SHLNX
-
@Yossile
זה קורס על מקאמים, אבל הבסיס של התאוריה (סולמות ומרווחים) נכון לכל סוגי המוזיקה, אם כי לא תלמד שם הרמוניה וכדו'.@סאונד-ותאורה
הוא שחרר את הקורס הזה חינם לכל דורש, היה סרטון שהוא אומר את זה מפורש ומסביר גם למה, אני לא מוצא אותו כרגע.בהצלחה!
-
@elazar-miller כתב בהיכן כדאי ללמוד מוזיקה?:
אני כבר כתבתי עליו למעלה ואני אומר שוב
כדאי למי שרוצה לדעת וללמוד את יסודות המוזיקה, התאוריה, ומה באמת קורה בכל הדבר הזה ''מוזיקה'', חייב ללמוד אצלו,הוא אדם נחמד מאוד ועונה על כל שאלה וממש מרגישים איך הוא דואג ורוצה בהצלחה האישית, זה לא סתם מורה עם אינטרס. אני אומר זאת מאחר ואני לומד אצלו, ובאמת אין לכם מושג מה זה עשה וקידם אותי.לכן מי שזה מעניין אותו ומדבר אליו,אפשר פשוט ליצור איתו קשר ולשאול אותו מה שרוצים. רוצו להירשם ולהתרשם!
מסכים עם כל מילה! בעבר רכשתי את שני הקורסים שלו לתאוריה (מתחילים ומתקדמים) ולמדתי המון!
ממליץ בחום! -
@Studio-Bit כתב בהפלאגינים הטובים ביותר.:
ודרך אגב יש חילוק בסאונד בפלאגינים האלו בין קיובס לפרוטולס -לטובת הפרוטולס. כך שמי שלא שם לב לחילוק (אחד קטן ופשוט כמוני) כדאי שיעבוד על פרוטולס
לא עבדתי אף פעם על פרוטולס, אבל דווקא שמעתי ממקססים שאומרים שלקיובייס בכללי יש סאונד טוב יותר, אגב אתמול שמעתי מאחד הממקססים הגדולים בתעשייה (מאיר עמר - חנן בן ארי ועוד...) שדווקא ללוג'יק יש את הסאונד הכי טוב, מעניין, לא בדקתי.
@Studio-Bit כתב בהפלאגינים הטובים ביותר.:
@SHLNX בהחלט מסכים איתך שרשום שמה דברים קצת שצריכים הסבר שקופים עם צבע אנלוגי. ליודע זה נשמע לי כמו רכב אספנות שהחליפו לו את כל המערכת ורק השילדה היא אותו דבר... בתכלס כל החברה מתמשים בו בגלל השקיפות והדיוק ולי זה נשמע שקוף בהחלט. אבל שוב הארת את עיני...
יש טעות נפוצה ומאוד מבלבלת כשמדברים על "צבע" של פלאגינים, ברוב הפעמים מתכוונים להרמוניות שמתווספות לצליל המקורי ונותנים לו אופי "חם" ועשיר יותר (חיקוי של הצבע של מכשירים אנלוגיים, שקורה כתוצאה מסופט קליפיניג מסויים ואכמ"ל) לזה התכוונו ב WAVES, שהסדרה הזאת מוסיפה את הסטורציה הזאת ומוסיפה בעצם "צבע".
ויש פעמים שהמונח "צבוע" או "שקוף" מתייחס לפעולה של הפלאגין, בעיקר בהקשר של קומפרסיה, שהכוונה היא אם שומעים ומרגישים את הפעולה של הפלאגין (כמו בקומפרסורים מסוג FET דוגמת ה 1176 האגדי) או שהפעולה היא "שקופה" וטבעית יותר.
בהקשר הזה ה Rcompressor מסוגל לבצע דחיסה שקופה וחלקה.מקווה שהייתי מספיק ברור ולא סיבכתי את העניין.
-
כמובן ששניהם דגמים מעולים ופופולאריים באותה מידה, אני באופן אישי מעדיף את AUDIO-TECHNICA גם מבחינת העיצוב והנוחות (אני משתמש בהם המון...) וגם הם מגיעות עם שלושה כבלים באורכים שונים, למרות שמבחינת הסאונד אני חושב שה BEYERDYNAMIC יותר מדויקות (בעיקר בנמוכים).
אם אתה מתכוון לקנות בהמשך אוזניות פתוחות למיקסים, הייתי ממליץ על ה AUDIO-TECHNICA,
אבל אם אתה מתכוון להשאר עם זוג אחד ולעשות איתו גם מיקסים (ואין לך מוניטורים בחדר שמטופל אקוסטית *בקרוב מאמר על הנושא בל"נ) לך על ה BEYERDYNAMIC.בהצלחה!
-
אלוף!!! אהבתי!
-
@Studio-Bit כתב בהפלאגינים הטובים ביותר.:
תתקין רק את סדרת הפלאגינים של הR (Rcompressor Rvox וכו')הם שקופים ועשים עבודה מצוינת
עושים עבודה מצוינת - כן, שקופים - לא הייתי אומר, כל המטרה בסדרה הזאת, זה להביא סאונד אנלוגי וחם, עם דיוק ורזולוציה של דיגיטל.
היכן כדאי ללמוד מוזיקה?
היכן כדאי ללמוד מוזיקה?
היכן כדאי ללמוד מוזיקה?
הפלאגינים הטובים ביותר.
מחפש כבל הכי איכותי למיקרפון
מידע בעניין "אוזניות אולפן" (סגורות)
שרשור בקשות פלאגינים
מקצבים שבניתי לאחרונה
הפלאגינים הטובים ביותר.