דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. קלידים
  3. מקצבים להורדה
  4. מקצבים חינמיים לימאהה - איכותיים בלבד!!!
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

מקצבים חינמיים לימאהה - איכותיים בלבד!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מקצבים להורדה
71 פוסטים 32 כותבים 8.6k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אהרון יוסף בבייבא אהרון יוסף בבייב

    @אלי כתב במקצבים חינמיים לימאהה - איכותיים בלבד!!!:

    @אהרון-יוסף-בבייב
    הורדתי מהאתר של יאמהה אבל צריך להמיר לקובץ שהטיירוס יזהה
    אפשר בבקשה עזרה בנושא איך לעבוד עם התוכנה של יאמהה
    או שיש דרך אחרת להמיר אשמח מאוד!!
    תודה רבה!!!

    זה סרטון שעשיתי לדוגמא f0c644f7-b09e-471e-9af6-458131d6d9d9-20250116-1751-02.5035641.mp4

    לאחר מכן מחלצים את זה ומתקינים על האורגן את קובץ ההתקנה (ppi)

    אם אתה רוצה כמה חבילות תשתמש ב Yamaha Expansion Manager
    תעלה לזה קובץ info של האורגן (n27)
    ואז אפשר להעלות לתכנה כמה חבילות (cpf) ואז ליצא לקובץ התקנה אחיד עם כמה חבילות
    (שים לב שיש הגבלה על כמות החבילות מפאת הגבלת זיכרון לא תוכל להתקין את כל החבילות)

    בהצלחה


    @ש-פ כתב במקצבים חינמיים לימאהה - איכותיים בלבד!!!:

    @אהרון-יוסף-בבייב
    לי יש SX 900.
    לא בדיוק הבנתי המקצבים שעולים פה בפורום צריכים המרה?

    חס ושלום המקצבים שהעליתי לא צריכים המרה והם מתאימים לכל האורגניות של ימהה
    טוב שאמרת שיש לך 900 ככה אוכל לעזור לך לפי הדגם

    אז ככה.
    אחרי שחילצת את המקצבים והם נמצאים בדיסק אונקי אתה נכנס לספריית מקצבים באורגן ולמעלה יש את הפנימי \ user עם איקון usb \ מועדפים
    אתה נכנס לuser
    בצד שמאל של המסך יש User \ USB \ Expansion
    אתה נכנס לUSB ומנווט לאיפה שהמקצבים נמצאים ומפעיל אותם ומנגן עליהם

    בהצלחה

    א מנותק
    א מנותק
    אלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #51
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיים של מנגינהח מנותק
      חיים של מנגינהח מנותק
      חיים של מנגינה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #52

      Ketron-cw .S362.STYלמי שרוצה קטרון די טוב עם הדגימות של האורגן עצמו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יעקב עי מנותק
        יעקב עי מנותק
        יעקב ע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #53

        חברה אני מחפש מקצביים איכותים בלבד להורדה חינם בילבד מישהוא יכול לעזור לי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אהרון יוסף בבייבא אהרון יוסף בבייב

          @Y-dj
          קולות והרחבת סגנון (לפי דגם של האורגן)

          kobi manK מנותק
          kobi manK מנותק
          kobi man
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #54

          @אהרון-יוסף-בבייב ניסיתי להוריד זה הוריד לי קובץ CPF דחוס כמובן והתכנה של ימהה לא קראה את זה

          אהרון יוסף בבייבא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • kobi manK kobi man

            @אהרון-יוסף-בבייב ניסיתי להוריד זה הוריד לי קובץ CPF דחוס כמובן והתכנה של ימהה לא קראה את זה

            אהרון יוסף בבייבא מנותק
            אהרון יוסף בבייבא מנותק
            אהרון יוסף בבייב
            מתמחה פלוס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #55

            @kobi-man
            מאיפה הורדת?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אקורד מנצח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #56

              המקצבים שיש פה להורדה מתאימים לאורגן ימהה 473 ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A מנותק
                A מנותק
                Aa770
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #57

