קבוצת נגינה
-
בינתיים הנתונים הם, שזה ‘נפתח’ בקול רעש גדול.
ונדם בקול רעש שלא נשמע…
יהי זכר הקבוצה שרצתה להיפתח ברוך.

-
למה אולי כדאי לעשות את זה משהו יותר לישיבישערס
-
זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
למישהו יש להציע? -
לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל.
-
זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
למישהו יש להציע?@המוזיקאי-הרוסי כתב בקבוצת נגינה:
זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
למישהו יש להציע?@יידל-amp-amp-amp-x27-וייס כתב בקבוצת נגינה:
לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל
המיקום זה באמת הדבר שהכי קשה למצוא.
אם זה לא היה במרכז, כבר מזמן היה אפשר למצוא מקום.
אבל במרכז שאין לך מטר פנוי, למצוא מקום זה קשה.
זו המציאות.
מי שמתנדב לתת מקום או לחפש מקום, מתבקש לעשות זאת בהקדם… -
מה עם יוסל וייס? הבטיח לנו מיקום
-
@המוזיקאי-הרוסי כתב בקבוצת נגינה:
זה נתקע בגלל המיקום. צריך מקום לעשות את זה
למישהו יש להציע?@יידל-amp-amp-amp-x27-וייס כתב בקבוצת נגינה:
לכל אחד יש את הפחד מהשני יעלה זרקו את השכל
המיקום זה באמת הדבר שהכי קשה למצוא.
אם זה לא היה במרכז, כבר מזמן היה אפשר למצוא מקום.
אבל במרכז שאין לך מטר פנוי, למצוא מקום זה קשה.
זו המציאות.
מי שמתנדב לתת מקום או לחפש מקום, מתבקש לעשות זאת בהקדם…@מוזיקה-ללב יש לי חדר גדול אטום עם תופים בב"ב
הבעיה שאני מנגן קלידים וראיתי פה עוד חברה שמנגנים קלידים,
אז צריך לראות מה אפשר לעשות.
אני מחפש חברה שמנגנים טוב! תופפן גיטרה ושירה. -
@מוזיקה-ללב יש לי חדר גדול אטום עם תופים בב"ב
הבעיה שאני מנגן קלידים וראיתי פה עוד חברה שמנגנים קלידים,
אז צריך לראות מה אפשר לעשות.
אני מחפש חברה שמנגנים טוב! תופפן גיטרה ושירה.@אריק
בא נתחיל מזה:
א. אתה מסכים לתת בנדיבות לב את החדר בשביל זה?
ב. לסדר מי ינגן במה זה כבר הבעיה המשנית. אני מעריך שרוב החבר’ה שמנגנים, מנגנים על קלידים.
ג. בכל מקרה יצטרכו לעשות סדר מקצועי מי מנגן על מה (כי אם זה יהיה סתם אוסף של קלידנים, גיטריסטים, וכו’ וכו’, אני ממש לא חושב שישמעו משהו חוץ מהמווווון רעש באוזניים).בקיצער למעיישה:
אם יש מקום ילע לקפוץ למים!
נראה לי שמי שנותן מקום יש לו זכות ראשונים להחליט במה הוא עצמו מנגן.
ואני חושב שהראשונים שיצרו קשר דרך ההנהלה, יש להם זכות הראשונים.
כל השאר שיצטרפו בהמשך בעזרת ה’ (-אני בטוח שאם זה יתחיל בצורה טובה, יהיה הרבה שירצו להצטרף). יהיה להם זכות משנית, ויצטרכו להשתלב על הבסיס הראשוני.לפי מה שראיתי, יש לנו כאן קלרינט (שירת העשבים). קלידים (אריק ויידל וייס). פסנתר (יואל גלס וda5258). חלילית סופרן (moshe vasman).
@המוזיקאי-הרוסי @יידל-amp-amp-amp-x27-וייס @שירת-העשבים
מה דעתכם על הדברים?
נ.ב. אני יודע שזה הרבה סידור וניהול ותיווך בין החבר’ה, מי רוצה מה ואיך זה יעבוד בפועל. למרות שאני לא גר במרכז, אם זה שייך לנהל מרחוק, אני מנדב את עצמי לענין. -
תשואות חן חן לכולם, גם אני מסכים לגמרי עם הסברות של אריק, מי שמביא מיקום יש לו זכות קדימה,
יש גם סקספון, יש גם תופפן, ויש אפי’ אחד שיש לו ציוד ומיכשור סאונד מלא אם נרצה (לדעתי אין כ"כ צורך, אלא א"כ רוצים להקליט)
אבל כמו שהוא כתב יהיה זכות קדימה לבעל המקום ואח"כ למצטרפים הראשונים, ואחר כך לפי העניין ולפי המקצוענות. -
תשואות חן חן לכולם, גם אני מסכים לגמרי עם הסברות של אריק, מי שמביא מיקום יש לו זכות קדימה,
יש גם סקספון, יש גם תופפן, ויש אפי’ אחד שיש לו ציוד ומיכשור סאונד מלא אם נרצה (לדעתי אין כ"כ צורך, אלא א"כ רוצים להקליט)
אבל כמו שהוא כתב יהיה זכות קדימה לבעל המקום ואח"כ למצטרפים הראשונים, ואחר כך לפי העניין ולפי המקצוענות.@שירת-העשבים
מי כבר יצר קשר עם ההנהלה למיטב ידיעתך?
יש כבר מישהו שדרך ההנהלה יצר איתך קשר? -
@שירת-העשבים
מי כבר יצר קשר עם ההנהלה למיטב ידיעתך?
יש כבר מישהו שדרך ההנהלה יצר איתך קשר?@מוזיקה-ללב העברנו ל-@שירת-העשבים את פרטי הפונים למייל המערכת, שיתאם בין כולם.
לצערי שלחו למייל המערכת רק שלושה: @שירת-העשבים, @מרדכי-S, ו-@יידל-amp-amp-amp-x27-וייס .
כבר כתבנו מספר פעמים שהמעוניינים יכולים לשלוח מייל למייל השני של המערכת, שכתובתו-
hamusicaystudio@gmail.com
לציין שם וטלפון, עיר מגורים וכלי נגינה, וכמובן (לצורך זיהוי) שם המשתמש בפורום,
ואנו נשתדל בע"ה ובל"נ להעביר ל-@שירת-העשבים את פרטי הפונים בכדי שיתאם בין כולם.
בהצלחה!