דילוג לתוכן

תוכנה | DAW

כאן המקום לקרוא ולדון בכל מה שקשור לתוכנות הdaw - תוכנות הפקת האודיו.

550 נושאים 6.8k פוסטים
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

קטגוריות משנה


  • מדריכים להפקה מוזיקלית: הקלטה, עריכה, מיקס ומאסטרינג.

    49 708
    49 נושאים
    708 פוסטים
    moshe vasmanM
    יש קיבלתי
  • חולקים ידע, פותרים בעיות ומסייעים זה לזה בכל הקשור לתוכנות מחשב מסוג DAW.

    352 4k
    352 נושאים
    4k פוסטים
    Yosef GiladiY
    אפשר עם RekordBox DJ Android
  • 55 נושאים
    940 פוסטים
    רה מינורר
    @מוישי-0 הבעיה היא לא בפריצה, עד כמה שאני מבין הבעיה היא שדוריקו לא מצליחה לפתוח את מנהל ההפעלה של שטיינברג (steinberg activation manager) כי כשקיובייס כבר פתוח - דוריקו נפתח בלי בעיות [image: 1782307192191-4017a6f2-34e2-4793-ac50-96a9e91fed34-image.png]
  • בעיה בFL STUDIO לא עובד חילוץ וואקל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    71 צפיות
    אין תגובות
  • למי יש תוכנת LMMS?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    303 צפיות
    אהרון יוסף בבייבא
    @פסנתר-כנף אני לא השתמשתי אף פעם בדגימות חיצוניות אלא רק במה שקיים בתכנה
  • עזרה דחופה בקיובייס

    קיובייס
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    319 צפיות
    מ
    @Studio-Bit כתב בעזרה דחופה בקיובייס: @מנצפך כתב בעזרה דחופה בקיובייס: אלא להתקין עידכון גירסה והבעיה נפתרה תכלס הייתה עושה הפעלה מחדש למחשב וזה היה גם פותר לך את הבעיה דווקא עשיתי ולא עזר…
  • נושא זה נמחק!

    14
    1
    13 הצבעות
    14 פוסטים
    179 צפיות
  • קיובייס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    186 צפיות
    אורגו מדליא
    @CUBASE תודה רבה רבה
  • תיקוני שירה ב FL STUDIO

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    153 צפיות
    IL FLI
    @שרולי-מיוזיק הכחול קומפרסורים והאדום מתקני זיופים [image: 1737830057314-%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA..png]
  • נושא זה נמחק!

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • סקר - קיובס או FL studio

    22
    1 הצבעות
    22 פוסטים
    879 צפיות
    יעל דייןי
    @רה-מינור כתב בסקר - קיובס או FL studio: @Studio-Bit ככתוב “על טעם וריח…” לגמרי!
  • אם מישהו יכול לעזור

    7
    1
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    227 צפיות
    יהודה קאלישי
    @Studio-Bit כן ברוך השם זה הסתדר תודה על ההתענינות
  • סקר תוכנת DAW האהובה עליכם.

    19
    2 הצבעות
    19 פוסטים
    662 צפיות
    איש אחדא
    @Hagai-Habani כתב בסקר תוכנת DAW האהובה עליכם.: @איש-אחד האמת, זו תוכנה שמרגע לרגע ממש מעניינת אותי. אגב, אתה לומד בשירת הלויים? יש שם קורס הפקה? היה זכור לי שהם מתעסקים רק בתיאוריה, הלחנה, פיתוח שמיעה ונגינה בסיסית (הלכתי לשם לפני כמה שנים כדי להירשם ללימודים וזה מה שהיה). @יוחנן-בלייך כתב בסקר תוכנת DAW האהובה עליכם.: @Hagai-Habani כתב בסקר תוכנת DAW האהובה עליכם.: היה דיבור בעבר שיפתחו קורס הפקה, ואפילו לעבדכם הנאמן היה צד להרצות שם. באותה שנה אני חושב שלא היה מספיק ביקוש. אבל למיטב הבנתי השנה כבר יש מגמת הפקה שם. אמור להתחיל שם משהו למתחילים. היה דיבור גם על קורס מתקדם ממש, כולל מיקס מתקדם וכן הגברת שטח, אבל לא היה לזה ביקוש (וחבל, כי רציתי את זה. למרות שלמדתי בפרוג, רציתי לשמוע עוד כיוונים, וכן ללמוד הגברת שטח).
  • בירור על קורס הפקה, מיקס ומאסטר של ד"ר צ'אן

