
                              והייתי די טוב בשילוב ידני

                              הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חובבן

                                @הקלידן-הצפוני למה לא?
                                לדעתי שווה כל שקל
                                הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                                ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                                לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד
                                והייתי די טוב בשילוב ידני

                                הקלידן הצפוניה מנותק
                                הקלידן הצפוניה מנותק
                                הקלידן הצפוני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @חובבן כתב בבאגים ב- PA5X:

                                @הקלידן-הצפוני למה לא?
                                לדעתי שווה כל שקל
                                הצלחתי להביא את הסט שלי לרמה מטורפת
                                ויש לי כל מקצב וצליל שאי פעם חלמתי עליו בתוך PA1000
                                לא הייתי מגיע לזה בחיים לבד

                                באמת? למה?

                                בכל אופן, לי זה היה נראה שוד לשלם
                                ובסוף מי שמוכר את המקצבים שלי קנה מעצמו, אז אם אני צריך יש לי אצלו…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צפונבוןצ צפונבון

                                  @חובבן קודם כל זה שזה בצד ולא למעלה זה לא אומר כלום , י יש כאלו שיותר נוח להם אחד ליד השני מאשר שני קומות, כמו יואלי דיקמן, בני לאופר, ועוד הרבה. וחוץ מזה שגם לפני שנה , כששמואל יפת ניגן עם PA4 וגינוס 2 , הוא שם את הגינוס בצד ולפעמים עבר אליו. אז אתה רואה שהוא מעדיף ככה מ- 2 קומות.
                                  ומה ששאלת למה שלא כל החומר יהיה על ה-5 מסיבה מאוד פשוטה- כי ההמרה עושה בעיות לסט, ולוקח זמן לסדר את הכל, וחוץ מזה יכול לפעמים יש 2 סטים שמתנגשים אחד עם השני והכי קל ונוח זה פשוט לשים אותם על שני כלים נפרדים. (ספציפית לגבי שמואל יפת אני יודע שיש לו גם סט של אפרים מרקוביץ , וגם סט שלו , והכי קל זה לשים כל אחד על כלי אחד וזהו.)
                                  לגבי התוכנה -אני לא מכיר אותה, אבל ההגיון אומר שגם בתוכנה דברים ישתבשו, כי הסיבה לשיבושים זה בעיקר אפקטים שונים באורגן עצמו,
                                  אבל אם יש לך את התוכנה הזו -
                                  אל תשכח שאנחנו חברים…😊

                                  קלידיםק מנותק
                                  קלידיםק מנותק
                                  קלידים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30
                                  פוסט זה נמחק!
                                  חיים.ג.ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קלידיםק קלידים

                                    פוסט זה נמחק!

                                    חיים.ג.ח מנותק
                                    חיים.ג.ח מנותק
                                    חיים.ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים.ג.
                                    #31

                                    @קלידים
                                    ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                                    קלידיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חיים.ג.ח חיים.ג.

                                      @קלידים
                                      ובגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                                      קלידיםק מנותק
                                      קלידיםק מנותק
                                      קלידים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @חיים.ג. כתב בבאגים ב- PA5X:

                                      @קלידים
                                      וגנוס יש לו יוחנן נכון ?

                                      היה לו למשך תקופה קצרה. הוא רצה לנסות ולהשוות. והוא בסוף החליט שהוא נשאר על הקורג

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חובבן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
                                        עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

                                        צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חובבן

                                          @יעקב-קוט סתם שאלה - איך ההמרה של הסטים - אפילו הפנימית - מהדגמים הקודמים ל PA5?
                                          עזוב את האפקטים, אפשר לבנות על זה שהסט שלי ילווה אותי הלאה? יהיה שימושי לי?

                                          צפונבוןצ מנותק
                                          צפונבוןצ מנותק
                                          צפונבון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @חובבן קודם כל מבחינת ההמרה לכאורה לא אמור להיות הבדל בין ההמרה של האורגן להמרה של התוכנה.
                                          (ההבדלים ביניהם זה האפשרויות של שילוב וסידור סטים, שלא קיימת באורגן, אבל ההמרה נטו היא אותו דבר)
                                          אבל הנקודה היא שזה לא רק אפקטים שונים - הרי יש הרבה מקצבים כמעט ללא אפקטים.
                                          זה מנוע סאונד שונה לגמרי,
                                          זה כרטיס קול אחר, (ששונה דרסטית מכל הדגמים - כבר כתבתי פה פעם שאם היו משמיעים לי היום בפעם הראשונה ללא היכרות מוקדמת את ה - PA5X ושואלים אותי אם זה ימהה או קורג - הייתי מתלבט קשות…)
                                          אגב - מעבדי האפקטים של קורג תמיד פיגרו משמעותית אחרי ימהה, אבל ב- PA5X הם עשו קפיצה אדירה בנושא…
                                          אז כל זה גורם שהכול נשמע אחרת- לטוב ולמוטב… כלומר שאפילו באותו מקצב יכול להיות (וככה קרה לי) שווריאציה 1 נשמעת יותר טוב אחרי ההמרה, ווריאציה 2 נשמעת רע…
                                          למה? ככה… עובדה. אפילו באלאנס השתבש לי בהרבה מקצבים. תכלס יהיה לך הרבה עבודה עד שהכווול ישב כמו שצריך.
                                          (לא אומר לבנות מחדש, אבל תצטרך לערוך קלות כמעט את כל המקצבים)

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          22

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.8k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר