דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
  • חפש באמצעות Google
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • יצירת קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
צור דיונים, שאל שאלות וקבל תשובות: המוזיקאי | פורום המוזיקאיים החרדי
  1. דף הבית
  2. שיתוף התוצרת
  3. טראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!
🔥 הנושאים החמים
טוען נתונים...

טראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף התוצרת
14 פוסטים 8 כותבים 554 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צפונבוןצ מנותק
    צפונבוןצ מנותק
    צפונבון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צפונבון
    #1

    ה - EDM הכי טוב שהוצאתי עד היום … אשמח להערות והארות.
    שימו לב- הקובץ הוחלף לאחר עוד עריכה קטנה - yk 102.MP3

    המעבד המתאבדה תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • יצחק וינשטייןי מנותק
      יצחק וינשטייןי מנותק
      יצחק וינשטיין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      מטורף בנית הזה על קיובייס ?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • צפונבוןצ מנותק
        צפונבוןצ מנותק
        צפונבון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יצחק-וינשטיין נשמה זה נבנה על אורגן PA3 עתיק!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צפונבוןצ מנותק
          צפונבוןצ מנותק
          צפונבון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          … והנה עוד אחד נחמד
          yk 103.MP3

          מייבין במוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צפונבוןצ צפונבון

            … והנה עוד אחד נחמד
            yk 103.MP3

            מייבין במוזיקהמ מנותק
            מייבין במוזיקהמ מנותק
            מייבין במוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יעקב-קוט כתב בטראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!:

            … והנה עוד אחד נחמד
            yk 103.MP3

            @יעקב-קוט כתב בטראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!:

            … והנה עוד אחד נחמד
            yk 103.MP3

            הראשון יותר טוב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מנותק
              א מנותק
              אסתר 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              מטורףףףףףףףףף

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צפונבוןצ צפונבון

                ה - EDM הכי טוב שהוצאתי עד היום … אשמח להערות והארות.
                שימו לב- הקובץ הוחלף לאחר עוד עריכה קטנה - yk 102.MP3

                המעבד המתאבדה מנותק
                המעבד המתאבדה מנותק
                המעבד המתאבד
                SynthMaster
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יעקב-קוט
                יפה מאוד!
                איזה ערכים כתבת בחיתוכים טריולה על 32?

                צפונבוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המעבד המתאבדה המעבד המתאבד

                  @יעקב-קוט
                  יפה מאוד!
                  איזה ערכים כתבת בחיתוכים טריולה על 32?

                  צפונבוןצ מנותק
                  צפונבוןצ מנותק
                  צפונבון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @המעבד-המתאבד כתב בטראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!:

                  @יעקב-קוט
                  יפה מאוד!
                  איזה ערכים כתבת בחיתוכים טריולה על 32?

                  לא יודע מה זה טריולה… אבל אם הבנתי נכון את השאלה אז בחיתוכים זה 12

                  איש אחדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צפונבוןצ צפונבון

                    @המעבד-המתאבד כתב בטראק שיעשה לכם פלוצעעססס!!!:

                    @יעקב-קוט
                    יפה מאוד!
                    איזה ערכים כתבת בחיתוכים טריולה על 32?

                    לא יודע מה זה טריולה… אבל אם הבנתי נכון את השאלה אז בחיתוכים זה 12

                    איש אחדא מנותק
                    איש אחדא מנותק
                    איש אחד
                    DigitalAudio צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד
                    #9

                    @יעקב-קוט כוונת @המעבד-המתאבד לא היתה על איזה CC השתמשת (שאגב, זה אמור להיות 11, אתה בטוח שהשתמשת ב-12?) אלא ליחסים מוסיקליים. ואסביר (זה יהיה קצת ארוך, אבל זה ידע חובה למוסיקאי):

                    לכל שיר בעולם ישנו קצב משלו. הקצב נמדד מלבד המהירות כמובן, גם ביחסים.
                    רוב השירים במוסיקה המערבית הינם קצב 4/4, דהיינו ארבע פעימות בתיבה, כשכל פעמה מיוצגת על ידי תו של רבע. (לא בהכרח שהתו שעל הפעמה יהיה תו של רבע, אלא שהמשקל מרגיש כארבע פעמות).
                    בקצב שכזה, כל ארבע פעמות נקראות ‘תיבה’ (bar, באנגלית).

                    אותה ישנן כמה דרכים לחלק:
                    ישנו תו שלם, שנראה כמו עיגול חלול. הוא מכיל תמיד ארבע פעמות (ולכן למשל בשיר של 3/4 לא נסמן אותו בדר"כ בשום הקשר).
                    ישנו תו של חצי, שנראה כמו התו השלם אך עם רגל. הוא מכיל תמיד שתי פעמות.
                    ישנו תו של רבע, אותו כבר הזכרנו, נראה כמו התו של החצי אך העיגול מלא ואינו חלול. והוא מכיל תמיד פעמה אחת.

