דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. עיני ירדה מים..
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

עיני ירדה מים..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
10 פוסטים 5 כותבים 70 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אריק
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אוטוטו ימי בין המצרים,
    ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
    אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
    אשמח לביקורות הערות והארות!
    ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
    Your browser does not support the audio element.

    M יואל גלסי מייבין באקורדיםמ ש 4 תגובות תגובה אחרונה
    5
    • א אריק

      אוטוטו ימי בין המצרים,
      ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
      אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
      אשמח לביקורות הערות והארות!
      ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
      Your browser does not support the audio element.

      M מנותק
      M מנותק
      MEME
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אריק רמה מאוד גובה ממש יפה אחד השירים היפים והמרגשים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אריק

        אוטוטו ימי בין המצרים,
        ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
        אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
        אשמח לביקורות הערות והארות!
        ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
        Your browser does not support the audio element.

        יואל גלסי מנותק
        יואל גלסי מנותק
        יואל גלס
        כתב נערך לאחרונה על ידי יואל גלס
        #3

        @אריק יפהפה ונוגע ממש, אקורדים יפים כמו תמיד… אם כי לעיתים היו צרימות לא נכונות, וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן לדעת לשלב את שתיהם במידה ובמשורה הנכונות, הטאצ’ שלך פשוט משגע, חבל על הזמן, תעלה יותר דברים, אגב השירה של דוד בן ארזה?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אריק

          אוטוטו ימי בין המצרים,
          ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
          אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
          אשמח לביקורות הערות והארות!
          ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
          Your browser does not support the audio element.

          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדיםמ מחובר
          מייבין באקורדים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אריק יפהפה ומדהים…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יואל גלסי יואל גלס

            @אריק יפהפה ונוגע ממש, אקורדים יפים כמו תמיד… אם כי לעיתים היו צרימות לא נכונות, וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן לדעת לשלב את שתיהם במידה ובמשורה הנכונות, הטאצ’ שלך פשוט משגע, חבל על הזמן, תעלה יותר דברים, אגב השירה של דוד בן ארזה?

            א מנותק
            א מנותק
            אריק
            כתב נערך לאחרונה על ידי אריק
            #5

            @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

            צרימות לא נכונות

            או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

            תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

            @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

            וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן

            אני מסכים, אני עובד ע"ז
            תודה והמשך יום טוב!

            M יואל גלסי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אריק

              @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

              צרימות לא נכונות

              או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

              תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

              @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

              וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן

              אני מסכים, אני עובד ע"ז
              תודה והמשך יום טוב!

              M מנותק
              M מנותק
              MEME
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

              אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

              נראה לי הוא מתכוון לאקורדים שלפעמים לא היו מדויקות
              אבל ביצוע משגע

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אריק

                @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

                צרימות לא נכונות

                או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

                תודה רבה על התגובות, זה שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

                @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

                וכמו"כ בקטע של הנגינת סולו בסוף המלודיה כמעט ולא נשמעת כנראה בגלל הריכוז שלך בהרמוניה ובארפיג’ו - ענין של אימון וזמן

                אני מסכים, אני עובד ע"ז
                תודה והמשך יום טוב!

                יואל גלסי מנותק
                יואל גלסי מנותק
                יואל גלס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

                לא - לאקורדים, דווקא בקצב אני אוהב צרימות… כלומר כמובן גם בהרמוניה אבל כשזה נכון ומתאים

                @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

                מאיפה השירה?

                @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                אני מסכים, אני עובד ע"ז

                מלך!!!

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יואל גלסי יואל גלס

                  @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                  או אני ישמח לשמוע, אתה מתכוון קצת בריחות קצב?

                  לא - לאקורדים, דווקא בקצב אני אוהב צרימות… כלומר כמובן גם בהרמוניה אבל כשזה נכון ומתאים

                  @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                  שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

                  מאיפה השירה?

                  @אריק כתב בעיני ירדה מים..:

                  אני מסכים, אני עובד ע"ז

                  מלך!!!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אריק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אריק
                  #8

                  @יואל-גלס כתב בעיני ירדה מים..:

                  לא - לאקורדים

                  תכוון אותי בדיוק, איפה היו אקורדים לא נכונים,
                  אתה מתכוון בעיני ירדה מים בפזמון?

                  וואלה תודה - אני שמח על ההערות שלך!

                  דוד בן ארזה הוציא בעבר את השיר הזה רק עם שירה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אריק

                    אוטוטו ימי בין המצרים,
                    ואין שירים שאני מחובר אליהם כמו שירי ירושלים,
                    אז הנה ביצועון לשיר “עיני ירדה מים”,
                    אשמח לביקורות הערות והארות!
                    ושנזכה לראות בביאת גואל צדקנו במהרה בימינו!
                    Your browser does not support the audio element.

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלום צוקר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @אריק יפה מאוד!
                    אתה שר?

                    יואל גלסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שלום צוקר

                      @אריק יפה מאוד!
                      אתה שר?

                      יואל גלסי מנותק
                      יואל גלסי מנותק
                      יואל גלס
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @שלום-צוקר כתב בעיני ירדה מים..:

                      אתה שר?

                      כתב בעיני ירדה מים..:

                      שירה של דוד בן ארזה ושמתי ע"ז פסנתר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      22

                      מחובר

                      3.7k

                      משתמשים

                      3.1k

                      נושאים

                      52.0k

                      פוסטים

                      ניוזלטר

                      ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                      תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                      אתר מאובטח SSL בתוקף

                      מידע

                      • צור קשר
                      • נבחרות המוזיקאי
                      • תקנון הפורום
                      • חיפוש מתקדם

                      הקהילה

                      • כל הקטגוריות
                      • המוזיקאי בווטסאפ
                      • דיונים אחרונים
                      • תגיות פופולריות

                      המוזיקאי.

                      הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                      © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                      נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                      • חפש באמצעות Google
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • יצירת קשר