סייצן בסולו
-
@Studio-Bit כתב בסייצן בסולו:
תלחץ על SRC ותבדוק מה אופציות שמפעילות את האפקט הזה
הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
הוא לא נותן אופציות, הוא נותן מספרים, וזה פשוט מגביר את עוצמת האפקט.
מושלם אתה בכיוון. אם תעלה צילום מסך אני אוכל לסמן לך
-
@Studio-Bit אין לי אופציה לצלם, הצלחתי לעשות את זה, אבל הוא לא עושה את הסיידציין לפי הקצב… איפה תעיתי?
-
@Studio-Bit הצלחתי!!! תודה רבה עשית לי תיום!! תזכה למצוות.
-
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
הצלחתי!!! תודה רבה עשית לי תיום!! תזכה למצוות.
איזה חמוד אני בכלל לא ידעתי האם זה קיים. עבדתי לפי ההגיון (בניגוד לימהה שאין לו הגיון בכלל!) תעשה חיים
-
@Studio-Bit רק הבעיה שבניגוד לסיידציין בתוך המקצב, הוא לא מחשבן את הירידה לפי הקיק, אלא לפי הזמן שהתחלת את הלחיצה, אז אתה חייב לנגן את הלחיצה הראשונה רק “אוף ביט” … ואח"כ אתה יכול לנגן כרצונך, בתנאי שכל תיו יהיה דבוק ממש לתיו שלפניו.
ואז אם נהיה לך חור קטנטן בין התוים, וזה קרה בתיו שהוא על הביט, אז נהיה לך סיידציין הפוך, שזה נשמע רע… יש לזה פיתרון?
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך…
(זה דיי קשה לנגן כך… נראה לך שככה אפרים עושה? או שיש לו עוד פרט אחד שפספסתי שמצמיד את הירידה לקיק?)
אני מצרף הקלטה איך זה נשמע כשאני מתחיל לנגן באוף ביט בקובץ הראשון, ואיך זה נשמע כשמנגנים נורמלי בקובץ השני
(השתקתי חלק מהערוצים של המקצב שיהיה ברור)
zip 1.MP3
zip 2.MP3 . -
@יעקב-קוט כתב בסייצן בסולו:
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך…
אתה צריך לחפש אופציה שבעצם שולטת על אופן הפעולה של הLFO מתי הוא מתחיל לעבוד מצב חופשי - מה שאתה צריך. או ברגע שלוחצים על קליד. את זה אני כמעט בטוח שיש אבל לא ב100 אחוז…
-
@Studio-Bit תראה, בתוך LFO - אין! 100 אחוז, עברתי על כל דבר אפשרי. יש סיכוי שקיים במקום אחר?
-
@קורג-PA-700 כתב בסייצן בסולו:
יש אופצייה לעשות סיידצין בפיצ
תהיה לי בריא, את זה אני עושה שנים, אבל לאפרים מרקוביץ יש טכניקה כלשהיא שזה קורה לבד.
על זה אני מדבר.
הצלחתי לעשות את זה דרך LFO, אבל זה לא בקצב על הביט כמו שיש לו… -
@קורג-PA-700 בכל השרשור עד כה, @Studio-Bit עזר לי לעשות את זה, אבל עדיין לא 100 אחוז.
תקרא את מה שהוא כתב, ותעשה גם. -
@קורג-PA-700 כתב בסייצן בסולו:
יש אופצייה לעשות סיידצין בפיצ’,
אם הבנתי נכון - קח את אותו אפקט בדיוק רק שלא יהיה על הפיצ אלא כל הזמן (אפשר לשחק בהגדרות של האפקט)
-
@Studio-Bit לא. מפעילים LFO גם 1 וגם 2 על כל השכבות של הדגימה , בוחרים בתוך LFO באופציה SIN, משנים את הקצב לקצב שאתה רוצה, ואז יוצאים מ-LFO ,נכנסים ל- AMP, ומגדירים את עוצמת ה- LFO בכל שכבה.
ו- זהו! (כמובן לשמור את הדגימה במקום אחר, כדי לא לשבש מקצבים קיימים.)
זה אחלה דבר, אבל זה עדיין לא כמו סיידציין אמיתי, בגלל הקצב.
מישהו שיודע איך לפתור גם את זה, אשמח אם יכתוב כאן. -
-
https://www.youtube.com/watch?v=icWnX7HpFPc
יכול להיות שזה יעזור פה למישהו… -
@הקלידן-הצפוני עשיתי תרגום, נראה לי שהבנתי, וממש תודה!
-
-
@הקלידן-הצפוני לא הבנתי. זה אפקט על המקצב או על סולו? בשתיהם לא עבד לי.
-
@הקלידן-הצפוני https://hamusicay.com/uid/8 https://hamusicay.com/uid/299 https://hamusicay.com/uid/718
וואו זה מטורף!!!
הסרטו שהקלידן הצפוני העלה מדהים
אני אסביר: הוא נותן אפקט שהופך את הצליל סולו שלך לצילי עם קומפרסור לקיק!! כמו סיידצן אמיתי,
פשוט זה מתאים רק על מקצב שבערוץ הדרום או הפרכ יש תוף פעם אחת בכל רבע פעמה, מכוונים את האפקט כמו שרואים בסרטון שיושפע מערוץ הדרום ומכוונים כמו שרואים שם וזה מטרוף וזה עוזר לבעיה שיעקב קוט דיבר עליה לגבי הLFO שלא מכוון לפי הקיק ומחייב נגינה מדוייקת באוף ביט
אגב זה משום מה לא עובד על כל מקצב
מאז שהעלו את הסרטו אני מנסה ללמוד את הטריק ולא מצליח עד הסוף אבל מטורףףףףףףףףףף