דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קבוצת נגינה
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

קבוצת נגינה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כלי נגינה
65 פוסטים 16 כותבים 1.4k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שירת העשבים

    לא באמת יצא לפועל, כתבתי בהלצה את התגובה שהיתה מתקבלת כנראה לו יצויר שהיה יוצא לפועל, (רציתי לחמם ת’שטח)
    בעל החלילית נראה לי כדאי שיבוא עם חלילית הן משום שיודע יותר טוב והן משום שאורגן יש כבר,

    • אל תכעסו עלי - אבל אני בכל זאת מעלה פעם נוספת את אופציית התופים הן משום שהוא התקשר אלי עוד פעם וביקש לדעת אם יש מצב, והן משום שיכול להיות שיש לו מקום טוב בשבילנו, (בנתיים יידל וייס לא אישר סופית את המיקום שהציע, ועוד לא יצר קשר ישיר), יש גם משהו בתופים שמוסיף לדעתי (אם כי האורגניסט כנראה ירגיש - ובצדק שזה קצת על חשבונו) , כמובן אנו פתוחים לתגובות התנגדות אין שום בעיה.
      למעיישה יש בע"ה אורגניסט, קלרינט, חלילית, סקספון, (תופים ?) מלודיקה (לפעמים) אין עדיין גיטריסט - למי שמעונין.
      צריך רק עוד סייעתא דשמיא, רצון ומרץ, ונצא לדרך בעז"ה.
    מ מנותק
    מ מנותק
    מוזיקה ללב
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #50

    @שירת-העשבים
    נו… רבויתי! להוציא מן הכח אל הפועל.
    🎤 🥁 🎹 🎷 🎼 🎻

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מוזיקה ללב

      @שירת-העשבים
      לדעתי גיטרה [כמובן משהו מקצועי ולא סתם מישהו שיודע להחזיק גיטרה ביד…] יכול מאד להוסיף לקצב ולהשלמת החבורה.

      דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו, שאם עושים את זה בשכונת מגורים זה צריך להסתיים עד השעה 11.
      ואם רוצים משהו בסגנון ‘ליל שישי’ עד השעות המאוחרות יותר, צריך משהו באיזו חורשה או משהו כזה. [אולי פארק הירקון/גני יהושע וכדומה].

      מאיר מיוזיק.מ מנותק
      מאיר מיוזיק.מ מנותק
      מאיר מיוזיק.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #51

      @מוזיקה-ללב אני יודע שיש במרכז ירושלים (דוידקה) במרכז כלל -חדר של מוזיקה שמכניסים אליו רק כאלה חרדים (לא יודע איך זה פועל…) בחינם, ומי שרוצה בא ומנגן

      B הפקותB תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מאיר מיוזיק.מ מאיר מיוזיק.

        @מוזיקה-ללב אני יודע שיש במרכז ירושלים (דוידקה) במרכז כלל -חדר של מוזיקה שמכניסים אליו רק כאלה חרדים (לא יודע איך זה פועל…) בחינם, ומי שרוצה בא ומנגן

        B הפקותB לא נמצא
        B הפקותB לא נמצא
        B הפקות
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #52

        @מאיר-מיוזיק. כתב בקבוצת נגינה:

        חדר של מוזיקה שמכניסים אליו רק כאלה חרדים (לא יודע איך זה פועל…) בחינם, ומי שרוצה בא ומנגן

        מגניב יש לך פרטים מה זה חנות של מוזיקה איך זה פועל זה כאילו חדרים אם כלי נגינה? ולמה שזה היה בחינם?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מוזיקה ללב
          כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
          #53

          בינתיים הנתונים הם, שזה ‘נפתח’ בקול רעש גדול.
          ונדם בקול רעש שלא נשמע…
          יהי זכר הקבוצה שרצתה להיפתח ברוך.🕯🕯 🕯

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          -1
          • משה אבוטבולמ מנותק
            משה אבוטבולמ מנותק
            משה אבוטבול
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #54

            למה אולי כדאי לעשות את זה משהו יותר לישיבישערס

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המוזיקאיה מנותק
              המוזיקאיה מנותק
              המוזיקאי
              ניהול
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #55

              למה זה לא מתקדם?