                    תחתיהם ישנן גם כן חלוקות פנימיות בתוך הפעמה:
                    תו של שמינית, נראה כמו הרבע אך עם קישוט קטן שיוצא מחלקה העליון של הרגל. הוא מכיל חצי פעמה.
                    תו של 1/16, שמכיל רבע פעמה. הוא נראה כמו השמינית אך עם שני קישוטים כאלו.
                    תו של 1/32, שמכיל שמינית הפעמה, נראה כמו ה-1/16 אך עם קישוט שלישי.
                    (ישנם גם יותר מכך, אך הם לא מגיעים כ"כ לשימוש ועל כן לא נתייחס אליהם כעת).

                    כל החלוקות שהזכרתי לעיל הינן חלוקות זוגיות. אך מה עושים כשרוצים לחלק לחלוקה אי זוגית, למשל לחלק פעמה לשלושה חלקים?
                    נעים להכיר, זוהי הטריולה!
                    הוא תו שמכיל שליש הפעמה, נראה כמו השמינית אך מעליו מצויינת הספרה 3.
                    בדר"כ הוא יופיע כשלישיה מחוברת שמעליה תצויין הספרה 3, כמובן אם אין דמימה (תו שאינו מנוגן) ביניהם.
                    (ישנן חלוקות נוספות אי זוגיות למטה ולמעלה, אך גם בהן לא ניגע כעת).

                    בקיצור, @המעבד-המתאבד התכוון לשאול, אם חילקת את החיתוכים ל-1/12 הפעמה.
                    מקווה שכעת העניין מובן יותר…
                    בהצלחה!

                    צפונבוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    💯
                    3
                    • איש אחדא איש אחד

                      @יעקב-קוט כוונת @המעבד-המתאבד לא היתה על איזה CC השתמשת (שאגב, זה אמור להיות 11, אתה בטוח שהשתמשת ב-12?) אלא ליחסים מוסיקליים. ואסביר (זה יהיה קצת ארוך, אבל זה ידע חובה למוסיקאי):

                      לכל שיר בעולם ישנו קצב משלו. הקצב נמדד מלבד המהירות כמובן, גם ביחסים.
                      רוב השירים במוסיקה המערבית הינם קצב 4/4, דהיינו ארבע פעימות בתיבה, כשכל פעמה מיוצגת על ידי תו של רבע. (לא בהכרח שהתו שעל הפעמה יהיה תו של רבע, אלא שהמשקל מרגיש כארבע פעמות).
                      בקצב שכזה, כל ארבע פעמות נקראות ‘תיבה’ (bar, באנגלית).

                      אותה ישנן כמה דרכים לחלק:
                      ישנו תו שלם, שנראה כמו עיגול חלול. הוא מכיל תמיד ארבע פעמות (ולכן למשל בשיר של 3/4 לא נסמן אותו בדר"כ בשום הקשר).
                      ישנו תו של חצי, שנראה כמו התו השלם אך עם רגל. הוא מכיל תמיד שתי פעמות.
                      ישנו תו של רבע, אותו כבר הזכרנו, נראה כמו התו של החצי אך העיגול מלא ואינו חלול. והוא מכיל תמיד פעמה אחת.

                      תחתיהם ישנן גם כן חלוקות פנימיות בתוך הפעמה:
                      תו של שמינית, נראה כמו הרבע אך עם קישוט קטן שיוצא מחלקה העליון של הרגל. הוא מכיל חצי פעמה.
                      תו של 1/16, שמכיל רבע פעמה. הוא נראה כמו השמינית אך עם שני קישוטים כאלו.
                      תו של 1/32, שמכיל שמינית הפעמה, נראה כמו ה-1/16 אך עם קישוט שלישי.
                      (ישנם גם יותר מכך, אך הם לא מגיעים כ"כ לשימוש ועל כן לא נתייחס אליהם כעת).

                      כל החלוקות שהזכרתי לעיל הינן חלוקות זוגיות. אך מה עושים כשרוצים לחלק לחלוקה אי זוגית, למשל לחלק פעמה לשלושה חלקים?
                      נעים להכיר, זוהי הטריולה!
                      הוא תו שמכיל שליש הפעמה, נראה כמו השמינית אך מעליו מצויינת הספרה 3.
                      בדר"כ הוא יופיע כשלישיה מחוברת שמעליה תצויין הספרה 3, כמובן אם אין דמימה (תו שאינו מנוגן) ביניהם.
                      (ישנן חלוקות נוספות אי זוגיות למטה ולמעלה, אך גם בהן לא ניגע כעת).

                      בקיצור, @המעבד-המתאבד התכוון לשאול, אם חילקת את החיתוכים ל-1/12 הפעמה.
                      מקווה שכעת העניין מובן יותר…
                      בהצלחה!

                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבוןצ מנותק
                      צפונבון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צפונבון
                      #10

                      @איש-אחד לא אני באמת השתמשתי ב- CC 11 אבל התכוונתי שהשתמשתי בחיתוך בתווים 1/128 שביחס הזמן של האורגן (לפחות מה שאני מכיר בקורג) הם 000.000.012

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נפתלי 2נ מנותק
                        נפתלי 2נ מנותק
                        נפתלי 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        "הכי טוב שהוצאתי עד היום "

                        טוב שלך, וואוו !!!

