דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. בלוגים
  3. מעבדים את זה: מרעיון ללהיט | יוחנן בלייך
  4. בדיקת ינשוף | האזנות וניתוחים למוסיקה חדשה
  5. סוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום)
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

סוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בדיקת ינשוף | האזנות וניתוחים למוסיקה חדשה
48 פוסטים 14 כותבים 1.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לוי לל לוי ל

    @יוחנן-בלייך הרבה יותר כיף לשמוע ככה מוזיקה!

    @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

    סרטוני סקירה של עיבודים בבקשה!

    מצטרף!

    מ מנותק
    מ מנותק
    מוישי 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @לוי-ל מצטרף…

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לוי לל לוי ל

      @יוחנן-בלייך הרבה יותר כיף לשמוע ככה מוזיקה!

      @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

      סרטוני סקירה של עיבודים בבקשה!

      מצטרף!

      N מנותק
      N מנותק
      natinati
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @לוי-ל מצטרף!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

        בדיקת ינשוף, פינת ביקורת המוזיקה שלי
        והפעם: “יצחק בן ארזה - בואי הרוח!”

        רק לאחר שסיימתי לצלם את הסרטון גיליתי שהשיר “עומדות היו” הוא בלחן של קרליבך. איכשהו לא ידעתי למה זה נשמע לי כ"כ קרליבכי… עכשיו אני יודע 😉
        כמו"כ גיליתי: הלחן של “הוו שואגין” הוא של משה דוד רוטמן.
        והקרדיט לכל העיבודים והמיקסים של קליין & ברי, ייעוץ אומנותי דוד בן ארזה.

        בדיקת ינשוף יצחק בן ארזה.mp4

        B הפקותB מנותק
        B הפקותB מנותק
        B הפקות
        כתב נערך לאחרונה על ידי B הפקות
        #9

        @יוחנן-בלייך ההוכחה הכי גדולה שאפשר לשמוע גם היום שירים בעורך 4 5 דקות אם הם טובים!!! (השיר ששמעתי הכי הרבה זה אהבתי וזה 5 וחצי דקות!),
        לגבי מה ששאלת על השיר בואי הרוח האם זה באמצע חליל או שריקה אז כן איצי ברי שורק ברקע, ראיתי סרטון שלו מקליט תשריקה
        ואני חושב שכן סוף סוף אלבום איכותי,
        ואגב קלין ברי מטורףףףף

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • לוי לל מנותק
          לוי לל מנותק
          לוי ל
          SynthMaster
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @B-הפקות עקרונית אני סולד מאוד מהעיבודים שלהם, עיבודים מאוד מסחרים, האלקטרוני שלהם תמיד נשמע פחות או יותר אותו הדבר(אני לא אוהב אותו, אבל זה כבר טעם אישי), והפעם הם הצליחו להפתיע גם אותי בעיבודים ובמקוריות, יש כאן כמה שירים שפשוט מדהימים כמו בואי הרוח, ודרור יקרא שזה רעיון ממש מקורי מבחינת עיבוד, וכן הלאה.

          B הפקותB תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • לוי לל לוי ל

            @B-הפקות עקרונית אני סולד מאוד מהעיבודים שלהם, עיבודים מאוד מסחרים, האלקטרוני שלהם תמיד נשמע פחות או יותר אותו הדבר(אני לא אוהב אותו, אבל זה כבר טעם אישי), והפעם הם הצליחו להפתיע גם אותי בעיבודים ובמקוריות, יש כאן כמה שירים שפשוט מדהימים כמו בואי הרוח, ודרור יקרא שזה רעיון ממש מקורי מבחינת עיבוד, וכן הלאה.

            B הפקותB מנותק
            B הפקותB מנותק
            B הפקות
            כתב נערך לאחרונה על ידי B הפקות
            #11

            @לוי-ל כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

            עקרונית אני סולד מאוד מהעיבודים שלהם, עיבודים מאוד מסחרים, האלקטרוני שלהם תמיד נשמע פחות או יותר אותו הדבר

            אבל אתה צריך להבין שזמר לא מבקש תעשה לי מוזיקה שלי שאני מחובר (כמו יצחק בן ארזה) אלא לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס , אין מה לעשות אם רוצים מוזיקה מסחרית שיתפוס ברדיו מלא פעמים, וגם לכן האלקטורני נשמע אותו דבר כי זה מה שכולם מבקשים מהם

            יהודה בורן אמר השבוע במלחינים שהוא הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

            לוי לל יוחנן בלייךי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

              בדיקת ינשוף, פינת ביקורת המוזיקה שלי
              והפעם: “יצחק בן ארזה - בואי הרוח!”

