@שלום-צוקר כתב בעזרה בקשר לעידכון של מוטי רוזנפלד.:
ואני מבין שבשביל לקדם ביזנעס אי אפשר להתקדם
בנגינה לייב כשאתה כל היום תהיה עסוק בבניה
זה משפט מוזר עיין ערך יוחנן אורי ועוד אחרים מוישי מנדלסון שמצליחי ועוד איך
@שלום-צוקר כתב בעזרה בקשר לעידכון של מוטי רוזנפלד.:
ואני מבין שבשביל לקדם ביזנעס אי אפשר להתקדם
בנגינה לייב כשאתה כל היום תהיה עסוק בבניה
זה משפט מוזר עיין ערך יוחנן אורי ועוד אחרים מוישי מנדלסון שמצליחי ועוד איך
אם משהו יכול לשלוח את האקורדים של השיר לראות בנים של שמוליק קליין
@אלעזר-זילבר
בהצלחה רבה רבה
@uuuuuu כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
@BK-קלידים כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
עשינו השוואת מקצבים בין עדי ליוחנן עם שני בוקסות RCF.
התוצאה לפניכם…
ab589fdf-829f-4262-a43b-ecef06ef3c41-אלקטריק פרימיום מול הסט של יוחנן.mp4אני לא רואה כ"כ הבדל שניהם טובים
לא נגזים שאין הבדל אבל לדעתי אפשר לסכם אחרי כל מה שכתבו פה כל אחד יש מה שהוא אוהב זה רק מראה יש תחרות עד לפני שנה עדי לא התקרב בכלל אבל מה שנכון שעדי השווה את זה לא סט הישן של יוחנן
@הקלידן-הצפוני אגב הסרטון נפתח בנטפרי
@הקלידן-הצפוני כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
@MEME
אני לא הייתי קורא לזה יותר חזק…
הבס בקורג הוא יותר ‘‘עצמאי’’ בצורה שהאורגן מוציא אותו ולכן הוא יותר בולט (בכל אופן ככה זה ‘נשמע’ לי)
סבבה תכלס לדעתי נשמע פחות טוב כואב באוזן
@BK-קלידים שימניך לא הבנתי
@יאיר-הקלידן-העל כתב בלמכירה אורג קורג PA 300:
אגב יש לי מקצבים של קורג מצויינים אני יעלה לך את זה בהמשך
אני אשמח תודה רבה
אם אפשר פעם הבאה לתייג אותי אני אשמח תודה
סט חדש pa 700
אשמח לתגובות והארותpirsomt.MP3
אחלה התחלה מגניב ממש רק צריך סאונדים יותר חדישים
@BK-קלידים כתב במחרוזת ווקאלית 2025:
מחרוזת ווקאלית חדשה…
לא הייתי אומר ‘‘מחרוזת’’ אבל סבבה…
את הבס עשיתי ממש בסוף ולא היה זמן. לא פיקס אבל נחמד.
איזה פער משנה שעברה
רמה גבוה מממש אהבתי
@BK-קלידים כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
עשינו השוואת מקצבים בין עדי ליוחנן עם שני בוקסות RCF.
התוצאה לפניכם…
ab589fdf-829f-4262-a43b-ecef06ef3c41-אלקטריק פרימיום מול הסט של יוחנן.mp4
דבר ראשון למה בPA 1000 ולא PX4 או 5
דבר שני לעצם הנין יש דברים שיוחנן יותר טוב כמו בבלאנס לדעתי הוא יותר טוב בודאי לגבי הבס אני לא יודע מה בדיוק אבל ברור שליוחנן הבס יותר יפה אבל עדי היה נשמע יותר איכותי ויותר יפה
ולכל האלה שיש להם בעיה שקורג לא מלא נראה לי שהסרטון מראה את הטעות
כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
עשינו השוואת מקצבים בין עדי ליוחנן עם שני בוקסות RCF.
התוצאה לפניכם…
ab589fdf-829f-4262-a43b-ecef06ef3c41-אלקטריק פרימיום מול הסט של יוחנן.mp4
משהו יכול לשלוח לנטפרי?
@מוזיקה-ללב ??
@נתי-וינר כתב במכירים סרטון שרואים חסיד אחד באירוע שעושה ווקאלי לבד עם אורגן קטן שמכפיל את הקולות שלו?:
משהו יכול לשלוח לבדיקה?
@לוד כתב באתר למאגר שיתופי שירים ואקורדים:
@MEME למה אתה מתכוון?
יש אתר, יש תוכנה למחשב ויש תוכנה לאנדרואיד.
התכונתי לשתף את זה במלא ערוצים שחרבה יכירו את האתר ויעלו לשם שירים
האם יש אופציה לצאט באתר מכמות מוניטין מסוים?
@יקירה-כהן כתב במחפשת פלייבק של השיר תפילה של ילדים של יעקב ישראל עם קהילת פרחי ירושלים:
תגובה: פלייבקים איכותיים חינם!!!
מחפשת פלייבק של השיר תפילה של ילדעם של יעקב ישראל ופרחי ירושלים
https://all-playbacks.co.il/he/playback/3572?srsltid=AfmBOooT2PQdzf-OIdGyIV8UahpvJT-uEsCfE_ixzSW1LkYY4SEf44rc
זה בכסף
https://www.youtube.com/watch?v=J4egxIGhOjc
וזה ביוטיוב
תבקשי שיורידו לך מיוטיוב יש כאלה שיכולים
@Efi-Israeli כתב בעדי נתנאלי - זה מה שקורה כרגע...:
@לוי-ל
בוא נעשה סדר בענין
עדי נתנאלי הוא מספר 1 בקורג ואין על זה עוררין!
הנקודה מתחילה בזה שמתחילים להשוות לסט של יוחנן ביאמהה!
שבאמת בתור אחד שעובד כבר שנים עם עדי ויש לו את הסטים שלו בכל האורגנים האפשריים של קורג (שרכשתי במשך השנים) אני מודה שיוחנן הוא באמת רמה מטורפת שקשה לחקות!
אבל עדי לא פרייאר והלך ולמד אצל כל הגדולים בנו יורק ! איך לתכנת ברמה הכי גבוה !
והנה לפניכם סט באמת ברמה תכנות פסיכית!
רק הבעיה היא שאני חייב להודות שבזה יוחנן הוא מספר 1 זה ברמת הגרוב! והמילוי של מקצב!
וזה דבר שפשוט קשור לזה שקורג מוציא פחות נפח מיאמהה ולכן זה לא קשור למתכנת אלא לכלי נטו ! אבל אל דאגה אנחנו על זה ומנסים לעשות הסטוריה בקורג ולתת לו דחיפה לבוסט ולהפוך את הסט של עדי נתנאלי לסט הכי טוב שיצא ותאמינו או לא תאמינו אנחנו כבר כמעט שם !
אתה עובד איתו ביחד?
מה הכוונה איפה כן אפשר?