דילוג לתוכן

קלידים

כל מה שרציתם לדעת על נגינה באורגן, טיפים, מדריכים, ומקצבים.

969 נושאים 13.8k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

קטגוריות משנה


  • 332 נושאים
    4k פוסטים
    יידל' וייסי
    אני מחפש ליום ראשון הקרוב בחור בסגנון חסידי שיודע לשיר (אפי’ לא מקצוען) לבר מצווה של ילד שאין לו הרבה מכירים בבני ברק נטו חסד ללא תשלום, וכמובן שיווק. (אורגניסט יש) נא לפנות באישי ובזכות זה תוושעו
  • 211 נושאים
    2k פוסטים
    נפתלי בר נתןנ
    @אלי-1 כתב בסט חדש: וכך גם ישנה דרך כלה ופשוטה לבנות אפקטים על האורגן בעזרת AI מה זאת אומרת, איך אתה עושה אפקטים דרך הAI?
  • 177 נושאים
    2k פוסטים
    איש אחדא
    @חולם אבל עדיף מכלום…
  • 100 נושאים
    1k פוסטים
    פ
    @הצ-יזוכר-המנגן הם עובדים גם למדלי ואם צריך להמיר אותם אז איפה ואיך
  • 12 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • מקצבים מיילך אורלנציק

    159
    0 הצבעות
    159 פוסטים
    8k צפיות
    יוסי 2י
    שלום לכולם, אכן רציתי לומר לכם מה שנראה לי. כי אני אחד שעברתי כמעט על כל הסטים בכסף מלא. שזה מוטי רוזנפלד שרוליק מנדלסון ויוחנן אורי, אבל תמיד הרגשתי שזה לא מושלם לי תמיד חיפשתי משהו קצת יותר, מישהו אמר לי שיש 2 חברה שזה יהודה אשלג ואורלנציק והאמת שגם אני אמרתי לכולם עד עכשיו שיוחנן הכי טוב בשוק ואין כמוהו ו… אבל מלבדוק לא מפסידים ישבתי איתם כמה שעות והאמת שלא חלמתי שיש כאלה אנשים מוכשרים והסיכום שלי עליהם הקטרון שלהם העדכון החדש נשמע בפער מכל מה שהכרתי אני לא מדבר על הבלאנס שלא הרגשתי שאני עובר מדאנס קטרון לפריילך לגבי הדאנסים אני חושב שהם הגזימו הם הביאו מבחר אדיר של דאנסים וגיוונים וסיגנונות מה שהכי אהבתי שהם לא סתם בונים דאנסים קמים בבוקר ובונים דאנסים אלא שכל מקצב שהם בנו כמעט זה יושב על סגנון וז’אנר מסוים חוץ מהמקצבים הראשונים שיש שם כמה מקצבים חיקויים טובים של מוישי מנדלסון למחובבי הז’אנר, הDJ פסיכי לחלוטין ואני אחד שהיה לי גם את הסט של יוחנן ואני מכיר גם את רוב הטראקים שקיימים בעולם ואני חושבשיוחנן יש לו הרבה מה ללמוד מהם איזה בניה מטורפת, זה נכון שליוחנן יש טרקים טובים אבל זה מסתכם בכמה יחידים שאפשר להשתמש בהם שכולם עושים רעש מזה לעומת זאת אצלם 92% הם טרקים מטורפים שאפשר להשתמש איתם, לגבי הסט לייב שלהם יש להם דגימות מטורפות שזה תופים, בס, כינורות, קצרים, וארוכים, חצוצרות, ופסנתר נורד, כמובן כל זה לא מהאורגן אלא דגימות ולגבי המקצבים שלהם אין להם כרגע מדי הרבה מקצבים לי זה כרגע מספיק כי כל מקצב מקצב לא דומה אחד לשני וזה יפה שהם לא רוצים להרשים אנשים עם כמה שיותר מקצבים אלא שכל מקצב יהיה טוב והם עובדים רציני עכשיו על עדכון רציני של הלייב, לסיום אני כרגע רק על הסט שלהם אני ממליץ לאלה שבאמת מחפשים משהו טוב ולא רק סתם רעש (למי יש יותר לקוחות או טרקים) ואני מדגיש לכל האלה שלא שמעו את הסט הזה עדיף שלא יגיבו כי גם אני הגבתי פעם לאנשים כמוכם ולכן אנחנו לא מתקדמים לשום מקום ואגב הם שניהם צעירים עם אנדרלין גבוה בשביל להגיע לרחוק אחד מהם אמר לי שנחכה עוד שנה זה אמור לשנות את השוק משמעותי הם לא אוהבים לעשות רעש בחוץ הם קצת הראו לי מה התוכניות לשנה הקרובה ואני חושב שהם יכבשו את השוק אם לא את הדור הישן אז את החדש אני כתבתי את הפוסט הזה בשביל האלה שהולכים כמו עדר של עיזים כמו כולם על תשמעו לאף אחד תשמעו רק לעצמכם תלכו ותבדקו את של כולם ותראו למה אתם הכי מתחברים לא מה שהחבר שלך התחבר כי אני שילמתי עשרות אלפי שקלים בגללם אז אל תהיו פריירים אוהב אותכם
  • עזרה בקשר לעידכון של מוטי רוזנפלד.