              רק לאחר שסיימתי לצלם את הסרטון גיליתי שהשיר “עומדות היו” הוא בלחן של קרליבך. איכשהו לא ידעתי למה זה נשמע לי כ"כ קרליבכי… עכשיו אני יודע 😉
              כמו"כ גיליתי: הלחן של “הוו שואגין” הוא של משה דוד רוטמן.
              והקרדיט לכל העיבודים והמיקסים של קליין & ברי, ייעוץ אומנותי דוד בן ארזה.

              בדיקת ינשוף יצחק בן ארזה.mp4

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @יוחנן-בלייך
              ישר כח על הפרשנות --מאוד מחכים לשמוע את ההסברים והתובנות
              משום מה חשבתי שהוא יוצא בסגנון של אחיו דוד בן ארזה
              סקרן אותי כי דוד בן ארזה מיוחד ביותר
              האלבום הזה חמוד אבל לא מצאתי איזה בשורה למוזיקה היהודית --חסידי קלאסי למי שאוהב

              יוחנן בלייךי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • B הפקותB B הפקות

                @לוי-ל כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                עקרונית אני סולד מאוד מהעיבודים שלהם, עיבודים מאוד מסחרים, האלקטרוני שלהם תמיד נשמע פחות או יותר אותו הדבר

                אבל אתה צריך להבין שזמר לא מבקש תעשה לי מוזיקה שלי שאני מחובר (כמו יצחק בן ארזה) אלא לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס , אין מה לעשות אם רוצים מוזיקה מסחרית שיתפוס ברדיו מלא פעמים, וגם לכן האלקטורני נשמע אותו דבר כי זה מה שכולם מבקשים מהם

                יהודה בורן אמר השבוע במלחינים שהוא הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                לוי לל מנותק
                לוי לל מנותק
                לוי ל
                SynthMaster
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                אין שום קשר, העיבודים שלהם מסחרים ובנאלים, אם הם היו רוצים להשקיע הם כבר היו עושים את זה, כאן נניח הם עשו את זה, ואין מקום בכלל להשוות לצועק אליך שהוא רמה גבוהה מאוד.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • לוי לל לוי ל

                  @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                  לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                  אין שום קשר, העיבודים שלהם מסחרים ובנאלים, אם הם היו רוצים להשקיע הם כבר היו עושים את זה, כאן נניח הם עשו את זה, ואין מקום בכלל להשוות לצועק אליך שהוא רמה גבוהה מאוד.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוזיקה ללב
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @לוי-ל
                  אני חושב שהדבר הטוב שיצא מהאלבום בואי הרוח,
                  להכיר את קליין-ברי, שהם יודעים להוציא מעצמם דברים מקוריים ויחודיים.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💯
                  2
                  • יצחק קי מנותק
                    יצחק קי מנותק
                    יצחק ק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    אכן יש שם שירים טובים יותר ויש פחות, אך ההגשה של יצחק בכל שיר למינהו זה מהגדולים שקיימים, מלבד הנשמה האדירה ששומעים מהלחן ומהקול העמוק. העיבוד גם כן מפתיע לטובה ברוב השירים, אך בעיקר מה שמייחד את הדיסק זה לקהל היעד המחפש זמר ושירים בעבודת יד ולא תעשייתיים כמו רוב המוחץ של השירים החדשים לבקרים…

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יצחק קי יצחק ק

                      אכן יש שם שירים טובים יותר ויש פחות, אך ההגשה של יצחק בכל שיר למינהו זה מהגדולים שקיימים, מלבד הנשמה האדירה ששומעים מהלחן ומהקול העמוק. העיבוד גם כן מפתיע לטובה ברוב השירים, אך בעיקר מה שמייחד את הדיסק זה לקהל היעד המחפש זמר ושירים בעבודת יד ולא תעשייתיים כמו רוב המוחץ של השירים החדשים לבקרים…

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוזיקה ללב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @יצחק-ק כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                      בעבודת יד

                      אהבתי מאד!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • B הפקותB B הפקות

                        @יוחנן-בלייך תודה רבה יוחנן,
                        פליז תעשה גם סרטונים על פלאגינים חדשים וסרטוני סקירה של עיבודים בבקשה!👃

                        יוחנן בלייךי מנותק
                        יוחנן בלייךי מנותק
                        יוחנן בלייך
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                        פלאגינים חדשים

                        אני מעלה כאן בפורום מלא פוסטים על פלאגינים חדשים - בעיקר חינמיים, אבל אין לי זמן לצלם עליהם סרטונים. ביוטיוב יש בד"כ סרטוני סקירה על כל פלאגין תחת השמש.

                        @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                        סרטוני סקירה של עיבודים

                        של עיבודים שלי?