                022.S702.sty
                019.S825.sty
                028 SHOOSHN.S198.sty
                026.S115.sty
                031.S198.sty
                030 VSHMHTA.S083.sty
                AOMHN 1 (DJ).T551.sty
                098.T548.sty
                SHMI (DJ).T551.sty
                AOMHN 2 (DJ).T551.styכמה מהם שבניתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                3
                • A מנותק
                  A מנותק
                  Aa770
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #58

                  044.S145.sty
                  VAROO AM ANNI SHMIAבניתי עוד 2 MIX.T551.sty

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  1
                  • יידל' וייסי מנותק
                    יידל' וייסי מנותק
                    יידל' וייס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #59

                    למי שיש הורה לטיירוס 5
                    הורה טובה שיעלה תודה מראש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישיבה בוחערי מנותק
                      ישיבה בוחערי מנותק
                      ישיבה בוחער
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #60
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הפנתר השחור
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #61
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנדי 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #62

                          DL GP.sty
                          GP.sty
                          זה שתי טראקים חמודים,
                          יש לי עוד הרבה, אם אתם חושבים שזה על רמה תגיבו ואני ישם עוד.

                          י ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          👍
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יצחק.ש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #63

                            יש למישהו מושג איך אפשר להעתיק את המקצבים בצורה הכי טובה לאורגן אם און קי

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יצחק.ש

                              יש למישהו מושג איך אפשר להעתיק את המקצבים בצורה הכי טובה לאורגן אם און קי

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנדי 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #64

                              @יצחק.ש אתה לוחץ על הקישור ומוריד מעביר את זה לאונקי ואז מכניס את זה לאורגן וכשאתה נכנס למקצבים אתה לוחץ על ה USB ואתה רואה את המקצבים, לגבי להעתיק תלוי איזה אורגן יש לך.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יצחק.ש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #65

                                יש לי דגם ימהה S970

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנדי 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #66

                                  אם זה כמו 920 אז זה מאוד פשוט, אתה נכנס למקצבים לוחץ על USB ולוחץ למעלה עלpile ואז על copi ואז את מדגיש את המקצב אותו אתה רוצה לעתיק ולוחץ על coph eir ובוחר אפה אתה רוצה שישמר ומעתיק.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנדי 0

                                    DL GP.sty
                                    GP.sty
                                    זה שתי טראקים חמודים,
                                    יש לי עוד הרבה, אם אתם חושבים שזה על רמה תגיבו ואני ישם עוד.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יצחק.ש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #67

                                    @מנדי-0 פיצוץ אם תוכל לעלות עוד אני אשמח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מנדי 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #68

                                      מה יותר אהבתה את הDJ או את השיני?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי למ מנותק
                                        מוטי למ מנותק
                                        מוטי ל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #69

                                        רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה יש להשיג את הדגימות ה EDM המפורסמות שיש בכל הסטים הקיימים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מנדי 0

                                          DL GP.sty
                                          GP.sty
                                          זה שתי טראקים חמודים,
                                          יש לי עוד הרבה, אם אתם חושבים שזה על רמה תגיבו ואני ישם עוד.

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הגנסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #70

                                          @מנדי-0 כתב במקצבים חינמיים לימאהה - איכותיים בלבד!!!:

                                          DL GP.sty
                                          GP.sty
                                          זה שתי טראקים חמודים,
                                          יש לי עוד הרבה, אם אתם חושבים שזה על רמה תגיבו ואני ישם עוד.

                                          קודם כל זה אחד הטובים
                                          תפנק אותנו בעוד כאלה מגניבים חידושים וכדו’

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          13

                                          מחובר

                                          3.7k

                                          משתמשים

                                          3.1k

                                          נושאים

                                          51.6k

                                          פוסטים

                                          ניוזלטר

                                          ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                                          תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                                          אתר מאובטח SSL בתוקף

                                          מידע

                                          • צור קשר
                                          • נבחרות המוזיקאי
                                          • תקנון הפורום
                                          • חיפוש מתקדם

                                          הקהילה

                                          • כל הקטגוריות
                                          • המוזיקאי בווטסאפ
                                          • דיונים אחרונים
                                          • תגיות פופולריות

                                          המוזיקאי.

                                          הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                                          © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                                          נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                                          • חפש באמצעות Google
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • יצירת קשר