    לא נפתר
    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    655 צפיות
    Hagai HabaniH
    @Benaya מה שפחות או יותר הוא מלמד בקורס ערבוב של כל מה שצריך להפקה בקורס אחד. מתאוריה בסיסית במוזיקה עד מאסטרינג. בקשר לחלק של המיקס הוא בנה את זה בצורה שהוא עושה את המיקס תוך כדי תהליך היצירה. לדוג’ אם הוא פותח סינת’ חצוצרות הוא כבר יעביר אותם פרוסס של מיקס. בסוף ההפקה המלאה הוא עובר עוד פעם ועושה תהליך שהוא קורא לו פוליש מיקס שזה דיוק למיקס שהוא עשה תוך כדי היצירה. אני אישית פחות התחברתי לגישה הזאת. בקשר לרמה של הפוליש מיקס והמאסטר שהוא עשה שם אין לי מושג כי לא סיימתי את הקורס…
  • אוודסיטי- למה זה לא עובד לי?

    82
    0 הצבעות
    82 פוסטים
    1k צפיות
    חכם_בלילהח
    @יעקב-קוט אוקי המחשב שלך לא קורא את האורגן לא בתור התקן שמע ולא בתור מיקרופון… אני ינסה ב"נ לראות מה אפשר לעשות אם זה…
  • איזה תוכנה עדיף להתחיל ללמוד

    58
    3 הצבעות
    58 פוסטים
    1k צפיות
    הגיטריסטה
    @Hagai-Habani תודה! זה עובד. רק לפרט יותר למי שיצטרך בעתיד: בתיקיית הקבצים (לא באפליקצייה) צריך ללחוץ 2 שניות על הקובץ של הפרוייקט. ואז בתפריט שיפתח ללחוץ על ‘שיתוף’ Spoiler [image: 1734975125867-d06d2ed2-3679-4bd5-823e-5d12493b72ba-image.png] ואז מתוך שלושת האפשרויות - לבחור את האופצ’ בצד ימין - ‘שיתוף כקובץ שמע’. ומשם תמשיכו הלאה לבד.
  • שיתוף קבצי ה - MIDI שלכם

    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    96 צפיות
    אין תגובות
  • איך גוררים סרטון

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    221 צפיות
    אורגו מדליא
    @מאיר-גולדברג העתק הדבק…
  • נושא זה נמחק!

    17
    1 הצבעות
    17 פוסטים
    368 צפיות
  • כרטיס קול שעושה בעיות

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    273 צפיות
    Hagai HabaniH
    @מרדכי-עטייה תבדוק מה הבאפר-סייז שמוגדר לך בכרטיס קול (מומלץ שיהיה באיזור ה256/512 אם המפרט של המחשב שלך לא ממש חזק). תבדוק גם כן את הסמפל-רייט (מומלץ שיהיה 44,100 או 48,000 הרץ).
  • איך מפרידים את הזמר מהפלייבק בקיובס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    242 צפיות
    איש אחדא
    @CUBASE כתב באיך מפרידים את הזמר מהפלייבק בקיובס: @איש-אחד @Yosef-B-H אפשרי בקיובייס ע"י ההרחבה של ספקטרה ליירס ראה כאן זה מה שהתכוונתי. אבל אין כזו פונקציה מובנית בתוך הקיובייס, אלא אם כן התקנת את ספקטרה ליירס ואז זה מתמשק עם הקיובייס.
  • טיפים מהסטודיו #3 | אקולייזר (EQ) ומיקס בסיסי

    4
    4
    14 הצבעות
    4 פוסטים
    264 צפיות
    הגיטריסטה
    @H14 אה, זה היה נראה לי יותר בסגנון של הדרכה ולא שרשור שכל אחד מעלה את מה שהוא גילה. וכדאי מאוד שמישהו יעשה גם פוסט כמו זה שיאחד את כל ההסברים על התוכנה.
  • מפריד קול משיר ולהיפך

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    408 צפיות
    שרולש
    @IL-FL כתב במפריד קול משיר ולהיפך: @שרול משום מה זה לא עובד להרבה אנשים שמעתי על העניין

4

מחובר

3.7k

משתמשים

3.1k

נושאים

51.8k

פוסטים