                        לוי לל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B הפקותB B הפקות

                          @לוי-ל כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                          עקרונית אני סולד מאוד מהעיבודים שלהם, עיבודים מאוד מסחרים, האלקטרוני שלהם תמיד נשמע פחות או יותר אותו הדבר

                          אבל אתה צריך להבין שזמר לא מבקש תעשה לי מוזיקה שלי שאני מחובר (כמו יצחק בן ארזה) אלא לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס , אין מה לעשות אם רוצים מוזיקה מסחרית שיתפוס ברדיו מלא פעמים, וגם לכן האלקטורני נשמע אותו דבר כי זה מה שכולם מבקשים מהם

                          יהודה בורן אמר השבוע במלחינים שהוא הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                          יוחנן בלייךי מנותק
                          יוחנן בלייךי מנותק
                          יוחנן בלייך
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                          לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס

                          אני מסכים, קליין וברי, להבנתי, אם האמן בא ויושב עליהם שהוא רוצה משהו ספציפי ומיוחד, ויודע להסביר מה הוא רוצה, הוא יקבל. כך למשל בעיבודים למב"ד ועוד. הבעיה שרוב האמנים לא יודעים מה בדיוק הם רוצים, אז הם מקבלים עוד עיבוד.

                          @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                          הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                          לא מכיר את השיר, אבל המשפט הזה הוא הדבר הכי עצוב ששמעתי היום.

                          SHLNXS איציק שטייןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          😢 💯
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            @יוחנן-בלייך
                            ישר כח על הפרשנות --מאוד מחכים לשמוע את ההסברים והתובנות
                            משום מה חשבתי שהוא יוצא בסגנון של אחיו דוד בן ארזה
                            סקרן אותי כי דוד בן ארזה מיוחד ביותר
                            האלבום הזה חמוד אבל לא מצאתי איזה בשורה למוזיקה היהודית --חסידי קלאסי למי שאוהב

                            יוחנן בלייךי מנותק
                            יוחנן בלייךי מנותק
                            יוחנן בלייך
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @אילן-פ כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                            משום מה חשבתי שהוא יוצא בסגנון של אחיו דוד בן ארזה

                            הם מאד שונים זה מזה. נכחתי פעם ב"הלל מוזיקלי" משותף שלהם והיה דינמיקה מאד מעניינת.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

                              @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                              פלאגינים חדשים

                              אני מעלה כאן בפורום מלא פוסטים על פלאגינים חדשים - בעיקר חינמיים, אבל אין לי זמן לצלם עליהם סרטונים. ביוטיוב יש בד"כ סרטוני סקירה על כל פלאגין תחת השמש.

                              @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                              סרטוני סקירה של עיבודים

                              של עיבודים שלי?

                              לוי לל מנותק
                              לוי לל מנותק
                              לוי ל
                              SynthMaster
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @יוחנן-בלייך כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                              של עיבודים שלי?

                              ברור!, מצפים בקוצר רוח!(כגון העיבוד שעשית ל"פשוט יודע" שיצא ממש אתמול.)

                              @יוחנן-בלייך כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                              הבעיה שרוב האמנים לא יודעים מה בדיוק הם רוצים, אז הם מקבלים עוד עיבוד.

                              ליתר דיוק כמעט כל אומן שבא אליהם לא יודע מה הוא רוצה חוץ מבודדים ממש.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוזיקה ללב
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה ללב
                                #21

                                @יוחנן-בלייך
                                ישבתי היום על כל הביקורת אלבום שלך, היה לי פשוט תענוג.
                                בהחלט אלבום מדהים.
                                למרות שאני לא הכי מחובר לקול של יצחק בן ארזה, אבל יש לו משהו עמוק מתוך הלב שאין לו מתחרים. והלחנים? פשוט מיוחדים!
                                לגבי השיר ‘הוו שאגין’, דווקא אני חושב שזו מלודיה מאד פשוטה ולא ייחודית, ורק המילים מיוחדות.
                                תודה על הביקורת שעשית.
                                וכן, גם אני מצפה לסקירות ממך על עיבודים שאתה עושה.
                                מאד אוהב את הטעם שלך. חסר כאלה היום!

                                S איציק שטייןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

                                  @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                                  לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס

                                  אני מסכים, קליין וברי, להבנתי, אם האמן בא ויושב עליהם שהוא רוצה משהו ספציפי ומיוחד, ויודע להסביר מה הוא רוצה, הוא יקבל. כך למשל בעיבודים למב"ד ועוד. הבעיה שרוב האמנים לא יודעים מה בדיוק הם רוצים, אז הם מקבלים עוד עיבוד.

                                  @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                                  הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                                  לא מכיר את השיר, אבל המשפט הזה הוא הדבר הכי עצוב ששמעתי היום.

                                  SHLNXS מנותק
                                  SHLNXS מנותק
                                  SHLNX
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
                                  #22

                                  @לוי-ל כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                                  ואין מקום בכלל להשוות לצועק אליך שהוא רמה גבוהה מאוד.

                                  תודה אח יקר! מעריך את זה!

