הסט קטרון של מוישי אוסטרליץ
-
@ד.-פוטאש אם אני לא טועה מוישי מנדלסון עבר אליו
-
@ד.-פוטאש
אחד הטובים בשוק, אם לא הכי טוב שאני מכיר כיום, אולי יש יותר,
לא מכיר מישהו שדומה לו בכלל, בכלל, הוא פשוט ליגה אחרת
וזה קצת מעניין, שלא כמו כל הנמצאים בשוק הזה, הוא לא משווק את עצמו באופן אגרסיבי ולא רודף אחרי קלידנים שיקחו את הסט שלו, מי שמחפש איכות, בסוף מוצא,
וסתם כך, אם אני לא טועה המחיר שלו הוא באזור הארבע וחצי -
מה טוב בזה? שזה הכי דומה למקור או שזה סתם יפה
כי הבנתי שהסט של אורליינציק הכי דומה למקור… -
@ד.-פוטאש
אחד הטובים בשוק, אם לא הכי טוב שאני מכיר כיום, אולי יש יותר,
לא מכיר מישהו שדומה לו בכלל, בכלל, הוא פשוט ליגה אחרת
וזה קצת מעניין, שלא כמו כל הנמצאים בשוק הזה, הוא לא משווק את עצמו באופן אגרסיבי ולא רודף אחרי קלידנים שיקחו את הסט שלו, מי שמחפש איכות, בסוף מוצא,
וסתם כך, אם אני לא טועה המחיר שלו הוא באזור הארבע וחצי@האורגניסט-0
אם זה כ"כ טוב, למה אף אחד מהאורגניסטים (חוץ ממוישי מנדלסון) לא קנה את זה -
מה טוב בזה? שזה הכי דומה למקור או שזה סתם יפה
כי הבנתי שהסט של אורליינציק הכי דומה למקור…@נפתלי-בר-נתן כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
כי הבנתי שהסט של אורליינציק הכי דומה למקור…
לא צריך להבין, צריך בפועל לשמוע, ולהשוות,
-
@האורגניסט-0
אם זה כ"כ טוב, למה אף אחד מהאורגניסטים (חוץ ממוישי מנדלסון) לא קנה את זה@ד.-פוטאש כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
@האורגניסט-0
אם זה כ"כ טוב, למה אף אחד מהאורגניסטים (חוץ ממוישי מנדלסון) לא קנה את זהכי הוא לא עושה יח"צ,
ברוך הבא לעולם השקר,
מי שמבין בדקויות ושמע ובדק בעצמו, ולא על סמך שמועות וכו’, יודע להעריך,
אמת היא אמת גם כשאין לה יח"צ, -
@ד.-פוטאש כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
@האורגניסט-0
אם זה כ"כ טוב, למה אף אחד מהאורגניסטים (חוץ ממוישי מנדלסון) לא קנה את זהכי הוא לא עושה יח"צ,
ברוך הבא לעולם השקר,
מי שמבין בדקויות ושמע ובדק בעצמו, ולא על סמך שמועות וכו’, יודע להעריך,
אמת היא אמת גם כשאין לה יח"צ,@האורגניסט-0 כתב ב[הסט קטרון של מוישי אוסטרליץ](/post/517
@האורגניסט-0 כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
ברוך הבא לעולם השקר,
מי שמבין בדקויות ושמע ובדק בעצמו, ולא על סמך שמועות וכו’, יודע להעריך,
אמת היא אמת גם כשאין לה יח"צ,אמרה אמיתית ונכונה!!
רק מה, רוצה להגיד לי שאף אחד לא באמת מכיר ומבין בקטרון “כמונו…”?
זו פליאה. -
@האורגניסט-0 כתב ב[הסט קטרון של מוישי אוסטרליץ](/post/517
@האורגניסט-0 כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
ברוך הבא לעולם השקר,
מי שמבין בדקויות ושמע ובדק בעצמו, ולא על סמך שמועות וכו’, יודע להעריך,
אמת היא אמת גם כשאין לה יח"צ,אמרה אמיתית ונכונה!!
רק מה, רוצה להגיד לי שאף אחד לא באמת מכיר ומבין בקטרון “כמונו…”?
זו פליאה.@ד.-פוטאש
למה?
מוישי מנדלסון עבר אליו,
שאלתי הרבה קלידנים שחזקים בשוק, והודו לי שהם מודעים לזה, שזה כנראה הכי מדויק,
אבל הם רגילים כבר על משהו אחר (ויש כאלה שמפריע להם הזיכרון-שזה לוקח הרבה),
בכל אופן השאר בשוק לא גרועים מדי, והתנגנו איתם עשרות אלפי חתונות בשנים האחרונות, והכל היה בסדר, פשוט זה יותר טוב,
אגב, יש כמה מתכנתים מוכרים, שהעדכונים הראשונים שלהם היו זועה כפשוטו, וגם אז היו להם הרבה רוכשים,
היום, הסטים הפופולרים בשוק יחסית ברמה מאד גבוהה, וזה נשמע טוב, אבל לדעתי הסט של אוסטרליץ במכלול רמה יותר, -
@ד.-פוטאש
למה?
מוישי מנדלסון עבר אליו,
שאלתי הרבה קלידנים שחזקים בשוק, והודו לי שהם מודעים לזה, שזה כנראה הכי מדויק,
אבל הם רגילים כבר על משהו אחר (ויש כאלה שמפריע להם הזיכרון-שזה לוקח הרבה),
בכל אופן השאר בשוק לא גרועים מדי, והתנגנו איתם עשרות אלפי חתונות בשנים האחרונות, והכל היה בסדר, פשוט זה יותר טוב,
אגב, יש כמה מתכנתים מוכרים, שהעדכונים הראשונים שלהם היו זועה כפשוטו, וגם אז היו להם הרבה רוכשים,
היום, הסטים הפופולרים בשוק יחסית ברמה מאד גבוהה, וזה נשמע טוב, אבל לדעתי הסט של אוסטרליץ במכלול רמה יותר,@האורגניסט-0 כתב בהסט קטרון של מוישי אוסטרליץ:
שאלתי הרבה קלידנים שחזקים בשוק, והודו לי שהם מודעים לזה, שזה כנראה הכי מדויק,
אבל הם רגילים כבר על משהו אחר (ויש כאלה שמפריע להם הזיכרון-שזה לוקח הרבה),המסקנה של זה, שלא שווה לפתח מוצר, גם אם הוא מאד מדויק, אבל יש לו משהו בעייתי לעומת האחרים.
כי גם הוא מיוחד, בסוף יש לאנשים הרגלים.
ולהוציא אנשים ממה שהם רגילים זה קשה.
(וזה נכון לגבי כל דבר שזז כאן בעולם…)
זה פשוט לא יילך. וחבל על ההשקעה.