מצאתי במחשב...
-
מצרף עיבוד נוסף מאותו ז'אנר,
כד יתבין.mp3 -
@מיוזיק כתב במצאתי במחשב...:
מצרף עיבוד נוסף מאותו ז'אנר,
כד יתבין.mp3גם יפה, אבל בשניהם הרגשתי שקצת חסר לי הלעוף רחוק עם העיבוד לסגנון קצת אלקטרוני, כי אם כבר התחלת בקיקים תמשיך עוד לפתח את זה (זוהי דעתי אבל יכול להיות שאתה יותר אוהב עדינות ולפי זה - מושלם ביותר!
-
@מיוזיק כתב במצאתי במחשב...:
מנותק
מיוזיק
השיב ליוני בר לפני יום
נערך לאחרונה על ידי
#5
@יוני-בר
אשמח שתמקד אותי למה אתה מתכוון
מבחינתי הפאנץ' בשיר הזה הוא האקורדים.
ואגב, יש סטייל שמאוד הולך שבו האקורדים "מנהלים עסק שלם" שלא בהכרח מתכתב ישירות עם המלודיהמדובר בעיקר על האקורדים בהתחלה
ואני יודע שיש סגנון מוזיקה שהאקורדים לא קשורים למלודיה
אבל גם לזה יש גבולובסגנון הזה
האקורדים אמנם שונים מהרגיל אבל
משתלבים איך שהוא עם המלודייה -
@יוני-בר
עשיתי את כל האקורדים מתוך מחשבה, ושום אקורד לא התפלק לי בטעות...
בסוף אקורדים זה עניין של טעם,
בסגנון החסידי הקלאסי כל האקורדים יושבים צמוד למלודיה ואפילו Dm7 נחשב אקורד יציאתי...
העיבוד שלי הוא ממש לא בקטגוריה הזו, אני יותר מכוון לסגנון העיבוד של נאור כרמי ( הוא מעבד את הדיסקים של צמאה)
יש מוזיקה יותר מודרנית שאתה ממש לא מבין את הקשר של האקורד, ויודעי דבר יסבירו לך שזה היופי...אני מצרף כאן שירים שבהם האקורדים לא יושבים ממש על המלודיה, להמחשת העניין.
אנה אלך.mp3
רפא צירי-חנן בן ארי,עקיבא,ברי סחרוף,עמיר בניון,ליאור אלמליח,אריאל זילבר.mp3באמת מעניין לשמוע את דעת החברים כאן בנושא.
-
@מיוזיק כתב במצאתי במחשב...:
מצרף עיבוד נוסף מאותו ז'אנר,
כד יתבין.mp3וואו מטורף למרות שאני לא כל כך מבין ויודע כמה השקעה היית פה אבל אני כן יודע שהתחברתי מאוד למנגינה הזאת ויש לך את זה בגדוללל
-
-