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    38 צפיות
    מ
    @יהודה-גוטסמן-Y.G לא אמרתי מי יותר טוב, רק אמרתי שיש פלוס ליוחנן שהוא בונה בעצמו.
  • 2 הצבעות
    93 פוסטים
    3k צפיות
    ק
    יש הקלטות של החומר או מודעה של מה חדש בעידכון?
  • מקלדת MIDI טובה עד 150 ש"ח

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    159 צפיות
    מאיר צורףמ
    אז זהו פה בדיוק הבעיה… כי כדי לחבר לקלידים חייבים יציאת מידי אמיתית ולא חיבור usb כמו שייש לכל המכשירים הזולים באלי אקספרס ודומיו… מכשיר עם יציאת מידי אמיתית עולה מאד מאד יקר! הפיתרון לדעתי הוא לחפש משהו יד שניה מאיביי או יד 2 וכדו’. וכמובן לבקש המוכר תמונה של היציאות של הכלי ולבדוק שייש יציאת מידי אמיתית ולא usb
  • פד תופים למדלי

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    78 צפיות
    מאיר צורףמ
    אין שום צורך במחשב כל ההגדרה היא אך ורק דרך הכלי עצמו. אני לא כל כך מבין בזה, אבל לכאורה כל מכשיר הכי פשוט שיש! אתה רק צריך שפשוט יוציא סאונדים מהכלי! (לחצן פיזי שלוחצים ויוצא פקודת מידי)יש לך את [זה](M-VAVE MIDI Pad Controller) למשל שהיתרון שלו שהוא גם אלחוטי והוא עולה 60 שקל
  • זה רציני ?

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    104 צפיות
    אילן פא
    @SHLNX כתב בזה רציני ?: @אילן-פ כתוב לך מפורש שזה רק המסך וואלה צודק – עכשיו שמתי לב שזה מתיחס למסך בלבד
  • השיטה הכי טובה לשלוט חלק בכל הסולמות - מה דעתכם?? 🎼🔨

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    759 צפיות
    ה
    @skman4 מצטרף גם, גם אני עשיתי מנוי לאתר, ופשוט הוא הסביר את הכל בצורה פשוטה ומובנת (כל מה שקשור לתאוריה), כמובן שצריך להשקיע, אבל התוצאות שוות, ממליץ בחום,
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    1 צפיות
    אין תגובות
  • מחירים של קלידנים

    לא נפתר
    188
    4 הצבעות
    188 פוסטים
    10k צפיות
    מוטי למ
    מישהו יודע כמה אושי פרוש לוקח? ואגב שרוליק בריינס התותח עדיין לוקח 4200 ל4 וחצי שעות
  • דרוש קלידן לשבוע הבא (לאירוע קטן)

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    130 צפיות
    יהודה ממליהי
    @יידל-amp-amp-amp-x27-וייס דיברתי עכשיו עם אשתי היא אמרה שהמליצו לה על מישהו מפה ממודיעין עילית אז היא מעדיפה אותו תודה על הרצון לעזור
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • עדי נתנאלי & המוזקאי

    81
    1
    10 הצבעות
    81 פוסטים
    3k צפיות
    BK קלידיםB
    נדחה לאזור כסלו…
  • מכירת סט לאורגן

    6
    2 הצבעות
    6 פוסטים
    187 צפיות
    הערשי כהןה
    @איציק-.ש לגמרי ממש כחה זה משפר הרבה
  • יש כאן מישהו שרכש את הקורס של אבי דרור?

    אבי דרור קורס
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    811 צפיות
    אריה ליאוןא
    @יהיה-טוב כתב ביש כאן מישהו שרכש את הקורס של אבי דרור?: מחפש לדעת אם זה כדאי ומועיל, או סתם חרטה. תודה. קנית בסוף?
  • למכירה מדלי דנטה זן עם סט מעודכן של עדי נתנאלי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    40 צפיות
    אין תגובות
  • טראקים להשראה

    58
    1 הצבעות
    58 פוסטים
    3k צפיות
    שמעקערש
    רבותי נשמח אם החברים כאן יוכלו להעלות כאן עוד חומרים להשראה עדכניים לטובת ככלל החברים בפורום תודה לכולם
  • 1 הצבעות
    21 פוסטים
    394 צפיות
    א.א. מיוזיקא
    @חיים.ג. אני לא מצליח לראות את הסרטון ,אתה יכול לשלוח עוד פעם?
  • בשורה מוישי רוט חוזר לבמות

    3
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    178 צפיות
    מ
    @חיים.ג. מאד מאד מסקרן! יש לך הקלטה של הקטע? אולי כך נצליח להבין טוב יותר את הענין?||ספויילר|| פשוט יכול להיות שזה לא ממש עם כל הטורבו כמו פעם, אצל מוישי רוט צריך לדקדק ולהבין מה הוא מתכוון…
  • 9 הצבעות
    11 פוסטים
    307 צפיות
    BK קלידיםB
    תותח! זה נפח של דגימות איכותיות! אני חייב לציין שהבחור הזה ליווה אותי לאורך כל הדרך איך מתכנתים בקורג. כל מה שאני עושה כיום - בזכותו. Spoiler טנק יו יהודה!

8

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.7k

פוסטים