                        Studio BitS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נפתלי 2נ נפתלי 2

                          "הכי טוב שהוצאתי עד היום "

                          טוב שלך, וואוו !!!

                          Studio BitS מנותק
                          Studio BitS מנותק
                          Studio Bit
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          נפתלי 2נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Studio BitS Studio Bit

                            פוסט זה נמחק!

                            נפתלי 2נ מנותק
                            נפתלי 2נ מנותק
                            נפתלי 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איש אחדא איש אחד

                              @יעקב-קוט כוונת @המעבד-המתאבד לא היתה על איזה CC השתמשת (שאגב, זה אמור להיות 11, אתה בטוח שהשתמשת ב-12?) אלא ליחסים מוסיקליים. ואסביר (זה יהיה קצת ארוך, אבל זה ידע חובה למוסיקאי):

                              לכל שיר בעולם ישנו קצב משלו. הקצב נמדד מלבד המהירות כמובן, גם ביחסים.
                              רוב השירים במוסיקה המערבית הינם קצב 4/4, דהיינו ארבע פעימות בתיבה, כשכל פעמה מיוצגת על ידי תו של רבע. (לא בהכרח שהתו שעל הפעמה יהיה תו של רבע, אלא שהמשקל מרגיש כארבע פעמות).
                              בקצב שכזה, כל ארבע פעמות נקראות ‘תיבה’ (bar, באנגלית).

                              אותה ישנן כמה דרכים לחלק:
                              ישנו תו שלם, שנראה כמו עיגול חלול. הוא מכיל תמיד ארבע פעמות (ולכן למשל בשיר של 3/4 לא נסמן אותו בדר"כ בשום הקשר).
                              ישנו תו של חצי, שנראה כמו התו השלם אך עם רגל. הוא מכיל תמיד שתי פעמות.
                              ישנו תו של רבע, אותו כבר הזכרנו, נראה כמו התו של החצי אך העיגול מלא ואינו חלול. והוא מכיל תמיד פעמה אחת.

                              תחתיהם ישנן גם כן חלוקות פנימיות בתוך הפעמה:
                              תו של שמינית, נראה כמו הרבע אך עם קישוט קטן שיוצא מחלקה העליון של הרגל. הוא מכיל חצי פעמה.
                              תו של 1/16, שמכיל רבע פעמה. הוא נראה כמו השמינית אך עם שני קישוטים כאלו.
                              תו של 1/32, שמכיל שמינית הפעמה, נראה כמו ה-1/16 אך עם קישוט שלישי.
                              (ישנם גם יותר מכך, אך הם לא מגיעים כ"כ לשימוש ועל כן לא נתייחס אליהם כעת).

                              כל החלוקות שהזכרתי לעיל הינן חלוקות זוגיות. אך מה עושים כשרוצים לחלק לחלוקה אי זוגית, למשל לחלק פעמה לשלושה חלקים?
                              נעים להכיר, זוהי הטריולה!
                              הוא תו שמכיל שליש הפעמה, נראה כמו השמינית אך מעליו מצויינת הספרה 3.
                              בדר"כ הוא יופיע כשלישיה מחוברת שמעליה תצויין הספרה 3, כמובן אם אין דמימה (תו שאינו מנוגן) ביניהם.
                              (ישנן חלוקות נוספות אי זוגיות למטה ולמעלה, אך גם בהן לא ניגע כעת).

                              בקיצור, @המעבד-המתאבד התכוון לשאול, אם חילקת את החיתוכים ל-1/12 הפעמה.
                              מקווה שכעת העניין מובן יותר…
                              בהצלחה!

                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבוןצ מנותק
                              צפונבון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              12

                              מחובר

                              3.7k

                              משתמשים

                              3.1k

                              נושאים

                              51.7k

                              פוסטים

                              ניוזלטר

                              ניוזלטר רגוע: עדכונים איכותיים מהפורום וחדשות מהתחום.

                              תודה! הפרטים נשמרו בהצלחה.
                              אתר מאובטח SSL בתוקף

                              מידע

                              • צור קשר
                              • נבחרות המוזיקאי
                              • תקנון הפורום
                              • חיפוש מתקדם

                              הקהילה

                              • כל הקטגוריות
                              • המוזיקאי בווטסאפ
                              • דיונים אחרונים
                              • תגיות פופולריות

                              המוזיקאי.

                              הבית של המוזיקאים בישראל. קהילה מקצועית לשיתוף ידע, יצירה, דיונים וכל מה שביניהם.

                              © 2026 כל הזכויות שמורות להמוזיקאי.

                              נבנה באהבה ❤️ עבור קהילת המוזיקה

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • נבחרות "המוזיקאי" 🏆
                              • חפש באמצעות Google
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • יצירת קשר