עיני ירדה מים..
-
אוטוטו ימי בין המצרים,
ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
אשמח לביקורות הערות והארות!
ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
-
אוטוטו ימי בין המצרים,
ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
אשמח לביקורות הערות והארות!
ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
@אריק יפהפה ונוגע ממש, אקורדים יפים כמו תמיד… אם כי לעיתים היו צרימות לא נכונות, וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן לדעת לשלב את שתיהם במידה ובמשורה הנכונות, הטאצ’ שלך פשוט משגע, חבל על הזמן, תעלה יותר דברים, אגב השירה של דוד בן ארזה?
-
אוטוטו ימי בין המצרים,
ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
אשמח לביקורות הערות והארות!
ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
@אריק יפהפה ומדהים…
-
@אריק יפהפה ונוגע ממש, אקורדים יפים כמו תמיד… אם כי לעיתים היו צרימות לא נכונות, וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן לדעת לשלב את שתיהם במידה ובמשורה הנכונות, הטאצ’ שלך פשוט משגע, חבל על הזמן, תעלה יותר דברים, אגב השירה של דוד בן ארזה?
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
צרימות לא נכונות
או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?
תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן
אני מסכים, אני עובד ע"ז
תודה והמשך יום טוב! -
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
צרימות לא נכונות
או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?
תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן
אני מסכים, אני עובד ע"ז
תודה והמשך יום טוב! -
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
צרימות לא נכונות
או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?
תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר
@יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:
וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן
אני מסכים, אני עובד ע"ז
תודה והמשך יום טוב!@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?
לא - לאקורדים, דווקא בקצב אני אוהב צרימות… כלומר כמובן גם בהרמוניה אבל כשזה נכון ומתאים
@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר
מאיפה השירה?
@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
אני מסכים, אני עובד ע"ז
מלך!!!
-
@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?
לא - לאקורדים, דווקא בקצב אני אוהב צרימות… כלומר כמובן גם בהרמוניה אבל כשזה נכון ומתאים
@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר
מאיפה השירה?
@אריק כתב בעיני ירדה מים..:
אני מסכים, אני עובד ע"ז
מלך!!!
-
אוטוטו ימי בין המצרים,
ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
אשמח לביקורות הערות והארות!
ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
-