              ליצירת קשר: info@hamusicay.com

              בעזב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המוזיקאיה המוזיקאי

                למה זה לא מתקדם?

                בעזב מנותק
                בעזב מנותק
                בעז
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #56

                @המוזיקאי
                שלחתי מייל בוא נראה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                  המוזיקאי הרוסיה מנותק
                  המוזיקאי הרוסי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #57

                  זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
                  למישהו יש להציע?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יידל' וייסי מנותק
                    יידל' וייסי מנותק
                    יידל' וייס
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #58

                    לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המוזיקאי הרוסיה המוזיקאי הרוסי

                      זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
                      למישהו יש להציע?

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוזיקה ללב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #59

                      @המוזיקאי-הרוסי כתב בקבוצת נגינה:

                      זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
                      למישהו יש להציע?

                      @יידל-amp-amp-amp-x27-וייס כתב בקבוצת נגינה:

                      לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל

                      המיקום זה באמת הדבר שהכי קשה למצוא.
                      אם זה לא היה במרכז, כבר מזמן היה אפשר למצוא מקום.
                      אבל במרכז שאין לך מטר פנוי, למצוא מקום זה קשה.
                      זו המציאות.
                      מי שמתנדב לתת מקום או לחפש מקום, מתבקש לעשות זאת בהקדם…

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המוזיקאי הרוסיה מנותק
                        המוזיקאי הרוסיה מנותק
                        המוזיקאי הרוסי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #60

                        מה עם יוסל וייס? הבטיח לנו מיקום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוזיקה ללב

                          @המוזיקאי-הרוסי כתב בקבוצת נגינה:

                          זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
                          למישהו יש להציע?

                          @יידל-amp-amp-amp-x27-וייס כתב בקבוצת נגינה:

                          לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל

                          המיקום זה באמת הדבר שהכי קשה למצוא.
                          אם זה לא היה במרכז, כבר מזמן היה אפשר למצוא מקום.
                          אבל במרכז שאין לך מטר פנוי, למצוא מקום זה קשה.
                          זו המציאות.
                          מי שמתנדב לתת מקום או לחפש מקום, מתבקש לעשות זאת בהקדם…

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אריק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #61

                          @מוזיקה-ללב יש לי חדר גדול אטום עם תופים בב"ב
                          הבעיה שאני מנגן קלידים וראיתי פה עוד חברה שמנגנים קלידים,
                          אז צריך לראות מה אפשר לעשות.
                          אני מחפש חברה שמנגנים טוב! תופפן גיטרה ושירה.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אריק

                            @מוזיקה-ללב יש לי חדר גדול אטום עם תופים בב"ב
                            הבעיה שאני מנגן קלידים וראיתי פה עוד חברה שמנגנים קלידים,
                            אז צריך לראות מה אפשר לעשות.
                            אני מחפש חברה שמנגנים טוב! תופפן גיטרה ושירה.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוזיקה ללב
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                            #62

                            @אריק
                            בא נתחיל מזה:
                            א. אתה מסכים לתת בנדיבות לב את החדר בשביל זה?
                            ב. לסדר מי ינגן במה זה כבר הבעיה המשנית. אני מעריך שרוב החבר’ה שמנגנים, מנגנים על קלידים.
                            ג. בכל מקרה יצטרכו לעשות סדר מקצועי מי מנגן על מה (כי אם זה יהיה סתם אוסף של קלידנים, גיטריסטים, וכו’ וכו’, אני ממש לא חושב שישמעו משהו חוץ מהמווווון רעש באוזניים).

                            בקיצער למעיישה:
                            אם יש מקום ילע לקפוץ למים!
                            נראה לי שמי שנותן מקום יש לו זכות ראשונים להחליט במה הוא עצמו מנגן.
                            ואני חושב שהראשונים שיצרו קשר דרך ההנהלה, יש להם זכות הראשונים.
                            כל השאר שיצטרפו בהמשך בעזרת ה’ (-אני בטוח שאם זה יתחיל בצורה טובה, יהיה הרבה שירצו להצטרף). יהיה להם זכות משנית, ויצטרכו להשתלב על הבסיס הראשוני.