                                  "שימו איקיו על העבר שלכם, תקמפרסו את הדברים השליליים ותוסיפו ריוורב לרגעים היפים, החיים עצמם הם רק ערוצים, את המיקס תכתיבו אתם - היו הממקססים של חייכם!" (SHLNX)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 👑
                                  2
                                  • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

                                    בדיקת ינשוף, פינת ביקורת המוזיקה שלי
                                    והפעם: “יצחק בן ארזה - בואי הרוח!”

                                    רק לאחר שסיימתי לצלם את הסרטון גיליתי שהשיר “עומדות היו” הוא בלחן של קרליבך. איכשהו לא ידעתי למה זה נשמע לי כ"כ קרליבכי… עכשיו אני יודע 😉
                                    כמו"כ גיליתי: הלחן של “הוו שואגין” הוא של משה דוד רוטמן.
                                    והקרדיט לכל העיבודים והמיקסים של קליין & ברי, ייעוץ אומנותי דוד בן ארזה.

                                    בדיקת ינשוף יצחק בן ארזה.mp4

                                    מאיר מיוזיק.מ מנותק
                                    מאיר מיוזיק.מ מנותק
                                    מאיר מיוזיק.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @יוחנן-בלייך וואו תודה על הסקירה על האלבום היפיפה הזה!!

                                    גם אני מצטרף לבקשה של @B-הפקות שתעשה יותר סרטוני סקירה על עיבודים!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ מוזיקה ללב

                                      @יוחנן-בלייך
                                      ישבתי היום על כל הביקורת אלבום שלך, היה לי פשוט תענוג.
                                      בהחלט אלבום מדהים.
                                      למרות שאני לא הכי מחובר לקול של יצחק בן ארזה, אבל יש לו משהו עמוק מתוך הלב שאין לו מתחרים. והלחנים? פשוט מיוחדים!
                                      לגבי השיר ‘הוו שאגין’, דווקא אני חושב שזו מלודיה מאד פשוטה ולא ייחודית, ורק המילים מיוחדות.
                                      תודה על הביקורת שעשית.
                                      וכן, גם אני מצפה לסקירות ממך על עיבודים שאתה עושה.
                                      מאד אוהב את הטעם שלך. חסר כאלה היום!

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      S.P
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      וכן, גם אני מצפה לסקירות ממך על עיבודים שאתה עושה.

                                      גא"מ

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מוזיקה ללב

                                        @יוחנן-בלייך
                                        ישבתי היום על כל הביקורת אלבום שלך, היה לי פשוט תענוג.
                                        בהחלט אלבום מדהים.
                                        למרות שאני לא הכי מחובר לקול של יצחק בן ארזה, אבל יש לו משהו עמוק מתוך הלב שאין לו מתחרים. והלחנים? פשוט מיוחדים!
                                        לגבי השיר ‘הוו שאגין’, דווקא אני חושב שזו מלודיה מאד פשוטה ולא ייחודית, ורק המילים מיוחדות.
                                        תודה על הביקורת שעשית.
                                        וכן, גם אני מצפה לסקירות ממך על עיבודים שאתה עושה.
                                        מאד אוהב את הטעם שלך. חסר כאלה היום!

                                        איציק שטייןא מנותק
                                        איציק שטייןא מנותק
                                        איציק שטיין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @מוזיקה-ללב נכון ממש הלחן בנוי בצורה פשוטה אבל זה השיר השני הכי טוב באלבום לדעתי (אחרי אהבתי), ואם כבר דיברת על זה אז שתדע שזה לא לחן של יצחק בן ארזה -הוו שאוגין אלא לחן של בחור ממיצד בשם רוטמן, וזה מעניין שהוא לקח שיר מבחור השירים היחידים שהוא לקח הם של קרליבך… יחי ההבדל!!!

                                        יוחנן בלייךי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יוחנן בלייךי יוחנן בלייך

                                          @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                                          לצערי הוא מבקש תעשה לי כמו זמר איקס

                                          אני מסכים, קליין וברי, להבנתי, אם האמן בא ויושב עליהם שהוא רוצה משהו ספציפי ומיוחד, ויודע להסביר מה הוא רוצה, הוא יקבל. כך למשל בעיבודים למב"ד ועוד. הבעיה שרוב האמנים לא יודעים מה בדיוק הם רוצים, אז הם מקבלים עוד עיבוד.

                                          @B-הפקות כתב בסוף סוף אלבום איכותי? | בדיקת ינשוף: בואי הרוח (ביקורת אלבום):

                                          הוציא את צועק אליך לא כי הוא מחובר אליו אלא כי זה שיר מסחרי

                                          לא מכיר את השיר, אבל המשפט הזה הוא הדבר הכי עצוב ששמעתי היום.

                                          איציק שטייןא מנותק
                                          איציק שטייןא מנותק
                                          איציק שטיין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          16

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.7k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר