
המקצבים שלי
-
כאן העלה את כל הדברים שאני בונה ומתכנת באורגן, ימאה כמובן,
תהנו קצת מנוסטלגיה, פתאום פתאום של שואקי פתאום פתאום.mp3 {נא לא להתמקד בנגינת הסולו, זה לא העניין},
ובכל אופן אשמח לשמוע את חוות דעתכם. -
@על-הקלידים וואוו מדהים איך קוראים לכלי שניגנת איתו ראשון
-
מה אתה מתכוון, על הסולו של הבית הראשון
-
@על-הקלידים כן
אם אתה מגיב למישהו תתייג אותו שיראה שענית לו
-
@אורגו-מדלי אוקי, בכל אופן זה סקספון
-
חזרתי קצת לאלקטרוני, אז הנה המנגינה המוכרת של יוחנן
אשצח לשמוע את חוות דעתכם הרחבה.
Audio_011.mp3 -
מדהים
שתי הערות 1.משהו בסאונד הכללי נשמע כאילו שהאורגן מתוכנת שב EQ הערוצים הגבוהים מוגבהים באופן לא פרפרציונלי כאילו זה מוזיקת ג’ז.
2. בהתפתחות עם הסאונד המעוות הבלגן הזה, יכול להיות שוא נשמע טוב בלייב באוזניות זה בלגן גדול שלא נותן את הוויב של טרק
בהצלחה!!! -
@על-הקלידים על הסאונדים היתי ממליץ לחק אם האפקטים
זה נשמה הרבה יותר טוב
בכל אופן המקצבים מדהימים -
@מייבין-באקורדים
בהחלט הצורה שההקלטה מוציאה את הסאונד של האורגן היא לא תואמת את איך שזה נשמע בחי, בהחלט אני סכים איתך שזה נשמע שהתדרים הגבוהים משתלטים על הנמוכים, אבל על האורגן זה לא נשמע ככה,
ולגבי הערה השנייה לא כ"כ הבנתי מה כתבת -
@על-הקלידים כתב בהמקצבים שלי:
@מייבין-באקורדים
בהחלט הצורה שההקלטה מוציאה את הסאונד של האורגן היא לא תואמת את איך שזה נשמע בחי, בהחלט אני סכים איתך שזה נשמע שהתדרים הגבוהים משתלטים על הנמוכים, אבל על האורגן זה לא נשמע ככה,
ולגבי הערה השנייה לא כ"כ הבנתי מה כתבתסאונד מאוד בועט, דווקא אהבתי מבחינת הסאונד! (לא יזיק חיתוך נמוכים, לפחות עד ה-70-80 הרץ).
מה שכן, שים לב שהמלודיה במקור בנויה המון על אקורדים, ואתה נשארת כל הזמן על האקורד היסודי (AM לצורך העניין), וייתכן שזה מה שלא היה נשמע טוב ל- @מייבין-באקורדים.
שים לב לזה.
המון הצלחה!!! -
פוסט זה נמחק!
-
@על-הקלידים כתב בהמקצבים שלי:
בהחלט, יש בזה
מה, חיתוך נמוכים?
ובכל מקרה, התכוונתי בעיקר לגבי האקורדים, החיתוך פחות הפריע לי לעומת זה (זה רק יצר קצת תחושה של אובר בלגן).