                            לפי מה שראיתי, יש לנו כאן קלרינט (שירת העשבים). קלידים (אריק ויידל וייס). פסנתר (יואל גלס וda5258). חלילית סופרן (moshe vasman).

                            @המוזיקאי-הרוסי @יידל-amp-amp-amp-x27-וייס @שירת-העשבים
                            מה דעתכם על הדברים?
                            נ.ב. אני יודע שזה הרבה סידור וניהול ותיווך בין החבר’ה, מי רוצה מה ואיך זה יעבוד בפועל. למרות שאני לא גר במרכז, אם זה שייך לנהל מרחוק, אני מנדב את עצמי לענין.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שירת העשבים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #63

                              תשואות חן חן לכולם, גם אני מסכים לגמרי עם הסברות של אריק, מי שמביא מיקום יש לו זכות קדימה,
                              יש גם סקספון, יש גם תופפן, ויש אפי’ אחד שיש לו ציוד ומיכשור סאונד מלא אם נרצה (לדעתי אין כ"כ צורך, אלא א"כ רוצים להקליט)
                              אבל כמו שהוא כתב יהיה זכות קדימה לבעל המקום ואח"כ למצטרפים הראשונים, ואחר כך לפי העניין ולפי המקצוענות.

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              0
                              • ש שירת העשבים

                                תשואות חן חן לכולם, גם אני מסכים לגמרי עם הסברות של אריק, מי שמביא מיקום יש לו זכות קדימה,
                                יש גם סקספון, יש גם תופפן, ויש אפי’ אחד שיש לו ציוד ומיכשור סאונד מלא אם נרצה (לדעתי אין כ"כ צורך, אלא א"כ רוצים להקליט)
                                אבל כמו שהוא כתב יהיה זכות קדימה לבעל המקום ואח"כ למצטרפים הראשונים, ואחר כך לפי העניין ולפי המקצוענות.

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוזיקה ללב
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #64

                                @שירת-העשבים
                                מי כבר יצר קשר עם ההנהלה למיטב ידיעתך?
                                יש כבר מישהו שדרך ההנהלה יצר איתך קשר?

                                איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מוזיקה ללב

                                  @שירת-העשבים
                                  מי כבר יצר קשר עם ההנהלה למיטב ידיעתך?
                                  יש כבר מישהו שדרך ההנהלה יצר איתך קשר?

                                  איש אחדא מנותק
                                  איש אחדא מנותק
                                  איש אחד
                                  DigitalAudio צוות פיקוח
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                                  #65

                                  @מוזיקה-ללב העברנו ל-@שירת-העשבים את פרטי הפונים למייל המערכת, שיתאם בין כולם.
                                  לצערי שלחו למייל המערכת רק שלושה: @שירת-העשבים, @מרדכי-S, ו-@יידל-amp-amp-amp-x27-וייס .
                                  כבר כתבנו מספר פעמים שהמעוניינים יכולים לשלוח מייל למייל השני של המערכת, שכתובתו-
                                  hamusicaystudio@gmail.com
                                  לציין שם וטלפון, עיר מגורים וכלי נגינה, וכמובן (לצורך זיהוי) שם המשתמש בפורום,
                                  ואנו נשתדל בע"ה ובל"נ להעביר ל-@שירת-העשבים את פרטי הפונים בכדי שיתאם בין כולם.
                                  בהצלחה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  תגובה
                                  • תגובה כנושא
                                  התחברו כדי לפרסם תגובה
                                  • מהישן לחדש
                                  • מהחדש לישן
                                  • הכי הרבה הצבעות


                                  28

                                  מחובר

                                  3.7k

                                  משתמשים

                                  3.1k

                                  נושאים

                                  51.8k

                                  פוסטים

                                  ניוזלטר

                                  ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                  תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                  אתר מאובטח SSL בתוקף

                                  מידע

                                  • צור קשר
                                  • נבחרות המוזיקאי
                                  • תקנון הפורום
                                  • חיפוש מתקדם

                                  הקהילה

                                  • כל הקטגוריות
                                  • המוזיקאי בווטסאפ
                                  • דיונים אחרונים
                                  • תגיות פופולריות

                                  המוזיקאי.

                                  הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                  © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                  נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                  • חפש באמצעות Google
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • יצירת קשר