סייצן בסולו
-
@Studio-Bit טוב אין אפקט כזה אצלי, אולי הם ידעו.
@קורג
@קורג-PA-4X
@אהרון-לייפער
@קורג-PA-700
לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.
אתה יודע למי עוד יש קורג ? -
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
לדעתי זה לא הכיוון, אלא שיש לו במקצב ערוץ ריק עם סייצן, שמכוון ליציאת מידי, והוא יוצא ונכנס איכשהוא בחזרה לסולו, שמכוון גם הוא על מידי.
הסברתי לך בפשטות איך עושים את זה. אם לא הבנת אז איך תבין את הסיידצ’יין הנסתר???
-
@Studio-Bit מה הסברת??
-
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
מה הסברת??
כל אפקט אפשר להגדיר לו שיעבוד עם LFO או עם אפטרטאצ’ או ג’ויסטיק וכו’
תתעלם מהעיצוב השונה של PA5 האפקט נשאר אותו אפקט תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה
-
@Studio-Bit מה הקשר בין מודולוציה לסיידציין?
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
מה הקשר בין מודולוציה לסיידציין?
יש מדולציה בשיר שזה מעבר טונלי ויש מדולציה בסאונד שזה מעבר בסאונד.
כך שאתה צריך להגדיר לו שהמעבר בסאונד יהיה בקצב קבוע של כל רבע -
@Studio-Bit כתב בסייצן בסולו:
תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה
הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.
מושלם אתה בכיוון. אם תעלה צילום מסך אני אוכל לסמן לך
-
@Studio-Bit אין לי אופציה לצלם, הצלחתי לעשות את זה, אבל הוא לא עושה את הסיידציין לפי הקצב… איפה תעיתי?
-
@Studio-Bit הצלחתי!!! תודה רבה עשית לי תיום!! תזכה למצוות.
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
הצלחתי!!! תודה רבה עשית לי תיום!! תזכה למצוות.
איזה חמוד אני בכלל לא ידעתי האם זה קיים. עבדתי לפי ההגיון (בניגוד לימהה שאין לו הגיון בכלל!) תעשה חיים
-
@Studio-Bit רק הבעיה שבניגוד לסיידציין בתוך המקצב, הוא לא מחשבן את הירידה לפי הקיק, אלא לפי הזמן שהתחלת את הלחיצה, אז אתה חייב לנגן את הלחיצה הראשונה רק “אוף ביט” … ואח"כ אתה יכול לנגן כרצונך, בתנאי שכל תיו יהיה דבוק ממש לתיו שלפניו.
ואז אם נהיה לך חור קטנטן בין התוים, וזה קרה בתיו שהוא על הביט, אז נהיה לך סיידציין הפוך, שזה נשמע רע… יש לזה פיתרון?
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך…
(זה דיי קשה לנגן כך… נראה לך שככה אפרים עושה? או שיש לו עוד פרט אחד שפספסתי שמצמיד את הירידה לקיק?)
אני מצרף הקלטה איך זה נשמע כשאני מתחיל לנגן באוף ביט בקובץ הראשון, ואיך זה נשמע כשמנגנים נורמלי בקובץ השני
(השתקתי חלק מהערוצים של המקצב שיהיה ברור)
zip 1.MP3
zip 2.MP3 . -
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך…
אתה צריך לחפש אופציה שבעצם שולטת על אופן הפעולה של הLFO מתי הוא מתחיל לעבוד מצב חופשי - מה שאתה צריך. או ברגע שלוחצים על קליד. את זה אני כמעט בטוח שיש אבל לא ב100 אחוז…
-
@Studio-Bit תראה, בתוך LFO - אין! 100 אחוז, עברתי על כל דבר אפשרי. יש סיכוי שקיים במקום אחר?
-
@קורג-PA-700 כתב בסייצן בסולו:
יש אופצייה לעשות סיידצין בפיצ
תהיה לי בריא, את זה אני עושה שנים, אבל לאפרים מרקוביץ יש טכניקה כלשהיא שזה קורה לבד.
על זה אני מדבר.
הצלחתי לעשות את זה דרך LFO, אבל זה לא בקצב על הביט כמו שיש לו… -
@קורג-PA-700 בכל השרשור עד כה, @Studio-Bit עזר לי לעשות את זה, אבל עדיין לא 100 אחוז.
תקרא את מה שהוא כתב, ותעשה גם. -
@קורג-PA-700 כתב בסייצן בסולו:
יש אופצייה לעשות סיידצין בפיצ’,
אם הבנתי נכון - קח את אותו אפקט בדיוק רק שלא יהיה על הפיצ אלא כל הזמן (אפשר לשחק בהגדרות של האפקט)